Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2284
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מזועבי ואבו מאזן ועד לאימהות החטופים
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מזועבי ואבו מאזן ועד לאימהות החטופים זה בניגוד לכל הח”כים הערבים שאף לא אחד מהם, לא גינה את המעשה באופן ישיר. אפילו ח”כ עסאויי פרי’ג ממרץ.
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 85
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 292
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => מזועבי ואבו מאזן ועד לאימהות החטופים זה בניגוד לכל הח”כים הערבים שאף לא אחד מהם, לא גינה את המעשה באופן ישיר. אפילו ח”כ עסאויי פרי’ג ממרץ.
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => מזועבי ואבו מאזן ועד לאימהות החטופים
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
הנאום של אבו מאזן בליגה הערבית הוא נאום חשוב, הגון, אנושי ואמיץ. סוף סוף מנהיג שאומר דברים ברורים בגנות הטרור ובגנות מעשי חטיפת הנערים. מבין ההנהגה של הפלסיטנאים, זה אחד היותר חביבים ואנושיים. פרט להצהרה שלו שלעולם לא יכיר במדינה יהודית, אני בסך הכול מזהה מנהיג נעים, שאפשר לעשות איתו עסקים

מזועבי ואבו מאזן ועד לאימהות החטופים

שתפו

על ח”כ זועבי ואבו מאזן

הנאום של אבו מאזן בליגה הערבית הוא נאום חשוב, הגון, אנושי ואמיץ. סוף סוף  מנהיג שאומר דברים ברורים בגנות הטרור ובגנות מעשי חטיפת הנערים. מבין ההנהגה של הפלסיטנאים, זה אחד היותר חביבים ואנושיים. פרט להצהרה שלו שלעולם לא יכיר במדינה יהודית, אני בסך הכול מזהה מנהיג נעים, שאפשר לעשות איתו עסקים. זה בניגוד לכל הח”כים הערבים שאף לא אחד מהם, לא גינה את המעשה באופן ישיר. אפילו ח”כ עסאויי פרי’ג ממרץ, כאשר נשאל על המעשה, הוא השיב באמירה סתמית, ”אנחנו מגנים כל מעשה אלימות”. מה הפלא שמרץ רק הולכת ומצטמקת. אני לא רוצה להתייחס לח”כ זועבי, היא לא ראויה להתייחסות. היא בדואית בת 44 לא נשואה, כנראה זקוקה לגבר שירגיע אותה. צר לי אם זה נשמע שוביניסטי, אבל צריך לקרוא לילד בשמו.

אני חוזר כמו קאטו הזקן על מה שכתבתי כאן פעמים רבות, העימות הישראלי-פלסטינאי בעשרים השנים האחרונות, חשף את עומק השנאה של חלק גדול מערביי ישראל כלפי מדינת ישראל ותושביה. בכנסת ישראל מכהנים ח”כים שמצטיירים כגדולי שונאי ישראל, זה הזוי, זה בלתי נתפס, זה כמו שבסנאט האמריקאי יכהנו סנטורים תומכי אלקעידה. לכן אנו צריכים להיפרד בכבוד הדדי, תוך שמירת הזכויות של כל צד. וואדי ערה להם, גוש עציון לנו. את הערבים שיישארו בתוכנו, צריך לכבד ולחבק. בתקווה שמהם תצא הנהגה מתונה, לא ההנהגה המתלהמת ומלבת השנאה שקיימת היום בכנסת.

עוד מילה אחת בעניין הזה, ג’יבריל רג’וב, יו”ר ההתאחדות הפלסטינאית לספורט, התבטא בעניין החטיפה “ישראל מבינה רק בחטיפות”. זה בהמשך להתבטאותו כי אם היה לו נשק אטומי, היה משמיד את ישראל. זה האיש שבעידן אוסלו, הגיע לכנסים בישראל ודיבר על שלום, עד כדי כך שבקיבוצים כינו אותו “החבר גבריאל רגב“. זה חלק מאותה תרבות מכוערת, של דיבור בשני קולות, תוך מעשה רמייה. האיש גם שולח שליחים להתאחדות הכדורגל העולמית כדי להוציא את ישראל מפיפ”א. האיש הזה יש לו תעודת v.i.p. צריך לבטל לו את התעודה הזו, זה המינימום שצריך לעשות, שימתין במחסומים כשאר האדם.
גלדיולות מפלדה

אימהות החטופים הופיעו מספר פעמים בתקשורת. איזו אצילות, איזה איפוק, אני פשוט נפעם, הן יפות מבפנים ומבחוץ. זה כנראה החינוך של בני עקיבא, הכיפות הסרוגות, חינוך לתורה ועבודה. זו האוכלוסייה היותר איכותית שחייה כיום בקרבנו, הם הציונים האמיתיים של ימינו, הם ממשיכי דרכם של החלוצים שהגיעו לכאן לפני מאה שנה, עזבו בית והורים ובאו לארץ חרבה. אני לא שייך להם פוליטית, אני סבור שההנהגה שלהם מובילה אותם לכיוון פוליטי הרסני. אך בכול הקשור לערכים, אני רק יכול לקנא, מאיפה הם לוקחים את הכוחות הנפשיים?

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *