Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1580219170:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 36811
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_elementor_controls_usage] => Array
        (
            [0] => a:0:{}
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט - זהר הצפון | מחממים בסטייל עם שטיחים | היכנסו לכתבה
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => בית ועיצוב |
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => שטיחים
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% מחממים בסטייל עם שטיחים
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => החורף עדיין כאן ובגדול, ואין משהו שמוסיף לבית שלנו אווירה יותר חמימה ונעימה מאשר שטיחים. האמת היא, ששילוב שלהם בבית יכול להיות משימה לא פשוטה. שטיחים
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 73
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2020-01-28
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1869
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 340
        )

)
שטיחים צילום designers guild studio
צילום designers guild studio

מחממים בסטייל עם שטיחים

שתפו

החורף עדיין כאן ובגדול, ואין משהו שמוסיף לבית שלנו אווירה יותר חמימה ונעימה מאשר שטיחים. האמת היא, ששילוב שלהם בבית יכול להיות משימה לא פשוטה. אז לפני שאתם רצים לקנות, קחו כמה דקות בשביל להבין איך לשחק איתם נכון

מערכת פורטל זהר.נט

החורף בשיאו ואין שום סימן שהוא מתכוון לעזוב בקרוב. יש כמה דרכים יעילות שעשויות להקל על הקור המקפיא, המורגש במיוחד כאשר כפות הרגליים שלנו פוגשות את הרצפה. גרבי צמר? יש. נעלי בית בצורת חד קרן? יש. כעת, כל מה שנשאר לעשות הוא לשלב שטיחים שונים ברחבי הבית, שיבטיחו שהחורף הזה יעבור בצורה הכי חמימה, נעימה ונכונה שיש.

צרו חוצץ – "אם החלל המרכזי בבית שלכם משמש אתכם למספר פונקציות, שילוב של שטיחים יכול לעזור לכם ליצור תחושת הפרדה בין אזור אחד לאחר, מבלי הצורך לסגור אותו באמצעות קירות", אומרת קרן וברמן-דקל מעילית הלבשה לבית. כך, למשל, אם פינת האוכל שלכם ממוקמת בסמוך לסלון, תשקלו לקשט את שני האזורים בשטיחים שונים – שמתכתבים ביניהם.  דווקא הנחת מספר שטיחים במקומות "מוגדרים" כמו אלו, יוצרת הגיון בזרימה של הבית והופכת אותם למוקד המרכזי בו.

שחקו עם הצורות – לשלב שטיחים עם הדפסים שונים זו דרך מצוינת להכניס קצת עניין לבית. אתם לא רוצים בית משעמם שכל חלק בו נראה בדיוק אותו הדבר, אבל איך עושים את זה נכון? בדיוק כך – יוצרים ניגוד, כזה שמתקבל למשל משילוב שטיח עם הדפסים גדולים, לצד שטיח עם הדפסים קטנים או משילוב של שטיח עם הדפסים של צורות מרובעות, לצד כזה עם צורות מעוגלות. עם זאת, היו מודעים לכך שסידור שכזה עשוי להיות מאוד טריקי, ובהרכב לא נכון, הבית שלכם עלול להראות מבולגן. כדי שזה לא יקרה, הקפידו שלשטיחים, על אף השוני המרכזי ביניהם – כן יהיה מוטיב דומה ומקשר, כך שאם בחרתם, לדוגמה, ללכת על צורות מעולמות שונים, ודאו שהגוונים של השטיח דומים.

עוד על בית ועיצוב:

אל תלכו על הבטוח – לחלק גדול מאתנו יש נטייה לפחד מצבע, ולבחור לעצב את הבית בצבעים ניטרליים כמו אפור, שחור או לבן. אז הגיע הזמן להפסיק לחשוש: שימוש בשטיחים בעלי צבעים חזקים כמו סגול או ירוק, יכניסו אופי לבית שלכם ויבדלו אותו מבתים אחרים. "כמובן שנדרשת כאן מידתיות, ומספיק להשתמש בשטיח צבעוני אחד כדי ליצור את ההבלטה שאתם מייחלים לה. שימוש בשני שטיחים בעלי צבעים דומיננטים ישיגו את התוצאה ההפוכה – ויגרמו לבית שלכם להראות כאוטי. הקונטרסט מעניק אפקט מאזן, וזה מה שגורם להם לעבוד טוב אחד עם השני", מדגישה וברמן-דקל.

שימרו על מוטיב – אם קצת קשה לכם עם הסעיף הקודם ואתם עוד לא מרגישים בנוח מספיק כדי להעז עם הצבעים, זה בסדר גמור. גם שילוב של שטיחים בעלי מוטיב צבעים דומה, יכול לעשות את העבודה, רק שימו לב שאתם לא משתמשים באותו שטיח בדיוק. חישבו על צבעים שמוצאים חן בעיניכם, וחפשו שטיחים שונים שעשויים להתאים. למשל – שטיח בגוון אפור בהיר לצד שטיח בגוון שמנת, או שטיח בגוון בז' לצד אחד בגוון חום, יכולים להיות שילובים חינניים בהחלט. זכרו שצבעים היא לא הדרך היחידה שבה ניתן לשחק עם השטיחים ולשלב ביניהם, שכן יש את עניין הטקסטורות החשוב לא פחות. אם צבע עז, כאמור, הוא יותר מדי קיצוני עבורכם אבל הצבעים המשתלבים בטוחים מדי לטעמכם, אזי שהפתרון כנראה יהיה שילוב של שטיח פרוותי לצד שטיח מסורתי יותר. גם פה (בדומה לעצה השלישית), חשוב להקפיד על מוטיב מקשר ולכן כאן זה המקום לבחור גוונים דומים, צורה או גודל זהה לשניהם.

לכו על שלישיה – אין שום מניע להשתמש ביותר מ-2 שטיחים כדי לעצב את החלל, להפך – שימוש נכון ב-3 שטיחים יכול להקנות לבית שלכם מראה חמים ומעניין יחדיו. שימו לב שאתם לא מניחים אותם צמוד אחד ליד השני, אלא מפזרים אותם בחלל כשחלקים מסוימים של השטיחים נחים זה על זה. כך אתם למעשה לא יוצרים ניתוק ביניהם, אלא מחברים אותם אחד לשני. כמובן – ככל שתעשו שימוש מגוון יותר מבחינת ההדפס, הגודל והצבע – כך התוצאה תהא מעניינת יותר. רוצים ליצור מראה אוריינטלי? בחרו בשטיחים רקומים, צבעוניים עם הדפסים משתנים ופרנזים בצדדים. רוצים מראה יותר פסיכדלי? שלבו שטיח עם פסים ישרים, שטיח עם פסים אלכסוניים ושטיח המשלב את שתי הצורות האלה גם יחד.

כתבה מעניינת:

הכוח של מטבח ירוק בעיצוב כפרי

שתפובתחום עיצוב המטבחים, הסגנון הכפרי בולט בזכות החמימות המזמינה והעל – זמנית שלו. מטבח כפרי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *