Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2267
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מיודענו אחמד טיבי ומלחמתו במדינת ישראל
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מיודענו אחמד טיבי ומלחמתו במדינת ישראל - אבי שמחון ,בעין בוחנת, מדור אקטואליה, פורטל זהר הצפון
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 85
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 357
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => מיודענו אחמד טיבי ומלחמתו במדינת ישראל - אבי שמחון ,בעין בוחנת, מדור אקטואליה, פורטל זהר הצפון
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => מיודענו אחמד טיבי ומלחמתו במדינת ישראל
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

מיודענו אחמד טיבי ומלחמתו במדינת ישראל

שתפו

באחד מערוצי הטלוויזיה הוצגו רופאים שמוצאים את עצמם מהרהרים בדילמה מוסרית, בימים שנערים נחטפו. הם עושים ניתוחים להצלת חיים לילדי אנשי חמס. הם לא אמרו שהם לא יטפלו, הם רק חשבו בקול רם, על המציאות קורעת הלב בה הם מצויים, מצד אחד תחושות פנימיות קשות, מאידך הצורך במילוי חובה מוסרית וחובה חוקית להציל חיי אדם. לקח את העניין הזה ח”כ טיבי וכהרגלו בצעקות ובהתלהמות, פתח בכנסת במתקפה על מערכת הבריאות. עלה לענות לו השר אורי אורבך, והוא אמר את מה שאמרתי כאן והוסיף: “מה לעשות, יש מקרים שאנשים לא הולכים בשמחה ובששון לעבודה“. תשובה סבירה בעיני. מתנפל עליו טיבי, “זה המוח המעוות שלך“ וממשיך טיבי,”אתה פשיסט”, מילה מאוד חביבה על הח”כ הפעיל. עונה לו השר, ”אדם שהיה יועצו של ערפאת, לא יטיף מוסר”. טיבי בתגובה עונה “אתה לא מגיע לנעלים של ערפאת“. מה נגיד ומה נאמר?  אתה טיבי מתלונן על חוסר רגישות מחשבתית, לא מעשית של רופאים ומה עם קצת רגישות מצדך כלפי אלפי הישראלים שנרצחו בדם קר בהוראת ערפאת?  איפה ההדדיות? מיודענו אחמד טיבי ומלחמתו במדינת ישראל

אני רוצה להזכיר שאך שלפני זמן מה, אמר טיבי ביושר נדיר, שהוא כואב יותר כאשר ערבי נהרג בהשוואה למותו של יהודי. כיבדתי את האמירה הזו, כי זו אמירה לא מתחסדת. מה ההבדל בין הדברים הללו לדברים של הרופאים? גם הם בני אדם, גם הם מטבע הדברים מזדהים עם בני עמם יותר מאשר עם האויב? יש לי ידידים ערבים, אני מעיד על עצמי שביום קשה של פיגועים, כאשר אני פוגש אותם, החיוך שלי הוא חיוך עקום. וגם הם מתנהגים כך כאשר יש מעשה הפוך. אני מבין את זה, זה אך אנושי, אף אחד לא מלאך.

אני תוהה, האם מדי בוקר מתעורר אחמד טיבי בבעתה, שטוף זיעה, ושואל את עצמו, “איפה אני יכול לתקוף את המדינה הזו, מדינתם של היהודים הציוניים שנואי נפשי, אהההה הינה מצאתי, יש בית אחד של ערבי ישראלי שגר בסוף העולם שמאלה ורחמנא ליצלן הבית לא מחובר לחשמל, אני כבר אראה להם  לגזעניים ולפשיסטים הללו”? כך מתנהל לו הח”כ הזה. מסביב יהום הסער, מאות אלפים נרצחים בסוריה ובעירק והוא מחפש איפה הוא יכול “לתקוע” ליהודים.

בסוף שבוע שעבר התקיימה הפגנה בצומת אום אל פחם, השתתפו בה מספר ח”כים ערבים, נשמעו קולות בעד החטיפה. אני מצפה מהיועץ המשפטי להעמיד את האנשים לדין. די מספיק, אם לא נשים פה קו, זה יזמין עוד הקצנה, מאורעות 48 יחזרו על עצמם.

משפט אחרון בעניין זה, יש לי חברים ערבים רבים, מהם מתונים שבמתונים, הם לא מעיזים להשמיע קול, כי הם נתפסים כמשתפי פעולה. זה עקב האכילס של החברה הערבית. כמה חבל…
מונדיאל 2014
תשמעו יקיריי, אני לא כל כך נהנה מהמונדיאל הזה, זה מונדיאל שמה שמאפיין אותו היא הבינוניות. קבוצות נלחמות זו בזו בחירוף נפש, כן מלחמה של ממש, שכוללת פגיעות ונשיכה אחת. לדאבון הלב, ספרד שמככבים בה השחקנים הטובים בעולם, ירדה מהבמה, נשארנו עם מסי ועם נאיימר, הקבוצות שנשארו, אין את המשחק האלגנטי של הטיקי טקה.עכשיו זה כוח, פיזיות ומהירות. ברזיל לא מרשימה, ארגנטינה גם לא, כנראה שזו תהיה אחת מהשתיים, גרמניה או הולנד (נכון ליום רביעי3.7 , בלי מושג מה תהיינה בתוצאות בהמשך).

ושתהיה לכם שבת שלום

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *