Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 7042
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => באדיבות חי נכסים
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => גיל דובריש
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [catcolor] => Array
        (
            [0] => #000
        )

    [_catcolor] => Array
        (
            [0] => field_5301f6811eafe
        )

    [catimage] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_catimage] => Array
        (
            [0] => field_53034084449ad
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 626
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 500
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/02/IMG-20150216-WA0007.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
מי משחית את שלטי הנדל”ן בכרמיאל?
מי משחית את שלטי הנדל”ן בכרמיאל?

מי משחית את שלטי הנדל”ן בכרמיאל?

שתפו

תופעה מסתורית ומטרידה מתרחשת בחודשים האחרונים: אלמונים משחיתים בסכין יפנית שלטים של משרדי נדל”ן בכל רחבי העיר, חותכים את מספרי הטלפון וגם את אישוני העיניים בתמונות המתווכים. אנשי הנדל”ן אובדי עצות אבל טרם פנו למשטרה

 

מי מעוניין לפגוע במשרדי הנדל”ן בכרמיאל? המתווכים בעיר הבחינו בשבועות האחרונים בתופעה מוזרה ומסתורית, של השחתת שלטי הנדל”ן המוצבים ברחבי כרמיאל. אלמונים המצויידים בסכין יפנית חדה, חותכים את השלטים בשלל דרכים יצירתיות, החל מגזירת מספרי הטלפון של אנשי הנדל”ן ועד לחיתוך והוצאת אישוני העיניים מתמונות המתווכים על גבי השלטים.

חן ויהודית מחי נכסים מספרות כי “השחתת השלטים מתרחשת כבר כמה חודשים, בתחילה בטפטופים, פה שלט, שם שלט, חתכו חלקים מתמונות הפרופיל בשלטי נדלן של מתווכים רבים וחתכו וגזרו מספרי טלפון. בשלב המוקדם ייחסנו זאת למעשי קונדס וונדליזם של ילדים, לא משהו גורף. לא הקדשנו שימת לב מיוחדת לעניין, חשבנו שזה מקרי. עם זאת, זה די מבהיל כי בחלק מהשלטים נחתכו העיניים, בנוסף להשחתת מספרי הטלפון”.

לדבריהן, “המודעות לתופעה עלתה בעקבות פוסט שאחד המתווכים שיתף ברשת הפייסבוק, מתוך עניין לדווח על מה שקרה לו, ואז הסתבר שאנחנו לא לבד, ומשרדי נדל”ן הצטרפו ודיווחו כי גם הם נתקלו בבעיה דומה. אנחנו מעוניינים להגיש תלונה משותפת במשטרה”.

חן ויהודית אמרו כי פנו מיוזמתן לעירייה כדי לברר את הנושא, שם התברר כי מעולם לא דווח על התופעה המוזרה. “אנחנו מדברים על נזקים לעשרות שלטי פרסום של משרדי תיווך. בשבועות האחרונים יש שיתוף פעולה עם משרדי נדל”ן נוספים, לאף אחד אין מושג קלוש מי יכול לעמוד מאחורי ההשחתה הזו. כל שבוע מתגלים 2-3 מקרים חדשים ברחבי העיר. הפגיעה בשלטים מתפרסת בכל רחבי העיר”.

רונית איציקזון פלדמן זכיינית רימקס כרמיאל משגב: “מבחינתנו התופעה קיימת כבר 5 שנים, הבחנו כבר אז בהשחתה של שלטי רימקס. בתחילת הדרך היינו בטוחים שזה משהו אישי נגד רימקס, כי אנחנו המשרד הגדול והמוביל בעיר, אבל בחודשים האחרונים התופעה התפשטה והתרחבה אל רוב המשרדים בכרמיאל. כנראה שיש מישהו עם אינטרס מסויים מאוד שמבצע זאת. רוב המתווכים בעיר עובדים בשיתוף פעולה ואין שום סיבה שמישהו מהם ישחית שלטים. יש העברת אינפורמציה בוואטסאפ הקבוצתי של המתווכים בכרמיאל, מתקיים שיתוף פעולה מבורך בינינו, שתורם לכולם – למוכרים, לקונים וכמובן למשרדי התיווך בעיר. בשלב זה למרות הנזק הכספי, אין לנו כוונה לעסוק בחקירה לעומק של הנושא הזה”.

סילבי אסולין מתיווך התיווך מספרת כי הבחינה בתופעה לראשונה לפני מספר שבועות: “באחת הפעמים קיבלתי בלעדיות על מכירת נכס ברחוב הגליל, תליתי שלט של עם מספר הטלפון, ולמחרת כשעברתי במקום עם הרכב, הבחנתי שאלמונים השחיתו וחתכו את השלט לגזרים.  אחרי יומיים הבחנתי ששלט נוסף של מתווך אחר הושחת, חתכו לו את את תמונת הפנים, וכעבור יום-יומיים הבחנתי בשלט אחר שחתכו בו את מספר הטלפון”.

אסולין אומרת כי לפני כשבועיים פנתה למתווכים נוספים וכששאלה על כך, נאמר לה כי מדובר בתופעה מוכרת וידועה. “לדעתי לא מדובר באדם אחד, כי זה קורה לעשרות שלטים של מתווכים בכל רחבי העיר, יש כאן גוף מסויים או קבוצה שמבצעים זאת בזדון ומתוך כוונה לפגוע במשרדי הנדל”ן” היא מציינת ומוסיפה: “יש כאן נזקים של מאות ואלפי שקלים במצטבר למתווכים בגין הנזקים לשלטים, וכמובן פגיעה בסיכויי המכירה או ההשכרה של הנכסים עצמם. למרות זאת, עדיין לא פנינו עדיין למשטרה”.

כתבה מעניינת:

שביל אופניים כרמיאל חברת נתיבי ישראל

תוותרו על הרכב? שביל האופניים החדש של כרמיאל

שתפובימים אלו הסתיימה סלילת שביל אופניים בעיר בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח, פרויקט שהובילו משרד …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *