Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1543930550:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 11983
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_metaseo_metatitle] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => בבעיטה מלאה / אבי גיסברג
        )

    [_metaseo_metaopengraph-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metaopengraph-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-title] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-desc] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_metaseo_metatwitter-image] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 507
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/12/DSCF8463.jpg
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1849
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1849
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

מכבי חיפה חזרה לסורה

שתפו

אבי גיסברג טור אישי 1013אבי גיסברג, כדורגלן עבר במכבי חיפה, עכו ובני סכנין. השיג דאבל היסטורי עם הנוער של מכבי חיפה, אליפויות בבוגרים במדי עכו ובני סכנין, נמנה על סגל נבחרת הנערים וקפטן נבחרת ישראל צפון בגיל נערים, מנהל המכללה לכדורגל כרמיאל בחסות מכבי חיפה, פרשן כדורגל בין היתר בערוץ 2, ערוץ 1 וערוץ הספורט. מייל: [email protected] 

ליגת העל שלנו מתקדמת ושום דבר חדש לא קורה. לאחר שכבר חשבנו שמכבי חיפה יצאה מהמומנטום הרע שלה, הגיעו שתי תוצאות תיקו, בשני משחקים שמכבי חיפה הייתה חייבת לנצח – מול בני יהודה ומול הפועל כפר סבא בבית ואת שני המשחקים היא סיימה בתיקו עם משחק רע, מבולבל וחסר ביטחון. אם נוסיף לזה שהיא גם עפה מגביע הטוטו, אז המומנטום השלילי חזר.

לחשוב שמכבי חיפה איבדה 10 נקודות השנה מול בני יהודה והפועל כפר סבא ויש לנו את כל סיפור העונה הזאת. משחקים מול יריבות חלשות מאוד יחסית ואפילו אותן לא הצליחה לנצח. מכבי חיפה איבדו 10 נקודות ליגה מול שתי הקבוצות הללו, תוסיפו למכבי חיפה היום 10 נקודות והיא חזק בתמונת האליפות!

המעבר לסמי עופר לא עשה לה טוב, הקהל מעודד בלי הרף כשהקבוצה משחקת טוב, אבל ברגע שהקבוצה טיפה מזייפת הקהל שתומך הופך להיות קהל ששורק בוז, דבר שמשפיע מאוד על השחקנים, שבמשחק מול כפר סבא לא הצליחו לחבר שני פסים. שחקנים ברמות הללו צריכים לדעת לשחק גם כשהקהל מלחיץ ומכבי חיפה של השנה לא עומדת בזה. רוני לוי מנסה לעשות שינויים וניסה כבר כמעט הכל, ללא הצלחה. יש רגעים מעטים במשחק שנראה שהקבוצה הולכת לדרוס ואז פתאום הקבוצה מפסיקה לשחק ומאוד חדירה בהגנה. ככל שהמשחק מתקדם, הקבוצה מהמרת יותר על התקפה וחשופה לגמרי בהגנה. נקודת האור היחידה במשחקים האחרונים הוא נטע לביא, תוצר מחלקת הנוער שעושה עבדה נפלאה במרכז המגרש.

המשחק בחלק הקדמי מאוד עצבני, דבר שלא מוסיף לקבוצה. מכבי חיפה תילחם על מקום באירופה, אבל שעון החול מתחיל להיגמר. הקבוצה חייבת לשוב לרצף ניצחונות, אחרת היא עוד עלולה לפספס את המקום בפלייאוף העליון. אולי השנה המזעזעת שלה תוליד מועדון בריא יותר ובשנה הבאה יבנו את הקבוצה מחדש, עם די.אנ.אי בריא יותר ושחקנים יותר מחוייבים שידעו לעמוד במערכת הלחצים שקיימת במועדון גדול כמו חיפה, ואולי גם נראה יותר צעירים יוצאי מחלקת הנוער. קבוצת הנוער של מכבי חיפה נמצאת במקום הראשון בליגה והשבוע זכתה בטורניר יוקרתי בארה”ב  כשבגמר גברה על קבוצת טוטנהאם האנגלית!

בית”ר ירושלים ממשיכה לעשות עונה מצויינת. דראפיץ בנה תלכיד של צעירים מוכשרים שקיבלו הזדמנות ולוקחים אותה עד הסוף. קבוצה ללא שמות מפוצצים, אבל עם רעב גדול וכדורגל שמח, מובילים את בית”ר לעונה גדולה שאף אחד לא ציפה לה, במיוחד כשבתחילת העונה הם התחילו רע מאוד ואף מכרו את שני הכוכבים שלה (כהן וטסה) למכבי תל אביב.דראפיץ הצליח לאזן את הקבוצה ועושה איתה נפלאות.

מכבי נתניה והפועל עכו ממשיכות בדרך הבטוחה לליגה הלאומית. הארנקים חייבים להיפתח שם בינואר, אחרת הדרך ללאומית קרובה מתמיד. בשתי הקבוצות יש את אותה הבעייה – חוסר תכליתיות וניצול רע מאוד של מצבים בחלק הקדמי. הקבוצות חייבות להתחזק קודם כל בשני חלוצים ברמה כזו שידעו לעשות גול מחצי מצב ולא חלוצים שלא עושים גולים מארבעה מצבים. סממן נוסף שיש לקבוצות האלה הוא ספיגת שער בדקות הסיום, כיאה לקבוצות שיורדות ליגה. עדיין לא מאוחר אבל ביום בהיר הלאומית נראית ברורה מתמיד.

בני יהודה אחרי הפארסה בנושא בן צעירי, חזרה עם ניצחון חשוב מאוד בחוץ על עכו המתפוררת. היה זה שוב פדרו גאלבן הבלתי נגמר שהעניק לה את הניצחון בדקות הסיום. גאלבן לבני יהודה הוא כמו סוג של זהבי למכבי תל אביב ואחראי ישיר ל-16 נקודות שהיא צברה! לולא גאלבן, בני יהודה הייתה עמוק עמוק מתחת לקו האדום.

קרית שמונה מתאוששת עם ניצחון חשוב על הפועל תל אביב, שנראית פשוט רע. גיא לוי לא הביא שום בשורה והקבוצה נראית כמי שלא מסוגלת לנצח. גם שם הארנקים יפתחו בינואר, אחרת ההסתבכות היא בלתי נמנעת.  השאלה היא מה יש לה בארנק.

הפועל חיפה עם המאמן בן מרגי חזרה מפתח תקווה ללא היומרות עם תיקו חשוב ורעננה קבוצת העונה שלי, בעוד ניצחון על בני סכנין. אותה בני סכנין שסכנת פיטורי המאמן ריחפה באוויר כבר מהיום הראשון שהוא התחיל לאמן שם, פיטרה את אלי כהן יומיים לפני המשחק, מה שלא עזר לה מול רעננה. קבוצתו של חיים סילבס פשוט לא מפסיקה לצבור נקודות עם סגל בינוני, שהפך אותה לקבוצה שהשלם שלה הוא הרבה יותר מסך כל החלקים שלה. שאפו לחיים סילבס.

עוד משהו לפני סיום: הניצחון של באר שבע הוכיח שהיא התבגרה ועברה את המחסום הזה – ובשלה לאליפות!

תובנה: מישהו חייב להתערב במחירים של המזנונים במגרשים. הורה שהולך עם שני ילדים למשחק, צריך להוציא בנוסף לעלות הכרטיסים המון כסף. אסור להכניס שתייה והמזנונים חוגגים על זה. כוס קולה קטנה ולא מלאה עד הסוף 10 ש”ח, נקניקיה 10 ש”ח, בייגלה לא טרי 10 ש”ח. על מה ולמה? ומתי יהיו לנו באיצטדיונים אוכל ברמה כדי שהחוויה תהיה מושלמת, כמו בהיכל נוקייה?

כתבה מעניינת:

בת שבע אבוחצרה צילום מור צידון

פוליטיקה לא על חשבון בטחון המדינה, הבחירה הנכונה: דחיית הבחירות

שתפו– מוגש מטעם בת שבע אבוחצרה – 70 ימים שמדינת ישראל נמצאת במלחמת אין ברירה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *