Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1579021590:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 36459
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_elementor_controls_usage] => Array
        (
            [0] => a:0:{}
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט - זהר הצפון | מכה לאופוזיציה: נטלי ביטון מצטרפת לקואליציה | היכנסו לידיעה
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => חדשות כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => נטלי ביטון
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => מכה לאופוזיציה: נטלי ביטון מצטרפת לקואליציה | חדשות כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מעתה יש לקואליציה רוב של שני שליש במועצת העיר. עו״ד נטלי ביטון: ״החלטתי להצטרף לקואליציה ולהיות שותפה מלאה לעשייה המתרחשת בעיר״
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 76
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 242
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 1727
        )

)
נטלי ביטון חברת מועצה עיריית כרמיאל
נטלי ביטון. צילום ארכיון: סיעת טב לכרמיאל

מכה לאופוזיציה: נטלי ביטון מצטרפת לקואליציה

שתפו

מעתה יש לקואליציה רוב של שני שליש במועצת העיר. עו״ד נטלי ביטון: ״החלטתי להצטרף לקואליציה ולהיות שותפה מלאה לעשייה המתרחשת בעיר״. רותם ינאי: ״החלטתה מהווה סכין בגב של אלפי אנשים״

מאת גיל דובריש

תישארו מעודכנים, הצטרפו לאינסטגרם ולפייסבוק שלנו

הקואליציה במועצת העיר כרמיאל בראשותו של ראש העיר משה קונינסקי מתחזקת ומשיגה רוב של שני שליש: עו״ד נטלי ביטון, חברת סיעת טב לכרמיאל באופוזיציה, הודיעה כי היא עוזבת את הסיעה ומצטרפת לקואליציה. גורם בהנהלת העירייה הגדיר את הצעד במילים: ״הישג לראש העיר משה קונינסקי״.

עו״ד ביטון נבחרה למועצה בבחירות המוניציפליות האחרונות כמספר 3 בסיעת טב לכרמיאל, בה חברים גם רותם ינאי וגיא מרציאנו. היא כיהנה החל מחודש נובמבר 2018 במועצה. בניגוד לשני חבריה לסיעה שנחשבים לחברי האופוזיציה הלוחמניים ביותר בישיבות, התאפיינה ביטון בשקט יחסי ולא הרבתה להיות מעורבת בדיונים ובוויכוחים הסוערים שהתנהלו בישיבות המועצה.

ממקורות המקורבים לנושא, נודע לפורטל זהר.נט ולעיתון זהר הצפון כי ביטון שלחה הבוקר (שלישי) הודעה ליו״ר הסיעה, רותם ינאי, ובו הודיעה לו רשמית על עזיבתה.

גם זה יעניין אתכם בפורטל זהר.נט: 

הצטרפותה של ביטון לקואליציה מהווה מכה לסיעת טב לכרמיאל, מאחר שמדובר בשליש מכוחה של הסיעה. מבין חברי המועצה היא השניה שעוזבת את האופוזיציה, קדם לה רותם בז׳רנו, חבר סיעת היחיד דף חדש שעשה זאת במהלך 2019. הקואליציה שהייתה בעלת רוב של 10 חברי מועצה מול 7 באופוזיציה, גדלה כעת ל-12 חברים (מול 5 באופוזיציה).

עו"ד נטלי ביטון אמרה על הצעד: "החלטתי להצטרף לקואליציה ולהיות שותפה מלאה לעשייה המתרחשת בעיר. חשוב לי לציין, כי הפעילות במועצת העיר היא על בסיס התנדבות לחלוטין. אני עורכת דין במקצועי, מתפרנסת בכבוד ונעדרת כל אינטרסים אישיים, למעט הרצון לקדם סוגיות הנוגעות לחיי כולנו בעיר. הכלים העיקריים שיש לחברי מועצת העיר, ובעיקר לאלו מהאופוזיציה הם השאילתות המופנות לראש העיר והצעות לסדר יום. אומנם, מדובר בכלים חשובים אך חסרי יכולת של ממש להשפיע. בסופו של יום, הרצון לפעול, לשנות ולהשפיע גדול אך היכולת לכך מהאופוזיציה, קטנה. זוהי נקודת המפנה שהביאה אותי להסכים להצטרף לקואליציה במועצת העיר בראשותו של ראש העיר, מר משה קונינסקי״.

ביטון ציינה ואמרה עוד: ״אני רואה במהלך הזה הזדמנות ליצור תהליכים לטובת העיר בכלל ולתושביה בפרט. אחזור ואדגיש, כי כל פעילותי נעשית בהתנדבות, יתירה מכך, פעילותי דורשת השקעת שעות רבות במהלך השבוע, הכל על חשבון זמני הפרטי ועל חשבון משפחתי, אך אני עושה זאת מתוך אמונה ורצון להשפיע ולשנות. אמנם מדובר בפוליטיקה, אך לא כזו שמונעת מתוך אינטרסים אישיים, שכאמור, אין לי. לסיום, מודה לחבריי מסיעת "טב" ומאחלת לכולנו שנצליח לפעול ולהשפיע במסגרת התפקידים שאנו ממלאים".

חברת מועצת העיר עו"ד נטלי ביטון מדגישה עוד בדבריה: "ראיתי, איך ראש העיר משה קונינסקי מגלה מנהיגות אמיתית ופועל ללא ליאות בדרכו המיוחדת ובנועם הליכותיו על מנת לפתח ולקדם את העיר, הכל בתקופה קשה בה מצויה המדינה, תקופה של שלוש מערכות בחירות בזו אחר זו לכנסת".

עו״ד נטלי ביטון, עורכת דין ומגשרת, בעלת תואר שני במשפטים באוניברסיטת בר אילן, עובדת מזה כ-14 שנים בשירות המדינה -במשרד המשפטים כיועצת משפטית של שופטת בבית משפט השלום, משמשת כיו"ר הוועדה לענייני השירות הציבורי וכסגן יו"ר הוועדה לעניינים פליליים בלשכת עורכי הדין, מחוז חיפה. כמו כן, היא מתנדבת בעמותת ״שיעור אחר״ הפועלת לקידום שוויון הזדמנויות בחינוך.

ראש העיר משה קונינסקי ברך על הצטרפותה לקואליציה של חברת מועצת העיר עו"ד נטלי ביטון ואמר: "אני רואה בהצטרפותה של עו"ד ביטון כחיזוק משמעותי לקואליציה במועצת העיר והיא תאפשר להנהלת העיר בראשותי לקדם את פיתוח האינטרסים של העיר והתושבים מבלי להתעסק כל הזמן בפרובוקציות ובניסיונות של חברים באופוזיציה לתקוע תריז בגלגלים של הרכבת הדוהרת שלנו לפיתוח העיר. אני רואה בעו"ד נטלי ביטון כחברה מלאה בעשייה למען פיתוחה ושגשוגה של העיר ובכוונתי לפעול לשילובה במגוון רחב של תחומים והכל מתוך ראיית טובתם של התושבים".

קונינסקי, יצא גם בקריאה לחברים נוספים באופוזיציה במועצת העיר להצטרף לקואליציה ולהיות שותפים פעילים בעשייה: ״עם בחירתי לראשות העיר, הצבתי לעצמי מטרה להיות ראש עיר של כולם ולעשות כל שביכולתי על מנת לקדם ולפתח את העיר שכל כך יקרה לנו ולילדינו. אני רוצה לומר לחברי האופוזיציה, נכון שיש לקואליציה רוב מוחץ במועצת העיר, אך דלתנו פתוחה בפניכם. עתידה של העיר כרמיאל חשוב יותר משיקולים אינטרסנטיים של אלה שעדיין לא השלימו עם כישלונם בבחירות לפני למעלה משנה".

בתגובה לדברים, אמר רותם ינאי, ראש סיעת טב לכרמיאל: ״עצוב שפעילותה הפוליטית של נטלי, מאז שנבחרה ברשימתנו למועצה, מסתכמת בהודעת וואצאפ פתאומית הבוקר על החלטתה לפרוש מן הסיעה. מאוכזב מאוד מהחלטתה ולא פחות מהדרך בה בחרה להודיע לי על כך.

ניכר שהחלטתה נובעת מאינטרסים צרים, פופוליסטיים, מסדר עדיפויות אישי לחלוטין ומשיחות עבר איתה נראה שגם משאיפות קידום אישיות.

לא היה דבר שמנע ממנה להביא את כישוריה ויכולותיה עד כה לטובת התושבים חוץ מראש העיר שמונע זאת מחברי המועצה בשיטתיות מתחילת הקדנציה וזאת דרך הנחיה לעובדי עירייה שלא לשתף פעולה ולא להיענות לפניות של חברי מועצה, מהקואליציה ומהאופוזיציה, הורדת נושאים ושאילתות מסדר היום, חוסר מענה ליוזמות ופרויקטים אותם אנחנו מציעים לקדם לרווחת התושבים ופעולות רבות נוספות הפוגעות בעיר אליהן הצטרפה כעת נטלי.

נטלי התמודדה למועצת העיר כאחת מתוך נבחרת של אנשים טובים שהשקיעו ממיטב זמנם וכישרונם על מנת שניבחר לשרת אותם. במעשיה היא גילתה חוסר נאמנות כלפי חבריה וחוסר הכרת הטוב ממש.

לצערי, למרות הזמנות חוזרות ופעולות חניכה רבות מצידי, נעדרה נטלי מרוב ישיבות המועצה, לא הסכימה לקדם יוזמות, לא ניסחה ולו שאילתה אחת ולמעט אירועים חברתיים אליהם מצאה זמן ללכת לא היתה חלק מהעשייה הציבורית העירונית אליה נשלחה. החלטתה מהווה סכין בגב של אלפי אנשים ובעיקר בכלל תושבי כרמיאל.

מגיע לי, לבוחריה ולתושבי כרמיאל לדעת מה הובטח לה? באיזו עשייה מתכוון לשלב אותה רה"ע? מדוע לא עשה זאת עד היום? במה בדיוק באו חברי הקואליציה לידי ביטוי ובמה הם השתלבו עד היום למעט בתמונות לצד רה"ע?

לגבי דבריו הזחוחים של רה"ע שנראה שעמל רבות בנושא ושדקות אחרי ההודעה ששלחה לי נטלי, יצאה מלשכתו הודעה מפורטת לתקשורת, אומר רק שאם היה משקיע את זמנו פחות בפוליטיקה זולה ויח"צנות ויותר בעשייה טובה ואמיתית למען העיר, מצבנו היה הרבה יותר טוב.

הושטת היד הצבועה שלו לשיתוף פעולה היא פעולה נוספת של זריית חול בעיני הציבור לאחר שסירב לכל שיתוף פעולה, לכל יוזמה ופרויקט אותו הנחנו על שולחנו בשנה החולפת״.

מסיעת התחדשות באחריות באופוזיציה נמסר: ״מה שמתרחש זה בתוך סיעת טב ועל אחריותם, אנו לא מתערבים בנעשה אצלם בסיעה ואין שום קשר בין המעבר של נטלי לתפקוד האופוזיציה בכללי. מבחינתנו סיעת התחדשות עם אחריות פועלת עניינית בכל תחום ומה שעומד לנגד עיננו הוא טובת העיר, פיתוחה ושגשוגה. אנו מאחלים הצלחה רבה לנטלי בהמשך דרכה״.

 

כתבה מעניינת:

״מיהר״ לקופה? נהג רכב התנגש בסניף רמי לוי

שתפומאת גיל דובריש ״מיהר״ להשיג את כולם בדרך למבצעי החג? נהג בשנות ה-80 לחייו, תושב …


2 תגובות

  1. עו"ד רפאל מושקוביץ

    ברכות לתושבי העיר ,אכן אישיות מדהימה ומשמעותית .עו"ד נטלי ביטון שחקן משמעותי במגרש ותשפיע רבות על קידום העיר .ראש העיר כחלק ממנהיגות מאחדת בחר בחירה נכונה לעשייה המוצלחת שלו בתקופה קשה שאין ממשלה ..עו"ד נטלי ביטון חסרת אינטרסים אישיים תפעל לטובת העיר ותתרום מנסיונה וכישוריה ..אין אלה לברך ולומר הרווחנו בגדול..

    • נטלי…. אשה מוכשרת וחכמה שעשתה צעד מאד חשוב וחכם ומועיל.
      נטלי עוד מוכשרת שרוצה להביא את יכולותיה לידי ביטוי למען תושבי כרמיאל.
      כחברת קואליציה היא מבינה שזו הדרך הכי טובה לפעול…
      בהצלחה גדולה…
      מאחל
      אלי ישראלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *