בית / משפחה פלוס / בריאות וכושר / ממהרים על הבוקר? זה מה שכדאי לכם לאכול
קפה בוקר צילום יחצ הרבלייף 2019-01
צילום: יחצ הרבלייף

ממהרים על הבוקר? זה מה שכדאי לכם לאכול

אין לכם זמן להכין ולאכול ארוחת בוקר מסודרת? קבלו כמה המלצות לארוחות מהירות אבל בריאות

מערכת זהר הצפון

כולם יודעים שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר של היום, אבל למרות זאת, חלק גדול מאיתנו מסתפק בכוס קפה ויאללה לעבודה, לבית הספר ולסידורים היום-יומיים. זה לא שאנחנו לא רוצים, פשוט אין זמן. לארוחת בוקר תפקיד חשוב בכל הקשור לפעילות המוחית שלנו, לזיכרון, לריכוז שלנו, לתפקוד תקין, להפעלת המטבוליזם שלנו, להפחתת המתחים והלחצים, למניעת ריח רע מהפה, ואף לירידה במשקל

מי שמוותר על ארוחת בוקר, מגיע לארוחת הצהרים עם רעב מוגבר, מה שככל הנראה גם יגרום לעליה במשקל בטווח הארוך. אז מה עלינו לעשות כאשר הלו"ז כל כך צפוף ואין זמן להכין ארוחה בריאה על הבוקר?

סוזן ברדרמן, דיאטנית קלינית בחברת הרבלייף, אומרת כי ״הגוף לא זקוק לכמויות גדולות של אוכל על הבוקר. לאחר צום הלילה, הגוף מסוגל להכיל ארוחה בינונית ומזינה, שמכילה את כל אבות המזון עם כמה שיותר ויטמינים ומינרלים. יש להימנע אחרי הקימה מאכילת מאכלים מתוקים שמכילים סוכרים פשוטים, כמו קרואסונים, עוגות ועוגיות, כי אלו יגרמו להרגיש רעבים לאורך כל היום ויגררו אחריהם חשק למתוק לאורך כל היום״.

קבלו חמש המלצות לארוחות בוקר בריאות לאנשים עסוקים וממהרים, באדיבות מומחי התזונה של חברת הרבלייף. 

(מודעה)

סנדוויץ'  

אופציה נהדרת ונוחה לאכילה בדרך, אבל כמובן שלא כל סוג כריך הוא בריא. מומלץ לבחור בלחם מזין כמו שיפון או כוסמין שמכילים הרבה סיבים ובעלי אינדקס גליקמי נמוך. מומלץ לשלב בכריך שומן בריא, ירק וחלבון, והרי לכם ארוחת בוקר מאוזנת, משביעה ובריאה. אופציות: אבוקדו, ביצה ומלפפון, גבינת שמנת 5% עם סלמון וחסה, טחינה גולמית עם חביתה ועגבנייה.

רגע מתוק ליד הקפה

לחובבי הקפה של הבוקר, לצד משהו מתוק, מומלץ לבחור בחטיף על בסיס חלבונים שמכיל סיבים תזונתיים, חלבוני סויה, וויטמינים ומינרלים. חטיף ארוחת בוקר, מהווה ארוחה מאוזנת מבחינה תזונתית, טעימה קלה ונוחה בעלות נמוכה של קלוריות לחטיף.

דייסת שיבולת שועל

זו אולי נשמע כמו עבודה מרובה, אבל בשביל להכין דייסה כל מה שצריך  זה 3 כפות שיבולת שועל ומים רותחים. כדי שיהיה קצת יותר טעים ומזין, ניתן  להוסיף לדייסה קינמון, תפוח עץ ירוק או פירות יער. אכילת דייסת קוואקר בבוקר תספק אנרגיה לזמן ארוך ותשמור על רמות סוכר מאוזנות.

שייק לדרך

בימים מאוד עמוסים כשהמקרר ריק, אפשר הכניסו 2 כפות מדידה של אבקת שייק וכף אבקת חלבון של הרבלייף לתוך השייקר, הוסיפו מים/חלב ומעט קרח ושקשקו לכם בדרך לעבודה. השייק מכיל ויטמינים ומינרלים שהגוף זקוק לו בבוקר לתפקוד תקין, לערנות ולתחושת שובע.

יוגורט עם תפוח

מדובר בארוחת בוקר קלילה ונוחה לנשיאה לעבודה במשרד או מחוץ לו, ארוחה שמכילה סיבים תזונתיים, ויטמינים וחלבון, דבר שתורם לתחושת שובע לאורך זמן.

שתפו

כתבה מעניינת:

חיסון צילום אילוסטרציה 2019 Pixabay

חשש: מורה מכרמיאל נחשפה לחצבת

מורה באחד מבתי הספר נחשפה ככל הנראה לחולה במהלך חופשה בחו״ל, אך לא נדבקה. הורים …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

SHOP NOW
close-link