Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 6622
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1029
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 575
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/01/2.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
מפגע ברחוב הערב, פרי הגליל כמשל ואברהם בורג
מפגע ברחוב הערב, פרי הגליל כמשל ואברהם בורג

מפגע ברחוב הערב, פרי הגליל כמשל ואברהם בורג

שתפו

(בתמונה: אברום בורג. צילום: דוד שנקבון)

פרי גליל כמשל 

רבים מתושבי חצור הגלילית הם עובדים של פרי הגליל. פעם אחר פעם הבעלים, מנצלים באופן ציני את התלות של התושבים במפעל, כדי לדרוש עוד ועוד הטבות מהמדינה. תושבי חצור הגלילית הם בני ערובה. זו היא איוולת, זה בלתי נתפס, אסור שדבר כזה יקרה ב 2015. השר סילבן שלום, השר לפיתוח הגליל והנגב ביחד עם שר התעשייה היו צריכים למצוא פתרון.זה לא קשה,זה אפילו קל. הם היו צריכים להפנות מפעלים מאושרים לכיוון של חצור הגלילית, הם היו יכולים לבקש מסטף ורטהיימר יזם ענק, להקים את אחד המפעלים שהוא בונה בלאו הכי, לאזור חצור הגלילית. המדינה עצמה יכולה להעביר את אחת החברות הרבות שלה לאזור ובכך לתת תעסוקה אלטרנטיבית לפרי הגליל. משרד הביטחון יכול להעביר חברות שעוסקות ביצור בטחוני לאזור. אסור להמשיך במצב הקיים. כאשר מדברים על הזנחת הפריפריה, פרי הגליל הוא דוגמא קלאסית. צריך להקים מפעלים אחרים בחצור, כך תהיה  תקווה לעובדי הכפיים הפשוטים של פרי הגליל.

מפגע ברחוב הערבה בכרמיאל

תושב רחוב הערבה הפנה את  תשומת ליבי למפגע ברחוב הערבה. מדובר על אותו מבנה קטן ומרובע שמשמש את תיבות הדואר של השכונה. אין תאורה בקרבת תיבות הדואר,ולכן אנשים במיוחד קשישים נפגעים לעיתים מהמבנה עצמו, כאשר הם באים לאסוף את דברי הדואר. נאמר לי שפנו לעירייה, אך הנושא לא טופל. אז בבקשה אנשי העירייה, אנא טפלו במפגע.

אברהם בורג 

אברהם בורג הצטרף למפלגת חד”ש, כן לא לא פחות ולא יותר. בראיון ברדיו, הוא סיפר שהוא כבר שלוש קדנציות הוא בוחר בחד”ש. זה האיש שהיה יושב ראש הסוכנות היהודית, וזה האיש שרצה להיות מנהיג מפלגת העבודה, עכשיו הוא בחד”ש. הוא אפילו נסע בשבת לכנס והסביר זאת בפיקוח נפש שדוחה שבת. ואווו. אין דבר שהאיש הזה לא יעשה כדי לחזור למרכז הבמה ואל הזרקורים של התקשורת. אני מעולם לא החזקתי ממנו, מעולם לא הערכתי אותו, חשבתי שהוא קופסא ריקה שעושה הרבה רעש.אני מניח שאביו מתהפך בקברו. יש פוליטיקאים שמשאירים אותי אדיש, יש פוליטיקאים שמעוררים בי זעם ויש כאלה שמעוררים בי גועל. כזה הוא אברהם בורג. והערה אחת למפלגת העבודה, אתם מבינים מדוע הציבור לא שש לבחור בכם? כי הציבור מזהה את הזיוף.

ושתהיה לכם שבת שלום.

אבי שמחון, 

 דוא”ל [email protected]

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *