Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2330
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מפואד ועד האבנים המתגלגלות
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מפואד ועד האבנים המתגלגלות - אבי שמחון בעין בוחנת הוא העלה את העניין של הבית שקנה בן אליעזר ביפו. אני מניח שזו הייתה הידיעה שהתחילה את תהליך חקירת המשטרה. י
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 79
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 349
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => מפואד ועד האבנים המתגלגלות - אבי שמחון בעין בוחנת הוא העלה את העניין של הבית שקנה בן אליעזר ביפו. אני מניח שזו הייתה הידיעה שהתחילה את תהליך חקירת המשטרה. י
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => מפואד ועד האבנים המתגלגלות
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
הוא העלה את העניין של הבית שקנה בן אליעזר ביפו. אני מניח שזו הייתה הידיעה שהתחילה את תהליך חקירת המשטרה. יש לי בעיה עם אנשים כמו אלדד יניב.

מפואד ועד האבנים המתגלגלות

שתפו

על פואד ואלדד יניב 
יש מושג משפטי שמכונה “חזקת החפות”. זה אומר שאדם חף מפשע כל עוד לא הוכחה אשמתו. אצלנו המושג הזה הוא חסר כל ערך, אנחנו מאשימים, שופטים ותולים בכיכר העיר, עוד לפני שהוגש כתב אישום.

ביום שישי בבוקר הוזמן פואד לחקירה, כבר בערב הדברים דלפו ואנשי התקשורת תלו אותו בכיכר העיר. ואז מופיע לו אלדד יניב בטלוויזיה ועושה וידוא הריגה. יניב היה פעם מקורב לצמרת מפלגת העבודה, יועצו הבכיר של ברק, יועץ ומקורב לפואד. ברק החליט לזרוק אותו, האם הניתוק מעטיני השלטון פגע בו פגיעה כלכלית אנושה? לפני הבחירות האחרונות, הוא החליט לפתוח את הכל, לשפוך אור על הכביסה המלוכלכת, כולל קשרי הון שלטון. בכתבה שהתפרסמה לפני חודשיים, הוא העלה את העניין של הבית שקנה בן אליעזר ביפו. אני מניח שזו הייתה הידיעה שהתחילה את תהליך חקירת המשטרה. יש לי בעיה עם אנשים כמו אלדד יניב. ראשית, הוא גם נהנה מקשרים ועשה לביתו, כך ע”פ עדותו. הוא היה חרב להשכיר, חלק מאותם אנשים שעדיף לא להתעמת איתם. שנית – לכולנו יש חיים פרטיים, גם לאישי ציבור, לכולנו יש רופא, עו”ד, רואה חשבון, בפניהם אנו מגלים את הסודות הכמוסים שלנו. אתה לא מצפה שהם יגלו את הסודות בפומבי? כך אני מצפה מיועץ מקורב לראש הממשלה, אם כל אחד יפתח את הפה, על דברים שנאמרים בחדרי חדרים מתוך אמון מלא, אנא נבוא? אדם הגון שנחשף לדברים לא כשרים, צריך בו במקום לקום ולהתפטר. אתה לא יכול להיות חלק מהקליקה של הון שלטון ורק כאשר בא לך, מסיבות ושיקולים אישיים, לפתוח את הפה וללכלך על כולם.

 

ארגון שוברים שתיקה כמשל
ארגון שוברים שתיקה החליט לפנות לאירופאים ולעדכן אותם על מעשים לא חוקיים של חיילי צה”ל. זה מקומם אותי בכל נימי נפשי. יש כאן דמוקרטיה, שבה אומרים הכל, התקשורת עטה על כל דבר, כמו כריש שהריח דם. יש כאן יועץ משפטי לממשלה, יש כאן בית משפט עליון אקטיבי, שזוכה להערכה רבה בעולם. אז יש לכם דעה ותהיה קשה וכואבת ככל שיהיה, תשתמשו בכלים הקיימים והם רבים. למה אתם הולכים לאירופה. זאת אותה אירופה שאך לא מזמן, נרצחו בה שישה מיליון יהודים, היו שרצחו, היו ששיתפו פעולה, היו שלקחו את הרכוש היהודי, היו שהעלימו עין. הם לא אהבו בעבר, והם לא אוהבים אותנו כיום. מי שהולך להלשין על צה”ל הוא משת”פ של שונאי ישראל, אשר ברובם אנטישמים שהחליפו את שנאת היהודים בשנאת מדינת ישראל.

 

על תג מחיר
ידיד ערבי העיר לי הערה על כתבה שכתבתי כאן, בה קישרתי לכאורה, בין התנהגות הח”כים הערבים לבין עליית הימין הקיצוני בישראל. אני לא חוזר בי. ”הא בהא טליה“, זה קשור בזה, קשר ישיר וברור. אך בכל הנוגע לתג מחיר, אין שום הצדקה, צריך לסלק את עושי המעשים הנבזיים הללו מתוכנו. זה מכוער, זה מגונה, כמיעוט שסבל מרדיפות אסור שבישראל תהיה תופעה כזו. תמוה בעיני שהשב”כ לא עלה עליהם עד כה.

 

האבנים התגלגלות – קינאה
לא הלכתי לראות את להקת הקצב הנהדרת הזו, חששתי מהחום והקרקס של חמישים אלף איש. אבל ראיתי את מיק ג’אגר בטלוויזיה. אני בדרך כלל לא קנאי, אבל במיק אני מקנא גם מקנא. אני מקנא במראה שלו לגילו, בהצלחה שלו, בכסף הגדול, בנשים שנופלות לרגליו. מספרים עליו,שאחת מנשותיו, התנתה את המשך הרומן שלה אתו בכך שהוא ילך לטיפול כנגד התמכרותו לסקס. הוא הלך לטיפול, אלא שאפילו את המטפלת הכניס למיטה…

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *