בית / קהילה / בריאות וכושר / מצאנו את הדרכים הטובות ביותר לשריפת שומנים
דרך טובה לשרוף שומן - חברת הרבלייף צילום שאטרסטוק 2018
צילום: shutterstock

מצאנו את הדרכים הטובות ביותר לשריפת שומנים

שתפו

איך לשמור על הגזרה באופן קבוע? קבלו 5 דרכים יעילות לשריפת שומן מהירה יותר

לקראת החגים זה כבר פה והניסיון לשמור על הגזרה שלנו חטובים, מצריך מאתנו אורח חיים בריא ומאוזן במהלך כל השנה. אך מי שמעוניין לשרוף שומן בדרך יעילה ומהירה צריך רק להיות מוכן לצאת מאזור הנוחות ולשלב כמה מהטיפים שמומחי הרבלייף הכינו.

גופנו נוטה באופן טבעי לשרוף שומן כמקור דלק, אך האם תהיתם אי פעם אם אתם יכולים לאמן את גופכם לשרוף שומן ביעילות רבה יותר?

לדברי סוזן באוורמן , ראש מחלקת תזונה וכושר בהרבלייף העולמית: ״בחיים העמוסים שלנו אנו מחפשים קיצורי דרך להשגת מטרות הבריאות והכושר, על כן מומלץ מאוד לתכנון מראש את שגרת הכושר, ובכך לסייע בהשגת תוצאות טובות שהמטרה העיקרית לשרוף שומן. ישנן דרכים רבות בהן ניתן לשרוף שומן ולרדת במשקל״.

קבלו חמישה טיפים שעוזרים לשרוף שומן מהר יותר:

דרך טובה לשרוף שומן - חברת הרבלייף צילום שאטרסטוק (4)
צילום: shutterstock

פנו זמן לאימון סיבולתנסו לפנות זמן לאימון אירובי ארוך לפחות פעם בשבועריצה, הליכה או רכיבה על אופניים בקצב נינוח למשך זמן ארוך יותר היא דרך מצוינת להבטיח שהגוף שורף שומן. הגוף משתמש בשומן כמקור הדלק שלו עבור מרבית האימונים הארוכים, ברגע שתתחילו לדחוף את עצמכם ולהגביר את עוצמת האימון, הגוף ישרוף פחמימות מאוחסנות כדי להפיק אנרגיה.

התנסו באימון אינטרווליםאימון אינטרוולים מומלץ מאוד בשל השפעות שריפת השומן לאחר האימון. במהלך אימון אינטרוולים בעצימות גבוהה, הגוף משתמש בפחמימות כמקור דלק, אך תהליך ההתאוששות ישרוף שומן. אימון אינטרוולים הוא קצר יותר מאימון בעצימות קבועה ותוכלו ליהנות מתוצאות שריפת שומן מדהימות גם ב– 30 דקות בלבד של אימון, נסו להתאמן בסגנון זה פעמיים בשבוע.

אימון כוחבניית מסת שריר רזה תעזור לשרוף יותר קלוריות, אפילו בזמן מנוחה. הגוף זקוק ליותר קלוריות כדי לשמור על מסת שריר רזה מאשר כדי לשמור על שומן כלומר, בניית שריר גורמת לשריפת שומן טובה ויעילה יותר לטווח הארוך. אימון כוח גם דוחף את הגוף להתאוששות ולכן תוכלו ליהנות מתועלות כפולות וגם תשרפו שומן זמן רב לאחר שתעזבו את חדר הכושר.

חדשו את המלאיל״דלק״ שאתם בוחרים יש השפעה ישירה על התוצאות שתקבלו שמרו על איזון נכון בין פחמימות ,שומנים בריאים וחלבון בכל יום. הקפידו במיוחד על צריכת חלבון בתוך 30 דקות מזמן האימון במיוחד ביום האימון הארוך. כמו כן, הקפידו לצרוך כמות קטנה של פחמימות לאחר האימון כדי לעזור בשיקום הגליקוגן בשריר.

הקפידו לנוחבזמן המנוחה, הגוף מסתגל לדרישות שהעמסתם עליו. אם אתם עובדים קשה חמישה ימים בשבוע, מומלץ להניח לגוף להתאושש ולהתחדש במשך יומיים.

כתבה מעניינת:

מנהל מחלקת נשים ויולדות במרכז הרפואי לגליל, פרופ' יעקב בורנשטיין

כול מה שרציתן לדעת על הקשר שבין קורונה והיריון

שתפוהאם הדבקה בווירוס הקורונה מסוכנת להיריון? האם חדרי הלידה בבתי החולים מתפקדים כרגיל? והאם חלות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.