Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1560925586:564
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 564
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 30417
        )

    [_adinserter_block_exceptions] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_ning_settings] => Array
        (
            [0] => a:1:{s:9:"allow_ads";s:1:"1";}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פוטל זהר.נט | מקל הקסמים של המיתוג העסקי | מהם שלושת הכלים למיתוג העסק אשר יעזרו למינופו
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => הזהות המותגית הינה ההיבט הרגשי של הזהות העסקית. המיתוג הינו ההיבט הויזואלי של הזהות העסקית. הלוגו הינו סמל ויזואלי עימו מזהים מיידית את הזהות העסקית.
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => מיתוג העסק
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => מקל הקסמים של המיתוג העסקי | מהם שלושת הכלים למיתוג העסק אשר יעזרו למינופו
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => הזהות המותגית הינה ההיבט הרגשי של הזהות העסקית. המיתוג הינו ההיבט הויזואלי של הזהות העסקית. הלוגו הינו סמל ויזואלי עימו מזהים מיידית את הזהות העסקית.
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 55
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 90
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1191
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 134
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1191
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => מקל הקסמים של המיתוג העסקי | מהם שלושת הכלים למיתוג העסק אשר יעזרו למינופו
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => הזהות המותגית הינה ההיבט הרגשי של הזהות העסקית. המיתוג הינו ההיבט הויזואלי של הזהות העסקית. הלוגו הינו סמל ויזואלי עימו מזהים מיידית את הזהות העסקית.
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => מיתוג העסק
        )

    [rank_math_facebook_title] => Array
        (
            [0] => פוטל זהר.נט | מקל הקסמים של המיתוג העסקי | מהם שלושת הכלים למיתוג העסק אשר יעזרו למינופו
        )

    [rank_math_facebook_description] => Array
        (
            [0] => הזהות המותגית הינה ההיבט הרגשי של הזהות העסקית. המיתוג הינו ההיבט הויזואלי של הזהות העסקית. הלוגו הינו סמל ויזואלי עימו מזהים מיידית את הזהות העסקית.
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

מקל הקסמים של המיתוג העסקי

שתפו
גלים שם טוב
מעצבת גרפית, פנים ותלת מיימד
כמעצבת אני מצליחה לראות ויזואלית את מה שנדרש לעסק שלהם או להם באופן פרטי.
לעתים כמכלול ולעתים כאישיות אחת בולטת. במקום שאחרים רואים דומם, אני רואה תנועה והתפתחות, אני רואה גלים.
לפרטים: 050-953-9203

מהם שלושת הכלים למיתוג העסק אשר יעזרו למינופו

הזהות המותגית הינה ההיבט הרגשי של הזהות העסקית.
המיתוג הינו ההיבט הויזואלי של הזהות העסקית.
הלוגו הינו סמל ויזואלי עימו מזהים מיידית את הזהות העסקית.
*הלוגו אינו המותג עצמו וגם לא מהווה תחליף למותג!
החלק הראשון בהקשר:
זהות מותגית, מיתוג ולוגו הינם מכלול תפקידים שמהווים את ההכרה העסקית של קהל היעד הספציפי אליו אנו פונים.
הזהות המותגית של העסק שלנו נקבעת בעצם על ידי הלקוחות שלנו ולא על ידי המעצב הגרפי או האסתרטג העסקי.
המהות של העסק הינה כפי שנתפסת כלפי חוץ ומבוססת על כל הפעולות יחד כמכוונות מטרה. זוהי התדמית המושפעת מכל מה שהעסק מייצר, השירותים שהעסק מציע, הערכים שהוא משקף והידע שהוא מאפשר ללקוח לקבל. זו החוויה שהלקוח שלנו מקבל בפרונט או משלים במוחו עקב ׳טיזר׳ (גירוי) שהעסק יוצר מתוך מגמה להגיע כמה שיותר מהר וישיר ללקוח ולצרכיו.

דוגמאות

דוגמה לכך, עסק שיוצר קשרים עם לקוחות פוטנציאלים, מעודד פעילות ורבלית דו סיטרית, מייצר מוצרים בעלי אופי יוקרתי, משיק את המוצרים באופן שתואם את המסרים הללו, הוגן ביחסו ליצרנים מקבילים ומתחרים, תורם לקהילה ונותן מענה שירותי טוב ככל שניתן, ייתפס ע״י הלקוחות כגורם שעמו כדאי לעשות עסקים.
לצורך השלכה לחיינו, חברת ׳עלית׳, עברה לא מעט שינויים ויזואליים ופרסומיים (הפרה השוקולדית, למשל, הפכה מאיור שטחי למוצר חברתי משפחתי שמדבר ושר), ׳עלית׳ הינה יצרנית מזון שנתפסת בעיני הציבור כבעלת מותג ערכי, משפחתי, חווייתי, מוצרים איכותיים אשר עדיף לשלם עליהם מאשר לרכוש אחרים, אשר שאינם ידועים ואינם בעלי אינטרקציה עם הציבור באותה רמת מודעות פרסומית.
לעומתו עסק שיעסיק עובדים וישלם בצורה לא הוגנת, יגיב בצורה בוטה ללקוחות, או לא ייתן מענה שירותי, ייתפס על ידי הלקוחות כגורם שעמו לא כדאי לנהל קשר עסקי.

כתבה מעניינת:

חובה חוקית, אחריות מוסרית: מדוע ארגונכם זקוק לנאמן בטיחות מקצועי?

שתפומערכת פורטל זהר.נט העובדים הם המשאב היקר והחשוב ביותר בכל ארגון, ומהווים את המנוע לצמיחתו. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *