Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1616061786:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 44645
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_elementor_controls_usage] => Array
        (
            [0] => a:0:{}
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | נתניהו בכרמיאל: אגדיל את הטבות המס
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => חדשות כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => נתניהו
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% בנימין נתניהו בכרמיאל: אגדיל את הטבות המס
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => על רקע הפיצול בתוך מטה הליכוד כיכב ביבי בכנס הבחירות המרכזי שיזם ראש העיר משה קונינסקי ובהמשך התארח בביתו של אלון אזולאי |
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 65
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 242
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 665
        )

)
בנימין נתניהו בכנס הבחירות המרכזי בכרמיאל. צילום מהפייסבוק
בנימין נתניהו בכנס הבחירות המרכזי בכרמיאל. צילום מהפייסבוק

נתניהו בכרמיאל: אגדיל את הטבות המס

שתפו

על רקע הפיצול בתוך מטה הליכוד כיכב ביבי בכנס הבחירות המרכזי שיזם ראש העיר משה קונינסקי ובהמשך התארח בביתו של איש העסקים ופעיל הליכוד אלון אזולאי

מערכת פורטל זהר.נט
אתמול (רביעי, 17.3.2021) היה תורה של כרמיאל לארח את ראש הממשלה בנימין נתניהו במסגרת סבב הסיורים שלו ברחבי הארץ לקראת הבחירות הקרובות. הביקור התנהל על רקע הפיצול הקיים בתוך הליכוד בכרמיאל: בגלל הקרע בין ראש העיר משה קונינסקי ואיש העסקים ופעיל הליכוד אלון אזולאי, אשר היו שותפים לדרך עד לבחירות המוניציפליות, מובילים השניים מטות נפרדים של הליכוד לקראת הבחירות. נתניהו ״דילג״ בכישרון רב בין השניים, הותיר אותם שבעי רצון וסימן עוד וי בדרך לבחירות.
כנס הבחירות המרכזי נערך בהיכל התרבות ביוזמת ראש העיר משה קונינסקי. יחד עם ראש הממשלה שהתקבל באהבה וחום רב על-ידי תומכים רבים מכרמיאל, הגיעו לכנס שרים בכירים נוספים ובהם שר החינוך יואב גלנט, השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה, השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל, וכן סגן שר הבריאות יואב קיש, יו"ר המרכז לשלטון מקומי חיים ביבס, חברי כנסת ואישי ציבור.
ביבי נראה כמי שנהנה מכל רגע באירוע ונשא דברים בפני הקהל שהגיע למקום – כמובן בכפוף למגבלות התו הירוק. הוא פנה לתומכים והבטיח כי יפעל להגדלת הטבות המס לתושבי כרמיאל, מה שזיכה אותו בתשואות סוערות. כמו כן העביר מסר ברור מעל הבמה: ״למען כרמיאל, למען תושבי הגליל, יהודים וערבים כאחד, למען מדינת ישראל, למען העתיד שלנו, תביאו אותם לקלפי ובעוד שישה ימים נחגוג ניצחון ענק למדינת ישראל, לליכוד ולכרמיאל״.
בנימין נתניהו משה קונינסקי צילום מהפייסבוק
נתניהו ומשה קונינסקי. צילום מהפייסבוק
בתום הכנס הגיע נתניהו, מלווה בשר אוחנה ובכירים נוספים במיוחד אל ביתו של אלון אזולאי אשר לא נכח בכנס ונועד ביחד עימו ועם פעילי ליכוד מהעיר. ראש הממשלה צפה ממרפסת הבית בנופי העיר והאזור והביע עניין רב בנופי העיר וביישובי משגב הפרושים מעל כרמיאל. מקורביו של אזולאי סיפרו כי ביבי ציין בפניו את החשיבות של הפגישה ביניהם.
ראש העיר משה קונינסקי ציין בעקבות ביקורו של נתניהו: ״תודה לראש הממשלה על מבצע החיסונים המוצלח, על הובלת המדינה לצאת ממשבר הקורונה ולחזק את הכלכלה הישראלית.
אני סמוך ובטוח כי רק ביכולתו של ראש הממשלה להוביל את ישראל לצמיחה כלכלית עמידה אל מול האתגרים בעקבות הקורונה. תודה לחברי מסניף הליכוד כרמיאל על הפקת הכנס המוצלח.
שמחתי לארח את חברי הטוב ראש הממשלה בנימין נתניהו בכרמיאל ושמחתי לשמוע ממנו את הבשורה שכל תושבי העיר מחכים ומייחלים לה ושאני פועל למענה מתחילת כהונתי כראש העיר: הגדלת הטבות המס לתושבי כרמיאל! ראש הממשלה הודה לי בפתיחת דבריו על הזמנתי להתארח בעיר ולקיים את הכנס החשוב פחות משבוע לבחירות ואני רואה זאת כהבעת אמון של ראש הממשלה בי ובכרמיאל כעיר מובילה וכמרכז החיים בגליל. ראש הממשלה הבטיח לפעול לפיתוחה ושגשוגה של כרמיאל. תודה חבר יקר – אדוני ראש הממשלה בנימין נתניהו!״

ראש מטה הבחירות אלון אזולאי ציין בהמשך לפגישה עם נתניהו בביתו: ״מאות שעות ועשרות נסיעות לירושלים, בקביעות, כמעט בכל שבוע, לכנסת, למשרדי הממשלה, לכל שר ושר ועד לראש הממשלה. כל זאת, על מנת להביא את קולה של העיר שלנו, את צרכיה וצרכי אזור הצפון בכלל. הצהריים, צלצל אל הטלפון האישי שלי ראש הממשלה נתניהו, שאל איפה אני כי הוא בדרך אלי הביתה, אלינו הביתה, אל כרמיאל. ארחתי את ראש הממשלה בנימין נתניהו בביתי וסיפרתי לו על העיר שלנו ועל הפוטנציאל הגדול הטמון בה ועל האנשים הנפלאים החיים בה. לצד ראש הממשלה נתניהו הגיעו גם שרים ושרות, חברי וחברות כנסת רבות ורבים ואני מודה לכולם על התמיכה הגדולה. בזכות העבודה הקשה, הצלחתי לשים את כרמיאל על המפה. דבר שקודם לכן, מעולם לא הצליחו לעשות. אנחנו בכיוון הנכון ועבודה מרובה עוד לפנינו, אך מטרתי היא אחת – להפוך את כרמיאל לבירת הצפון. לא אפסיק, עד שנגיע ליעד! בשביל כולנו״.

גורמים בליכוד מסרו לנו בתגובה: ״מטה הבחירות של הליכוד בכרמיאל חולק לארבע ופועל בסנכרון בין הקבוצות השונות״.

נתניהו ואלון אזולאי. צילום פרטי
נתניהו ואלון אזולאי. צילום פרטי

כתבה מעניינת:

תאונה צומת ביג כרמיאל צילום איחוד הצלה

תאונה סמוך לצומת ביג: שני צעירים נפצעו

שתפומאת גיל דובריש שני בני אדם נפצעו בתאונת דרכים שהתרחשה היום (ד') בשעות הצוהריים בכביש …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *