סרטי תדמית למיתוג של חברות ועסקים צילום פריפיק
צילום להמחשה: Freepik

סרטי תדמית למיתוג של חברות ועסקים – למען ההצלחה של העסק שלך

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

הימים הם ימי המאה ה-21 ונסיעה קצרה באיילון תגלה בפנינו אינספור שלטי חוצות של חברות הייטק המפרסמות את שירותיהן. גם סיבוב קצר ביוטיוב יקפיץ לנו המון סרטונים בהפקת חברות הייטק או עסקים אחרים לצד מובילי דעה, כוכבי רשת, קומיקאים וכד'. מדוע הם עושים זאת? אלו הם כמובן סרטי תדמית למיתוג של חברות ועסקים, והם הפכו לרכיב הכרחי בעבור כל עסק הרוצה לקדם, לצמוח ולהתפתח במאה ה-21. אם אתם בכ"ז מרגישים לא משוכנעים, כדאי שתקראו את המאמר הזה…

סרטי תדמית למיתוג של חברות ועסקים – נוכחות ביוטיוב

את כוחה של חברת יוטיוב ומעצמת הטכנולוגיה גוגל אין באמת צורך להסביר; יוטיוב הספיקה לחולל כמה וכמה מהפכות בעולם, להצמיח מתוכה כוכבי רשת ולחזק חברות וכוכבים קיימים. החשיפה ביוטיוב יכולה להיות אדירה, וזאת כמובן בתנאי שאתם פועלים באופן הנכון ביותר. העלאת התכנים ליוטיוב היא חינמית, אך עיקר הרווחים שלה הם מפרסומות. מפרסמים בוחרים לפרסם סרטונים ביוטיוב בגלל התנועה והחשיפה הגדולה שיש בה, ולכן ליוטיוב יש אינטרס לקדם תכנים איכותיים על מנת שאנשים ימשיכו לצרוך את התוכן שלהם ביוטיוב. על מנת לעשות סרטי תדמית למיתוג של חברות ועסקים שיצליחו ביוטיוב, יש לפנות לחברה המתמחה בייצור סרטונים כאלו; חברה שיש לה את ההבנה השיווקית ויודעת לייצר מוצר איכותי שיודע "להוכיח" לאלגוריתמים של יוטיוב שמדובר כאן בתוכן איכותי. כמו כן, סרטי תדמית למיתוג של חברות ועסקים ביוטיוב מעוררים באזז תקשורתי, בייחוד אם מדובר בסרטונים הומוריסטיים, או בסרטונים שמשתתפת בהם דמות מוכרת, או שהסרטונים מדברים מאוד את רוח התקופה.

סרטי תדמית למיתוג של חברות ועסקים – טיפים ליצירת סרטי תדמית מוצלחים עם אימפקט

  • תקציב – סרטי תדמית למיתוג של חברות ועסקים ניתן לעשות בכל תקציב, אך עליכם לשאול את עצמכם מה אתם רוצים לומר על העסק שלכם ואיך תעבירו את התוכן הזה בצורה הטובה והתמציתית ביותר בהתאם לתקציב שברשותכם. בוודאי שככל שהתקציב יהיה גדול יותר כך הקליפ יראה מקצועי ומושקע יותר, אך אם לא הושקעה מחשבה בתוכן הסרט הסיכויים להצלחתו הם נמוכים יותר. כאשר אתם בוחרים משרד שייצר עבורכם סרט תדמית, בחרו במשרד עם אנשים יצירתיים שחושבים מחוץ לקופסה. אם הרעיון עצמו הוא טוב ומגניב הסיכויים להצלחתו הם גבוהים יותר.
  • חוק 5 השניות – זמן הצפייה הממוצע של אדם בסרטון חדש שקופץ לו לפיד הוא 5 שניות. ז"א שיש לנו 5 שניות למשוך את תשומת ליבו של הצופה שימשיך לצפות בסרט שלנו עד סופו, וגם פה נדרשת עבודה של אנשים יצירתיים.
  • התאימו את המסר לאופי החברה שלכם – חשבו על העסק שלכם ומה הייתם רוצים שאנשים יחשבו עליו?
  • קהל יעד – חשבו מי הוא קהל היעד של הסרט שלכם? האם הם אנשים צעירים או אולי אנשים קצת יותר מבוגרים? המחשבה על קהל היעד יכולה למקד עבורכם את המסרים ואת השפה העיצובית.

    (תוכן מקודם)

    ***LinkPower.co.il

כתבה מעניינת:

 צילום אילוסטרציה: Freepik

כובעים ממותגים – מה זה?

שתפומערכת פורטל זהר.נט יש הרבה דרכים יצירתיות להגיע דרכן ללקוחות חדשים. אחת הדרכים היותר טובות …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.