עבודה אירובית

שתפו

שלום חברים, נדבר היום על חשיבות העבודה האירובית בחדר הכושר.

בדרך כלל גם מפתחי גוף מבצעים עבודת משקולות 4 עד 5 פעמים בשבוע, במטרה להגדיל מסת שריר ככל האפשר. הם נוהגים להרים משקל רב יותר, כדי להיראות יותר טוב ושוכחים לגמרי את נושא העבודה האירובית – שכוללת ריצה קלה, רכיבה על אופניים, קפיצות, כל דבר אירובי.

מניסיון שלי, מאוד חשוב לבצע חימום , 10 דקות חימום של הגוף לפני האימון – ולאחריו 20  דקות של אירובי בדופק בין 120 עד 140. זה קודם כל בריא ללב שלנו, לריאות, למערכת הדם וכמובן גם שורף עוד קלוריות! אל תתמקדו רק במשקולות ובמכשירים, בסוף ייצא מצב שספורטאי שנראה גדול ושרירי לא יכול לרוץ אפילו 100 מטר ומתחיל להיחנק. נראה מצחיק וכמובן לא בריא!

ההמלצה שלי היא לעשות אמון שלם אחת לשבוע של ריצה קלה, לפחות שעה, או הליכה בשיפוע. ישר תתחילו להרגיש טוב יותר, בריא יותר ויפה יותר!

שיהיה לנו שבוע יפה ומלא אנרגיה

 

אלכס בולייבסקי

כתבה מעניינת:

חיית מחמד ובעלים תחרות 2019-02

שתי טיפות מחמד

שתפוהתחרות ״שתי טיפות מחמד״ יוצאת לדרך. מי הכי דומה לחיית המחמד שלו? תחרות הפרסים הגדולה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.