Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1651579444:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 49041
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1191
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | עוברים ל-Cloudways עם EasyCloud - אחסון בענן נגיש לכולם
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => תוכן מקודם
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אחסון בענן
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => עוברים ל-Cloudways עם EasyCloud - אחסון בענן נגיש לכולם
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => אחסון אתרים הוא תחום שמאז ומעולם הרתיע בעלי אתרים. רוב בעלי האתרים מעדיפים לשלם לחברת אחסון במקום ללמוד את הנושא או להעסיק איש טכני שידאג לשרת אחסון
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 63
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 127
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2022-05-03
        )

)
פייאלקוב דיגיטל תמונת שער

עוברים ל-Cloudways עם EasyCloud – אחסון בענן נגיש לכולם

שתפו

אחסון אתרים הוא תחום שמאז ומעולם הרתיע בעלי אתרים. רוב בעלי האתרים מעדיפים לשלם לחברת אחסון שתדאג לכל הנושא במקום ללמוד את הנושא או להעסיק איש טכני שידאג לשרת אחסון. הסיבה שבעלי אתרים ממהרים להתנער מהנושא היא מכיוון שבעבר לאחסן את האתר הייתה פעולה מסובכת, לא ברורה ורק אנשים עם ידע טכני או ידע בתחום אחסון האתרים ידעו כיצד להתמודד עם אחסון אתר. חברת Cloudways מאפשרת למנהלי אתרים לאחסן אתר בשרת ענן של אחת מהחברות הגדולות בעולם ללא צורך בידע טכני עם המון מדריכים עבור כל פעולה שתצטרכו לבצע.

למה חשוב לאחסן את האתר בשרת ענן?

בנוסף למהפכה ש-Cloudways עשתה עם הנגשת אחסון הענן של חברות הענק, העלתם קלאודוויז את המודעות לחשיבות של אחסון אתר בשרת ענן והדגישה את היתרונות של פתרון אחסון זה ביחס לאחסון אתרים שיתופי. אחסון אתרים שיתופי זה פתרון אחסון שבו מאות או אלפי אתרים מתחלקים בשרת אחסון ייעודי (שרת אחסון פיזי הממוקם במקום כלשהו בעולם). שיטה זו אמנם זולה מאוד אבל משאבי השרת מאוד מוגבלים ורמת האבטחה נמוכה.

לעומת זאת, שרת בענן מאפשר לכם לאחסן מספר בלתי מוגבל של אתרים תחת כמות גדולה של משאבים שלא מחולקת עם אנשים נוספים – באותו המחיר. מכיוון שאחסון בענן מתבצע על גבי שרתים וירטואליים, ניתן להגדיל או להקטין את המשאבים בלחיצת כפתור, ניתן לגבות את האתרים בלחיצת כפתור, האבטחה הרבה יותר טובה מאחסון אתרים שיתופי ומהירות הטעינה של הדפים באתר מעולה.

יתרונות נוספים של השימוש באחסון ענן של Cloudways

לאחסון בענן יש מספר יתרונות שהופכים את שיטת האחסון הזו לטובה יותר מאחסון שיתופי, אחסון ייעודי ואחסון על שרת VPS. מלבד זאת, ל-Cloudways יש יתרונות רבים על גבי המתחרים. סיכמתי לכם את כל הסיבות לעבור עוד היום לאחסון בענן של Cloudways:

1. תמחור מעולה

רוב הספקיות של אחסון בענן גובות על סמך הצריכה במשאבים. Cloudways מנגישה לכם את אחסון הענן של ספקיות הענן ולכן תשלמו מעט יותר עבור השירות בקלאודוויז והנגשת האחסון מהספקיות אליכם (משתלם מאוד לאור העובדה שהמערכת של קלאודוויז מנוהלת על ידכם בקלות וביעילות). המחירים ב-Cloudways משתנים בהתאם לספק הענן שתבחרו כש-DigitalOcean ו-Vultr הם ספקיות הענן הזולות ביותר בפלטפורמה. עבור 10$-12$ דולר תוכלו לקבל שרת שלם בו ניתן לאחסן כמה אתרים שתרצו יחד עם המשאבים: 1-2 זיכרון RAM, תעבורה של 1-2 TB ו-נפח אחסון של 20-50 GB בהתאם לספקית הענן שתבחרו. לצד הספקיות הזולות תוכלו לבחור גם באחסון הענן של גוגל או אמזון בעלויות שמתחילות מ-30$. בחברות אחסון אחרות, את המחירים הללו תשלמו עבור אחסון אתרים שיתופי עם משאבים מוגבלים ורמת אבטחה נמוכה.

קלאדוויז מחירים

2. ביצועי מהירות

מכיוון ש-Cloudways עובדת עם ספקיות אחסון ענן שונות, מהירות השרתים והאתרים תלויה גם בבחירת הספק. למרות שאין הבדל משמעותי ביניהם מבחינת אפשרויות האצת האתרים שהן מספקות ו-Cloudways בעצמה מספקת עבורנו תוספים ופיצ'רים המאפשרים לנו להאיץ את האתר.  בכל רגע נתון יש לכם את האפשרות לשנות את גודל המשאבים בשרת, להוסיף זיכרון RAM אחסון על מנת לשפר ביצועים. אחסון אתרים בענן בדרך כלל מספק ביצועי מהירות מושלמים אבל זה משתנה בהתאם לכמות המשאבים שניצלתם וספקית הענן שבחרתם ב-Cloudways. בנוסף לעובדה שאחסון ענן הוא מהיר מטבעו, קלאודוויז מאפשרת לכם לשפר אפילו יותר את טעינת הדף עם חיבור ישיר לחבילת ה-Entreprise של חברת Cloudflare, חיבור למטמון אתרים (Cache) ועוד.

3. אבטחת הרמטית

כמו שכבר ציינו למעלה, השימוש באחסון ענן מאובטח פי כמה מאחסון אתרים שיתופי, שעצם העובדה שאתם חולקים שרת עם אתרים אחרים עלולה לפגוע בכם ולהזיק לכם כשאתר אחר בתוך השרת נפגע. בנוסף, Cloudways מציעה פתרונות אבטחה מתקדמים עם חיבור CDN, עדכונים אוטומטיים, תעודכת אבטחה SSL עם התקנה בקליק בחינם, הגנה מפני ספאם ובוטים, גיבויים On Site ו-Off Site לשרתים, אימות ב-2 גורמים, הגנה ממתקפות DDoS ועוד אפשרויות רבות.

4. תמיכה מתקדמת

Cloudways מציגה את צוות תמיכה מהמתקדמים בעולם. יש לחברה תמיכה של 24/7 בכל ימות השנה עם זמני תגובה מצוינים. Cloudways מציעה תמיכה באמצעות טלפון, צ'אט לייב ומערכת טיקטים לתמיכה טכנית. בנוסף, כאשר נרשמים לשירות אתם מקבלים "מנהל לקוח" שאיתו ניתן לקבוע שיחות לגבי שאלות שעולות לכם במהלך השימוש בשירות. במידה ואתם לא רוצים לחכות עד שמנהל הלקוח שלכם יתפנה, תוכלו לפתוח שיחה עם נציג בצ'אט ולקבל מענה תוך פחות מ-5 דקות והזמן הממוצע לסגירת טיקט תמיכה מוצלח שבו הבעיה עבור הלקוח נפתרה הוא 30 דקות בלבד. בנוסף, ניתן לשלם עבור תמיכה פרימיום בקלאודוויז ולקבל תמיכה צמודה יותר עם ערוץ Slack פרטי ותמיכה טלפונית ישירה.

איך EasyCloud עוזרת בעבודה עם Cloudways?

EasyCloud היא חברה שמנגישה את השירותים של Cloudways לקהל ישראלי. אחד החששות הגדולים ביותר של לקוחות ישראלים הוא לעזוב את חברות האחסון הישראליות המספקות תמיכה בעברית ולעבור לחברות אחסון שאמנם טובות יותר בביצועים אך מספקות תמכיה רק באנגלית. לכן, איזיקלאוד מנגישה את השירותים של קלאודוויז ומסבירה באופן מפורט איך ומה צריך לעשות כשעוברים לנהל אחסון ענן בעצמנו. כך, מנהלי אתרים מישראל לא חייבים להתפשר על אחסון שיתופי ויכולים להנות מיתרונות האחסון בענן תחת הגנשת המידע על ידי EasyCloud.

אור פיאלקובעל הכותב

אור פיאלקוב, בן 38, מייסד ומנכ”ל חברת פיאלקוב דיגיטל, משרד פרסום דיגיטל המתמחה בפרסום בגוגל ומגוון ערוצים נוספים. מומחה פרסום אתרים בגוגל, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים. הבעלים של  EasyCloud, חברה שמנגישה קלאוד ואת עולם אחסון האתרים בענן בעזרת Cloudways לכל אחד. דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה.

****פיאלקוב דיגיטל

(תוכן מקודם)

 

כתבה מעניינת:

מדידות

מדידות ניטור טכנולוגיות

שתפומערכת פורטל זהר.נט ניטור גיאודטי הוא שירות מדידה ייעודי הניתן על ידי מודדים מוסמכים מקצועיים, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *