Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1647934460:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 48742
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2022-03-22
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 3580
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | פלנצ'ה - הדרך לבישול איכותי
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => תוכן מקודם
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => פלנצ׳ה
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% פלנצ'ה - הדרך לבישול איכותי
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מערכת פורטל זהר.נטאם אתם אוהבים לבשל ואוהבים להתנסות במטבח שלכם הן במאכלים חדשים והן בשיטות בישול חדשות, כדאי מאוד שתכירו את הפלנצ'ה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 55
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 294
        )

)
פלנצה צילום אילוסטרציה Pexels
צילום אילוסטרציה Pexels

פלנצ'ה – הדרך לבישול איכותי

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

אם אתם אוהבים לבשל ואוהבים להתנסות במטבח שלכם הן במאכלים חדשים והן בשיטות בישול חדשות, כדאי מאוד שתכירו את הפלנצ'ה. אם שמעתם מישהו אומר שהוא הולך לזרוק סטייק על הפלנצ'ה ותהיתם במה מדובר, המאמר הזה מיועד בדיוק בשבילכם. פלנצ'ה היא למעשה שם כללי אשר מתייחס לסוגי מחבתות יציקה מאלומיניום. לרוב אנשים משתמשים בה בכדי להכין בשר, אך כיום ידוע שניתן להכין בה הרבה מעבר לבשר.

אם אתם רגילים לבשל עם הרבה שמן מתוך מחשבה כלשהי שרק אוכל שמכיל הרבה שמן הוא טעים או שבלתי אפשרי לבשל את המאכל המדובר ללא שמן, כדאי מאוד שתשכחו מכמויות של שמן לטיגון שאתם שופכים על המאכלים שלכם שכן, הפלנצ'ה תאפשר לכם לבשל מאכלים ערבים לחיך עם שימוש מינימלי בשמן. כך שמעבר לעובדה שהיא מאפשרת להכין אוכל טעים ואיכותי, הרי שהוא גם בריא יותר.

להכין אוכל טעים ובריא

כיום ניתן למצוא לא מעט כלי בישול שניתן להכין באמצעותם אוכל. בין כלי הבישול ניתן למצוא מחבתות מסוגים שונים, סירים ועוד. הפלנצ'ה כאמור מהווה סוג של מחבת יציקה וצלייה רב שימושית. לא מדובר לגמרי במחבת אלא בפלטת צלייה אשר ניתן למצוא אותה כיום בגדלים שונים, היא עשויה מחומרי גלם שונים כגון: ציפוי אבן שיש איכותי. באמצעות חומרי הגלם המדוברים אשר יוצרים מהם פלטת צלייה, היא תהיה איכותית ותהיה לכל אדם אפשרות להכין בה בצורה קלה ונוחה סוגי מאכלים שונים. כלומר, ניתן להכין על הפלנצ'ה לא מעט מאכלים שנהגתם להכין עד היום בכלי בישול אחרים ובשיטות בישול אחרות, רק שהיתרון כאמור הוא שהמאכלים שאתם רגילים לאכול בשיטות בישול אחרות יקבלו פתאום טעם שונה לחלוטין כאשר הנגיעה של השמן בהם תהיה מנמלית. מעבר לעובדה שפתאום תבינו כמה שמן אתם יכולים לחסוך, המאכלים יהפכו להיות הרבה יותר בריאים, הטעם שלהם יהיה הרבה יותר מדויק ויהיה לא פחות מתענוג לאכול אותם.

 למה כדאי שתהיה לכם פלנצ'ה בבית?

אין ספק שפלנצ'ה מהווה כיום כלי בישול בסיסי וחשוב שכדאי שיהיה בכל בית. מעבר לעובדה שהיא מהווה כלי בישול איכותי ונוח לכל אדם שחובב בישול וחובב קולינריה משובחת ומעבר לעובדה שהיא מאפשרת להתנסות בהכנת סוגי מאכלים שונים למשפחה כולה. הפלנצ'ה למעשה תסגור לכם את הפינה של אירוח. אם אורחים עתידים להגיע אליכם ואינכם יודעים מה להציע להם לאכול, אתם פשוט יכולים לרכוש בשרים טובים, ירקות ולהכין את הכל על הפלנצ'ה.

איזה מאכלים ניתן להכין על הפלנצ'ה?

אם אתם תוהים איזה מאכלים ניתן להכין על הפלנצ'ה, הרי שאת כל המאכלים שיש צורך להכין בצלייה כגון: מגוון סוגי בשרים שונים כאשר כל בשר יקבל את הטעם הייחודי ביותר. מדובר על כלי צלייה שבאמצעותו ניתן להפיק את הטעם המקסימלי מכל נתח בשר באשר הוא. מעבר לכך, ניתן לצלות מגוון סוגי ירקות שונים כגון: חציל שאחר כן ניתן לשלב אותו עם טחינה- מדובר ללא ספק על המאכל האופטימלי בבתים רבים, עגבניות, בצל, שום, פלפל חריף, גמבה ועוד מגוון רחב של ירקות שמתאימים באופן פנומנלי לצלייה. מלבד זאת, ניתן לצלות על הפלנצ'ה פיתות עם בשר אשר מהוות כיום מאכל פופולארי ביותר בשם: עראיס.

רכישת פלנצ'ה צריכה להתבצע בצורה חכמה, בהתאם לצרכים שלכם, בהתאם למקום שיש לכם במטבח עבורה ובהתאם לכלל פרמטרים אחרים הנוגעים לאיכות שלה, לגודל שלה ועוד. חשוב מאוד לרכוש אותה בחנות שבה ידעו כיצד לסייע לכם לבחור אותה בצורה נכונה וכן, שניתן לדעת כי מדובר על חנות מומלצת לרכישת מוצרים למטבח לרבות פלנצ'ה.

(תוכן מקודם)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

דגים מתכון

טיפים להכנת דגים והמלצה למתכונים טעימים

שתפומערכת פורטל זהר.נט דגים הם מרכיב חיוני בתזונה בריאה, המספקים מקור עשיר לחלבון, חומצות שומן …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *