Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => פנייה אישית לסטף ורטהיימר
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => פנייה אישית לסטף ורטהיימר
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 80
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1819
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 356
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => פנייה אישית לסטף ורטהיימר
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => פנייה אישית לסטף ורטהיימר
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

פנייה אישית לסטף ורטהיימר, הבריטים מתעוררים בזמן, ותעזבו את אשכנזי בשקט

שתפו

מכתב לסטף ורטהיימר

מכובדי: אתה איש חזון, אשר פיתח תעשייה בגליל בהצלחה רבה ואגב כך נתת עבודה לעשרות אלפי אנשים בגליל, יהודים, ערבים, דרוזים, צ’רקסים. כולם חסו תחת קורת הגג של ישקר. עכשיו הגעת לגבורות, משפחתך צברה הון שנאמד בכעשרה מיליארד דולר. כאשר תלך לעולמך, בעוד שנים רבות, הכסף הזה ילך לכמה נכדים.

רק לידע כללי – ע”פ מחקרים בעולם, הדור הראשון יוזם, הדור השני מפתח, הדור השלישי הורס. צעירים שמקבלים הכול על מגש של כסף, לא מעריכים את מה שהם קיבלו, הם מחפשים ריגושים בתחומים אחרים.

יש לי הצעה בשבילך, למה שלא תלמד מביל גייטס, וורן באפט, מספר שניים ושלוש בעשירי העולם, עושר שמסתכם בכ-150 מיליארד דולר, אשר הקימו קרן ותרמו את רוב הונם לקרן הזו. זו קרן שעוסקת בתרומות לחברה, לחינוך לבריאות בכל מקום בעולם. גם אתה יכול להקים קרן שתעסוק למשל בתרומות לחינוך, הרי עשית את הונך בין היתר גם בעזרתם של אלפי עובדי צווארון כחול, אנשים קשיי יום. אתה יכול לעזור לדור השני של עובדים אלה לרכוש השכלה גבוהה. אתה יכול להקים אוניברסיטה בגליל, אתה יכול להקים מרכז טכנולוגי בגליל. אתה יכול לשפר את מערכת הבריאות לתושבי הגליל. ויש באמתחתי עוד הצעות רבות… אם תעשה כך, אתה תיזכר לא רק כיזם ענק אלא גם כפילנתרופ לדורי עד.

הטרור ובריטניה 

המתעוררת

ראש ממשלת בריטניה הודיע בפרלמנט הבריטי כי אזרחים בריטים שלחמו עם דאע”ש אינם רצויים בבריטניה וכאשר ינחתו בממלכה, דרכוניהם יוחרמו. זה צעד ענק של מנהיג אירופאי. יש מוסלמים באירופה שמנצלים את הדמוקרטיה כדי להרוס את המערב. זו עזות מצח וחוצפה שאין לה אח ורע.הם באים ממדינות עולם שלישי, שאין בהן לא דמוקרטיה ולא זכויות אזרח, ובתמורה לאירוח הנדיב, הם יוצאים נגד המאחרים. בדיוק כמו אצלנו, אחמד טיבי מתראיין תחת כל עץ רענן, שישראל אינה דמוקרטיה, חנין זועבי מארגנת הפגנה לרגל ניצחון החמס ובטמרה השכנה הניפו דגלים של החמאס. רק במדינות דמוקרטיות הם קולניים ומתריסים, במדינות המוצא שלהם הם לא מעיזים לפצות פה. כדאי ללמוד מקמרון, גם אנחנו צריכים לחוקק חוקים שיתמודדו עם תופעת הטרור, חוקים שישללו אזרחות ממי שמסית ועוסק בטרור, לא יכל להיות שאזרחים ישראלים יעסקו בטרור או בהסתה ולאחר ריצוי המאסר, הם יחזרו להיות אזרחים עם כל הזכויות.דמוקרטיה צריכה להגן על עצמה מפני אלה שחותרים תחתה.

על הבניה בגוש עציון 

גוש עציון הוא חלק ממדינת ישראל, זה דבר ידוע לכול, גם  לפלסטינאים.מה מצאה הממשלה דווקא עכשיו להכריז על התיישבות בגוש? דווקא עכשיו כשיש סיכוי לחזק את אבו מאזן ואת המתונים ברשות, אנחנו מכניסים להם אצבע בעין, ואגב כך זוכים לקיתונות של ביקורת מכל מדינות המערב, מדינות שנותנות לנו גיבוי ותמיכה. מעשה לא חכם…

על כתב האישום נגד אשכנזי

אני מתקומם נגד כתב האישום שמתגבש נגד הרמטכ”ל לשעבר אשכנזי.נכון כולנו שווים בפני החוק, אבל להפוך מריבה ותככים בין רמטכ”ל לבין שר ביטחון לעניין פלילי? זו הרחקת לכת. לדאבון הלב, זו מציאות שקיימת בכול ארגון, תככים, אינטריגות, מלחמות אגו, זה עניין יום יומי במקומותינו. אם נהפוך את זה לכתב אישום, אז צריך להעמיד את כול החברה הישראלית למשפט. תניחו לאשכנזי, תפסתם כבר את כל הרמאים, הגנבים ושאר עבריינים… לא חבל להכניס את המערכת המשפטית לסחרור בגלל שיחות רקע של רמטכ”ל עם עיתונאים? אלה שיחות רקע שכל רמטכ”ל קודם קיים… ואנו מדברים על רמטכ”ל עתיר זכויות, רמטכ”ל ששיקם את צה”ל. זו תהיה תעודת עניות למדינת ישראל אם האיש יועמד לדין. זו גם תעודת לעניות לעיתנות הישראלית, יש כאן רדיפה אובססיבית  של איילה חסון ודן מרגלית, שני עיתונאים מובילים ומשפיעים.

ועוד מילה אחת, מול אשכנזי התנהל אהוד ברק כשר בטחון, האיש השאיר אחריו קרקע חרוכה באשר הלך. לכן אינני מתפלא שבלשכת הרמטכ”ל התנהלו בתככנות. זה לא היה קורה בתקופתו של רבין או ארנס כשרי בטחון. אז היה  מבוגר אחראי.

ושתהיה לכם שבת שלום

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *