Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1659002525:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_oembed_e392b9cb3b5004ebaca5edb59e17b90b] => Array
        (
            [0] => 
טיפים שימושיים לזוגיות טובה
) [_oembed_time_e392b9cb3b5004ebaca5edb59e17b90b] => Array ( [0] => 1658997715 ) [_thumbnail_id] => Array ( [0] => 49629 ) [_wp_old_date] => Array ( [0] => 2022-07-28 ) [_advads_ad_settings] => Array ( [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;} ) [tie_sidebar_pos] => Array ( [0] => default ) [tie_post_slider] => Array ( [0] => 184 ) [_the_champ_meta] => Array ( [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;} ) [_yoast_wpseo_primary_category] => Array ( [0] => 1191 ) [_yoast_wpseo_focuskw] => Array ( [0] => קידום בגוגל ) [_yoast_wpseo_title] => Array ( [0] => %%title%% %%page%% קידום אתרים בגוגל - 5 טיפים לניהול נכון ) [_yoast_wpseo_metadesc] => Array ( [0] => מערכת פורטל זהר.נטבעלי אתרים רבים חוששים מכל מה שכרוך בקידום אתרים בגוגל. לרוב הם חושבים שמדובר בעיסוק מסובך, מורכב ומאתגר ) [_yoast_wpseo_linkdex] => Array ( [0] => 69 ) [_yoast_wpseo_estimated-reading-time-minutes] => Array ( [0] => 5 ) [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array ( [0] => פורטל זהר.נט | קידום אתרים בגוגל - 5 טיפים לניהול נכון ) [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array ( [0] => תוכן שיווקי ) [tie_views] => Array ( [0] => 64 ) )
seoimg צילום להמחשה פריפיק
צילום להמחשה פריפיק

קידום אתרים בגוגל – 5 טיפים לניהול נכון

שתפו

מערכת פורטל זהר.נט

בעלי אתרים רבים חוששים מכל מה שכרוך בקידום אתרים בגוגל. לרוב הם חושבים שמדובר בעיסוק מסובך, מורכב ומאתגר ומעדיפים להימנע ממנו ככל האפשר. ראשית, קידום אתרים הוא לא רק נחוץ אלא גם חיוני לכל בעל עסק שמנהל אתר אינטרנט ורוצה לקדם את עצמו ואת השירותים שלו במרחב האינטרנטי. שנית, נדגיש שקידום אתרים זה מקצוע ייחודי המצריך ניסיון בעולם השיווק הדיגיטלי ובקיאות באסטרטגיות שיווקיות שונות, אך הוא גם מסקרן, מרתק ומספק מאוד. קידום אתרים משפיע רבות על נוכחות העסק במרחב הדיגיטלי ומחייב פעולה מתמשכת מרגע הקמת האתר וכל עוד העסק ממשיך להציע שירות ולגייס לקוחות. מקדם האתרים לא רק מנכיח את העסק בפלטפורמות הדיגיטליות השונות אלא גם מוודא שנוכחות זו תשתמר ותשתפר מדי יום. במובן זה מקדם האתרים הוא אחד מנותני השירות החשובים ביותר לבעל העסק ולעסק עצמו כיוון שהוא מופקד על טיוּב עבודתו של האתר ועל נוכחותו המיטבית ברשת.

לכל בעלי העסקים שחוששים ממיטוּב מנועי חיפוש (SEO) ומקידום אתרים אורגני בגוגל ולא מבינים למה זה חשוב, נקדים ונאמר שהעקרונות של קידום אתרים הם די בסיסיים ופשוטים ואפשר להבין אותם בקלות. כיוון שתעבורת האינטרנט מונעת ברובה ממנוע החיפוש של גוגל, אפשר להבין למה קידום אורגני בגוגל נחוץ לאתר שלכם ולהרחבת פעילותכם העסקית (עוד על קידום אתרי וורדפרס בגוגל). לפניכם הסבר מקיף על חשיבותו של הקידום האורגני בגוגל ו־5 טיפים לקידום יעיל שיאפשר לכם להניע את האתר שלכם, להגביר את נוכחותכם במרחב הדיגיטלי ולגייס לקוחות חדשים.

למה חשוב להשקיע בקידום אורגני?

תעבורת האינטרנט מונעת ברובה מהתוצאות המתקבלות מחיפוש במנוע החיפוש של גוגל. אף שקידום ממומן משפיע על תוצאות החיפוש, קידום אורגני חזק ממנו בהרבה ומשתמשי רשת רבים מעדיפים אותו ובוטחים באמינותו. חשוב לדעת שמנוע החיפוש של גוגל – כמו מנועי חיפוש אחרים – מדרגים אתרים ובוחרים בהסתמך על דירוג זה אילו מהם להציג בתוצאות החיפוש המובילות. אז איך גוגל מדרג אתרים? על סמך מאות פרמטרים מוגדרים שמשתנים אחת לתקופה (תהליך הקרוי גם ״עדכון אלגוריתם״). קידום אתרים בגוגל מכוון לפרמטרים הללו ומשקיע בהם את מרב המאמצים. אתר שקולע לכמה שיותר מהפרמטרים המוגדרים של גוגל, יקבל דירוג גבוה יותר ויגדיל את סיכוייו להתברג בין האתרים המובילים המופיעים בתוצאות החיפוש הראשונות. כיוון שמשתמשי רשת רבים נוטים להקליק על אחת מתוצאות החיפוש הראשונות שמתקבלות, ככל שבעל העסק ישקיע בהשבחת הדירוג של האתר שלו, כך הוא יגדיל את התנועה באתר האינטרנט.

לאחר שהבנו כמה חשוב להשקיע מאמץ בקידום אורגני בגוגל, בואו נבדוק איך לעשות את זה נכון.

1.    השקיעו במבנה האתר ובחוויית הגלישה של המשתמש

ככל שהאתר שלכם איכותי יותר ועשיר בתכנים, תמונות ומידע, וככל שהוא ידידותי למשתמש ומאפשר גלישה מהירה ונטולת תקלות, כך הוא רלוונטי יותר לגולשים ועשוי לקבל דירוג גבוה מגוגל. מהירות האתר היא חלק בלתי נפרד מחוויית הגלישה של המשתמש ומשפיעה מאוד על הדירוג של גוגל. השקיעו בפלטפורמה טובה וודאו שאין תקלות ועיכובים בגלישה באתר; יישמו אופטימיזציה קבועה לתמונות באתר, הכינו תפריט גלישה מובן והקפידו על מבנה הגיוני של הקטגוריות השונות ועל דירוגן לפי סדר חשיבות. אפשרו ניווט קל בין המוצרים השונים באתר והימנעו מהפנייה לקישורים לא פעילים או לא רלוונטיים ומתקלות טכניות המובילות להודעות שגיאה מייאשות.

2.    כתבו תוכן איכותי ורלוונטי

תוכן הוא עמוד התווך של הנוכחות העסקית בעולם הדיגיטלי ושל החוויה האינטרנטית בכללותה. אז אל תתפשרו על תכנים בינוניים והשקיעו מאמץ בכתיבת תכנים איכותיים, קריאים ורלוונטיים. גולשים רבים לא אוהבים לקרוא טקסטים שאינם קריאים ואינם ברורים הכתובים בשפה שטחית ברמה נמוכה. הרבה מהם לא יחששו לעשות 'אחורה פנה' לאחר מפגש בודד עם שגיאת כתיב או עם מבנה תחבירי שגוי ויקפידו לא לחזור לאתר. כתבו תכנים מעניינים; במידת האפשר שלבו בהם הומור אך אל תוותרו על רצינות ועל כתיבה איכותית; תנו לגולשים מידע מלא ומקיף ותחלקו את הידע המקצועי שלכם איתם. תנו לגולשים להרגיש שאצלכם הם ימצאו ערך מוסף ושירות איכותי.

3.    השקיעו בחקר מילות מפתח

חקר מילות מפתח הוא הדרך הטובה ביותר לנטר את התנהגות הגולשים ולהבין אותה. מטרת המחקר היא לזהות את המילים, הביטויים והמשפטים השכיחים ביותר שהגולשים מקלידים בשדה החיפוש של גוגל. ככל שתצליחו לאפיין את מילות המפתח שמשמשות את הגולשים בחיפוש אחר מידע או שירות, וככל שתשכילו לשלב את מילות המפתח בתכנים שאתם מייצרים, כך תבטיחו נוכחות משמעותית ואינטנסיבית במרחב הדיגיטלי ודירוג גבוה בגוגל.

4.    הוסיפו תיאורי מטא (META DESCRIPTIONS)

תיאורי מטא הם פסקאות הכוללות מספר משפטים המאפיינים את האתר שלכם ומסכמים את השירות המוצע בו. תיאורי מטא מופיעים בדף החיפוש מתחת לשם האתר או למאפייני השירות שהאתר מציע. מטרתם  היא אחת – לתת למשמשים מידע ראשוני על התכנים המופיעים באתר, על העסק המנהל אותו ועל השירות המוצע בו. יש חשיבות מהותית לתיאורי מטא ברורים ותמציתיים, ולכן כדאי להשקיע בכתיבתם – הם ישרתו אתכם ויניעו תנועה לאתר שלכם.

5.    היעזרו במקצועני קידום

אף שאתם יכולים להשתמש בעצמכם בעקרונות הבסיסיים של מיטוּב מנועי חיפוש ולהשפיע על דירוג האתר שלכם, אין תחליף לעבודה משותפת עם מקצועני דיגיטל מיומנים המנוסים בקידום אתרים ויודעים איך לטייב את חוויית הגלישה באתר ולשפר את הביצועים שלו. קידום SEO הוא תהליך מתמשך המחייב טיפול יום־יומי ושיטתי באתר ובתהליכי הקידום שלו, ולכן אם אתם רוצים להצליח במרחב הדיגיטלי, לקדם את העסק שלכם ולהרחיב את פעילותכם העסקית, כדאי מאוד להתייעץ עם מקצועני הקידום ולהיעזר בהם.

(תוכן שיווקי)

***אינטרמקס

כתבה מעניינת:

מדידות

מדידות ניטור טכנולוגיות

שתפומערכת פורטל זהר.נט ניטור גיאודטי הוא שירות מדידה ייעודי הניתן על ידי מודדים מוסמכים מקצועיים, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *