בית / Uncategorized / רגליים חטובות – משאת נפשי
חדשות כרמיאל
סוזי קונינסקי

רגליים חטובות – משאת נפשי

מזג האוויר החם מאפשר לנשים להרגיש משוחררות וללבוש בגדים קצרים שמהווים אלטרנטיבה לג’ינסים ומגפיים מעיקים, אך בשביל להצליח במראה הקיצי הזה, הרגליים צריכות להיות מוכנות מבחינת המראה.

רגליים ארוכות ומחוטבות הן משאת נפשן של רבות (ואני בראשן) אך מה עושים כשמה שיש לנו זוג רגליים פחות מחוטב ועוד עם קרסוליים עבים? אני מזמן הפסקתי לשפוט את עצמי ולכן בחרתי לעשות משהו טוב למעני. כושר, הוא רעיון לא כל כך מפתה עבור אנשים רבים, שמנסים להתרחק מספורט כמו מאש. אני אוכיח לכם דווקא אחרת, זה דורש קצת עבודה, רצון ספורטיביות, עם התמדה תגיעו לתוצאות, זכרו כי המאמץ שווה ומשתלם.

תרגיל ראשון: סקווט: יש לעמוד ישר, רגליים מעט רחבות יותר מרוחב אגן ומבט ישר. ממנח זה להגיע למצב שדומה להתיישבות על כיסא. חשוב להקפיד על אגן מוביל תנועה ולא ברכיים וגב זקוף לאורך כל התנועה. תרגיל זה עובד בעיקר על שרירי הארבע ראשי, דו ראשי, הישבן ושרירי הסובך בהתאמה.

תרגיל שני: סומו סקווט: התרגיל ודגשיו דומים לתרגיל הראשון, רק הפעם הרגליים נמצאות בפיסוק ניכר. מצב זה יעניק דגש מיוחד על שרירי מקרבי הירך.

תרגיל שלישי: מכרעיים: לעמוד בפסיעה ויורדים ישר וכלפי מטה, כך שתיווצר זווית משולשת של 90 מעלות. (רגל אחורית: בין הירך לשוק ברגל, הקדמית: בין הירך לשוק ובין הגב לשוק הקדמית). כווריאציה ניתן לבצע סטטי או דינאמי, על ידי החלפת רגליים. ניתן גם לגוון, באמצעות הנחת הגבהת הרגל האחורית או הקדמית על דרגש. התרגיל עובד בעיקר על ישבן, המסטרינג (חלק האחורי של הירך), ארבע ראשי ותאומים בהתאמה. גם תרגיל זה עובד על כל השרירים הרשומים למעלה. פה עם זאת, הדגש הוא על עבודת הישבן והירך האחורית (על פי עקומת אורך מתח). זהו תרגיל אופטימאלי לבחורות הרוצות לחטב אזורים אלו.

תרגיל רביעי: מיועד לשריר השוק: עומדים זקוף עם החלק הקדמי של כריות כף הרגל על דרגש. עליכן לעלות לאט על קצות האצבעות ולרדת לאט תוך מתיחה מלאה של השוק. אפשר להיתמך בקיר. להעלאת רמת הקושי ניתן לבצע על רגל אחת. התרגיל מיועד לחיזוק שרירי התאומים והסולאוס (שרירי השוק).

תרגיל חמישי: לישבן ומרחקי הירך: בעמידה זקופה (כשמשקולת רגל קטנה קשורה לקרסול) יש לבצע הנפה צידית. אין לחזור עד הסוף, על מנת ליצור אימון של מתח מתמשך. יש לבצע את התנועה רק מהמרחיקים ולא מהמותן או הגב. תרגיל זה בעיקר מחזק ומחטב את שרירי העכוז הבינוני והקטן ואת החלק הלטרלי (חיצוני) של הירך. עלי זה עבד בטוחה שגם עליכם/ן.

שתפו

כתבה מעניינת:

חיית מחמד ובעלים תחרות 2019-02

שתי טיפות מחמד

התחרות ״שתי טיפות מחמד״ יוצאת לדרך. מי הכי דומה לחיית המחמד שלו? תחרות הפרסים הגדולה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

SHOP NOW
close-link
//set menu items with childrens to be clickable