רותם ינאי
רותם ינאי

רותם ינאי סגן ראש העיר נבחר לראש מטה הבית היהודי בצפון

שתפו

היעד שהוצב בפני ינאי מאתגר במיוחד – יותר מ-3000 מצביעי הבית היהודי בכרמיאל

לאחר הצלחה יוצאת דופן של "הבית היהודי בכרמיאל בבחירות הארציות (פי 3 מהבחירות הקודמות) ובבחירות המקומיות (לראשונה 2 מנדטים),  הציבה המפלגה יעד חסר תקדים – להגיע ליותר מ-3000 מצביעים "טב" בעיר.

יתרה מכך, מתוך הבעת אמון והערכה, נקרא רותם ינאי למשימה לנהל את מטה השטח בצפון כולו על מנת להביא לתוצאות דומות.

לאחר התלבטויות והתיעצויות, מתוך ידיעה על גודל ההקרבה ומתוך הבנה על משמעות המשימה, החליט ינאי לקבל על עצמו את התפקיד ולעשות אותו על הצד הטוב ביותר.

את המטה בכרמיאל ינהל, גיא מרציאנו, חבר המפלגה בעיר ופעיל חברתי משמעותי.

מנכ"ל המפלגה והמועמד מס' 12 ברשימת המפלגה, ניר אורבך, נפגש השבוע עם ינאי בכדי לדון בדרכי פעולה בכדי להגיע למטרה, כבר השבוע התקיים כנס רכזי מטות בצפון ויצאו מאות מפעילי המפלגה לצמתים ולאזורים מרכזיים בצפון בכדי לפנות לליבם של הבוחרים בצפון.

רותם ינאי: "מפלגת הבית היהודי היא המפלגה של עם ישראל, זה לא סוד שלאחרונה ספגנו מכה כואבת ורבים מהתקשורת ומציבור השמאל הקיצוני רקדו על הדם אבל הראש של כולנו מורם, אנחנו גאים ולא מתנצלים על מי שאנחנו ועל מה שאנחנו מייצגים. נמשיך לפעול מתוך אהבה לעם ישאל, ארץ ישראל ותורת ישראל".

מנכ"ל המפלגה הוסיף: רותם ינאי וסניף כרמיאל הוכיחו יכולת ביצועית מרשימה גם בבחירות הארציות וגם במקומיות, רותם אמון על כל אזור הצפון ואנו כאן כדי לתת לו את כל הכלים להצליח ולמנף את המפלגה, אנחנו מאמינים שתושבי כרמיאל מערכיכים את פועלו של רותם בעיר בשיתוף פעולה עם נציגי הבית היהודי בכנסת ובממשלה ושתושבי הצפון כולו רואים את המהפכה שהבית היהודי עושה במדינה ויתנו בנו את אמונם".

גד חלפים לרכב | כרמיאל

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *