Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1578480752:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_oembed_85aa87196f0d68264e76519cc6e8d0d1] => Array
        (
            [0] => 
ראיון עם כוכבת הנוער שחקנית הסדרה המצליחה 'זגורי אימפריה' הילה הרוש
) [_oembed_time_85aa87196f0d68264e76519cc6e8d0d1] => Array ( [0] => 1576751455 ) [_thumbnail_id] => Array ( [0] => 35752 ) [_wp_page_template] => Array ( [0] => default ) [_elementor_controls_usage] => Array ( [0] => a:0:{} ) [_advads_ad_settings] => Array ( [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;} ) [tie_sidebar_pos] => Array ( [0] => default ) [tie_post_slider] => Array ( [0] => 184 ) [_the_champ_meta] => Array ( [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;} ) [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array ( [0] => פורטל זהר.נט | שלומי שבן מגיע עם הפסנתר והשירים לצפון: ״מקווה שראש הממשלה לא יהיה רלוונטי״ | היכנסו לכתבה ) [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array ( [0] => מה הSTORY | נתן חביב ) [_yoast_wpseo_focuskw] => Array ( [0] => שלומי שבן ) [_yoast_wpseo_title] => Array ( [0] => שלומי שבן מגיע עם הפסנתר והשירים לצפון | כרמיאל | הופעה | ) [_yoast_wpseo_linkdex] => Array ( [0] => 75 ) [_yoast_wpseo_content_score] => Array ( [0] => 60 ) [_yoast_wpseo_primary_category] => Array ( [0] => 1660 ) [tie_views] => Array ( [0] => 306 ) [_yoast_wpseo_metadesc] => Array ( [0] => שלומי שבן מדבר על הכול בראיון בלעדי לפורטל זהר.נט לרגל ההופעה הגדולה בצפון עם האמן איתמר דוארי, במופע אינטימי וייחודי, ומתאר: ״כמו פרויקט מפגש״ ) [_wp_old_slug] => Array ( [0] => %d7%a9%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%99-%d7%a9%d7%91%d7%9f-%d7%9c%d7%a7%d7%a8%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%95%d7%a4%d7%a2-%d7%97%d7%93%d7%a9-%d7%b4%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%95%d7%94-%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%a9-%d7%94%d7%9e ) )
שלומי שבן. צילום איתמר גרינברג

שלומי שבן מגיע עם הפסנתר והשירים לצפון: ״מקווה שראש הממשלה לא יהיה רלוונטי״

שתפו

נתן חביב, כותב / תסריטאי

בואו להיות חברים שלי באינסטגרם ובפייסבוק

מייל : [email protected]

שלומי שבן מדבר על הכול בראיון בלעדי לפורטל זהר.נט לרגל ההופעה הגדולה בצפון עם האמן איתמר דוארי, במופע אינטימי וייחודי, ומתאר: ״כמו פרויקט מפגש שלוקח אותנו למקום אחר״. על איתמר: ״אני סוג של מעריץ שלו״

שלומי שבן הוא אחד האמנים העסוקים בארץ,  עמוס  בהופעות.  יש  הופעות שהכרטיסים אליהן אזלו. כך לדוגמא כבר לא ניתן להשיג כרטיס למופע  שעלה פעמים רבות לאור הצלחתו, ״חווה שרה ושלומי מנגן״. כעת המופע של שלומי שבן על הפסנתר ואיתמר דוארי על כלי הקשה שעלה לאחרונה, צובר תאוצה.

שלומי שבן  לא נח לרגע, אם זה ניהול אומנותי של פסטיבלים רבים ואם זה הופעות שהוא קופץ להתארח  והפעם  שלומי משתף פעולה  מה שהוא מתאר סוג של התאהבות במהלך ההיכרות שלהם עם איתמר דוארי אמן כלי ההקשה, תושב ראש פינה במקור. ואני במהלך השיחה בראיון עם שלומי התעניינתי כמובן איך הם הכירו והכל התחיל ואיך הגיעו למופע המצליח הזה.

– איך הכרת את איתמר דוארי והגעתם להופיע ביחד במופע המצליח?

"אני סוג של מעריץ של איתמר דוארי כבר הרבה שנים. איתמר מנגן אצל המון נגנים שאני מעריך ואוהב כמו בני סחרוף, אביתר בנאי. 'מוזיקת עולם'. בגלל שהוא מופיע המון בחו״ל וכמעט לא היה בארץ בשנים האחרונות, אז תמיד נהניתי ממנו בתור קהל ולא יצא לי לנגן איתו. לפני משהו כמו שנה עשיתי פרויקט והוא ניגן  והשתתף בו.  ואז הוא הרים לי טלפון והודיע לי שהוא חוזר לארץ ושאל אם בא לי לעשות משהו. זו הייתה בשורה מאוד משמחת, בדיוק חיפשתי משהו חדש לעשות ורוב הזמן הופעתי לבד עם הפסנתר. חשבתי שיהיה מעניין להיות בסיטואציה של דואט״. 

שבן ממשיך. "מאוד עניין אותי שהפסנתר שלי פוגש את כלי ההקשה של  איתמר. איתמר אסף מערכת כלי הקשה מכל מקום שהוא טייל ולקח איזה שהוא כלי מקומי מאפריקה מהודו, מברזיל… מאוד ייחודי ואפשר לומר שהתאהבנו מהתחלה, איתמר ואני. הופענו והגענו מתחת לרדאר, תשע הופעות במועדונים קטנים. ואנחנו מתייחסים לזה כמו פרויקט מפגש שלוקח אותנו בכול פעם למקום אחר על הבמה.  חשוב לציין ששנינו מביאים את הרפרטואר שלנו ואת הנסיון על הבמה וכך נוצר הקסם הייחודי הזה״.

– אשמח שתספר משהו חוויתי על הסינגל 'תרגיל בהתעוררות' ?

״חוויה מאוד מרגשת. כתבתי אותו כמו דיאלוג. תראה, ברגע שהזמרת חווה אלברשטיין  נכנסה לתמונה היא  לקחה את השיר לממד אחר  כי יש שם שיח כזה בין גבר  לאישה, כשחווה שרה את זה היא  היא הופכת את בטקסט את האישה הזאת למשהו שמדבר לכל הנשים כולן, אהובה ביותר. גם לסוג של נביאה. בעצם יש במקום שלה כל כך הרבה גוונים. להגיד ששדרגה אותו זה יהיה  אנדרסטייטמנט בלשון המעטה. בשלוש שנים האחרונות יצאתי עם חווה אלברשטיין לסיבוב הופעות  שנקרא ״חווה שרה ושלומי מנגן״ והופענו ביחד המון פעמים. בקרוב אנחנו מסיימים אם ההופעה הזאת  וכל הכרטיסים אזלו למופעים הבאים״.

– מה אתה יכול לספר לנו על המופעים שעולים בזמן הקרוב ?

״עיקר המופע שאני שוקד עליו כעת  והוא מרכז ההופעה שלי כרגע הוא על איתמר דוארי ואני, ביום שני הקרוב בקיבוץ להבות חביבה. כמובן שכולם מוזמנים. במהלך פברואר אני יכול לספר שיעלו עוד הופעות.  לרגל הסילבסטר, זה אומנם חג של נוצרים אבל אנחנו מציינים אותו. אני ושולי רנד וערן צור ורונה קינן.  והמופע הקרוב – חשוב לציין שיש מקום  לאלתור. וזה יפה שיש במדינה שלנו  מוזיקה כזאת״.

– בוא ונדבר קצת על הממשלה שלנו. הבחירות שמתקיימות  פעם שלישית, מה יש לך לומר על כך?

התכוונתי להמשיך את השאלה  ושלומי עצר אותי ואמר: ״אני יכול לומר לך משהו על זה. יש לי שיר כזה שבדרך כלל מנגן  אותו בהופעה, לפעמים גם פותח איתו  שנקרא ׳תמונה משפחתית עם ראש הממשלה׳. המוטו בשיר היה שראש הממשלה לא בוחרים ומה שאתה לא עושה אתה נשאר עם אותו אחד. אני יכול להגיד לך שהשיר היה אמור להיות לא רלוונטי כבר מזמן ולצערי הוא עדיין רלוונטי. אני מקווה שבקרוב הוא יפסיק להיות רלוונטי וראש הממשלה כבר לא יהיה רלוונטי״ מסיים שלומי שבן.

את שלומי שבן ניתן לראות עם האמן כלי הקשה איתמר דוארי בקיבוץ להבות חביבה  ביום שני הקרוב, 23.12. לרכישת כרטיסים ליחצו כאן.

שלומי שבן צילום יוסי צבקר
שלומי שבן/ צילום יוסי צבקר

כתבה מעניינת:

פסטיבל מחול כרמיאל פרומו

הורה כרמיאל!

שתפופסטיבל כרמיאל חוזר בפעם ה-36, בסימן 100 שנות ריקודי-עם והמון מופעים, אווירה וצבע. הכנו עבורכם …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *