מערכת פורטל זהר.נט
מיום רביעי, ה-22 ביולי, כל השירותים של תאגיד עין כרמים זמינים טלפונית ובאמצעים דיגיטליים.
מנכ"לית עין כרמים בת-שבע אבוחצירה מציינת כי "לאור הנחיות משרד הבריאות ומתוך דאגה לשלום התושבים, שירות הלקוחות במשרדי התאגיד ניסגר ביום רביעי האחרון 22.07.2020 ועד להודעה חדשה. תאגיד עין כרמים פועל באופן מתמיד לשיפור השירות לתושב במגוון ערוצים ואפשרויות דיגיטליות וללא צורך בהגעה למרכז שירות הלקוחות, הכל על מנת להקל על תושבי העיר בכל עת ובעיקר בעת הזאת".
ניתן לבצע כמעט את כל השירותים מרחוק. נציגות השירות זמינות בטלפון, בימים א'- ה', בין השעות 08:00-16:00 במוקד הבירורים והתשלומים – בטלפון: 1800-35-20-20 שלוחה 3 ובמוקד התקלות 24/7 בשלוחה 1.
כפי שהיה בתחילת משבר הקורונה ובהתאם להנחיות "התו הסגול", *כל השירותים בתאגיד המים והביוב עין כרמים, יינתנו עד להודעה חדשה במוקדים הטלפוניים ובאמצעים דיגיטליים מגוונים – בדף הבית באתר האינטרנט של תאגיד עין כרמים, באמצעות הדואר האלקטרוני ובאמצעות הווטסאפ שמספרו – 049589533.