Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2361
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תג מחיר שכנגד ושלוש הטעויות במשפט אולמרט
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => תג מחיר שכנגד ושלוש הטעויות במשפט אולמרט - אבי שמחון
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 80
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 385
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => תג מחיר שכנגד ושלוש הטעויות במשפט אולמרט - אבי שמחון
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תג מחיר שכנגד ושלוש הטעויות במשפט אולמרט
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תג מחיר שכנגד ושלוש הטעויות במשפט אולמרט

שתפו

אהבה בת ארבעים
זכרונות… אני כנער בן 14 בכתה ט’ זוכר שהגיעה אלינו מורה חדשה העונה לשם רחל, היא באה הישר מלימודי ההוראה. היא הייתה אישה יפה, כאשר אני אומר יפה, אני מתכוון ליופי אמיתי, ללא איפור, ללא ניתוחים פלסטיים. אלוקים בירך אותה בנתונים מדהימים, חזה שופע, גוף של גיטרה ספרדית, פני מלאך. היא הייתה המורה לאנגלית ואני כהרגלי יושב בשורה ראשונה, סופג ומתענג על  הבושם שהדיפה ומתבלבל מכל תנועה שלה. הייתי תלמיד מצטיין, אבל לא הצלחתי להתרכז, היא דיברה על ה- past continues  ואני חשבתי על ה- present prfect. והיא בכעס שרק החמיא לה, חזרה ושאלה, ”איפה אתה, למה אתה לא מרוכז?” איפה אני… בחלום מתוק… וכמה שניסיתי להתרכז לא הצלחתי. מתלמיד מצטיין באנגלית, הפכתי לתלמיד כושל. עברו השנים ופגשתי את רחל באקראי, פערי הגיל כבר לא היו משמעותיים, ולכן אזרתי אומץ ושאלתיה, ”רחל את באמת לא הבנת למה אין אני מצליח להתרכז?” והיא בחיוך שובב ענתה, “ניחשתי, אבל מה רצית שאעשה, שאתכער בשבילך?” עד כאן זיכרון מתוק של נער מאוהב בן 14.
משפט אולמרט – הגיגים
טעות ראשונה – משפט אולמרט התנהל באופן די מנומנם, עד המדינה דיבר והציג את עצמו כנוכל שגונב סוסים. היה ברור שמדובר בעד לא אמין, לכן היה נדמה שאולמרט יצא מכול העניין ללא רבב. אבל אז השתלח ע”ד בלכר, סניגורו של אולמרט בשולה זקן וכינה אותה שקרנית. זה היה מעשה יהיר ומטופש, הוא הקים עליו את העוזרת הנאמנה ששמרה כל הזמן על זכות השתיקה, בעקבות הדברים שולה חתמה הסכם עד מדינה ואז פתחה את הפה והיתר זו כבר היסטוריה…

טעות שניה – לפי הפרסומים בתקשורת, יוסי אולמרט אחיו של אהוד הסתבך לכאורה בחובות ויצא מהארץ. אהוד דאג לאחיו, דכנר העביר חצי מיליון שקל ליוסי אולמרט. בחקירה של יוסי אולמרט הוא אישר שדכנר אכן העביר לו חצי מיליון שקל. הוא לא היה חייב לענות, הוא יכול היה לשמור על זכות שתיקה מחשש להפללה עצמית. אבל הוא אישר גם אישר שקיבל את הכסף. על כך יש אמרה “אלוקים שמור אותי מאוהביי”. אחיך עוזר לך בעת צרה ואתה יורה בו, מוודא הריגה וקובר אותו….

טעות שלישית – טעות של מערכת בתי המשפט, מדוע לא מונו 3 שופטים לדיון בתיק כל כך רגיש וחשוב? לא טוב היות השופט לבדו.

שחיתות היא תופעה שקיימת מאז קיום האנושות, זה לא בא בבת אחת, זה מתחיל בקטנות, עט יפה, בקבוק ויסקי משובח, אירוח בבית מלון חינם. וזה מדרון חלקלק, מתחיל בקטן ומגיע לממדים מפלצתיים. אני מאוד מקווה שאנשי ציבור וראשי ערים  בפרט, יירתעו ויזהרו בעתיד. כי אכן השחיתות השלטונית פשה במקומותינו. אולי גם המחוקק צריך לתת את הדעת על מה שקורה בוועדות התכנון והבנייה, זה מקור לא אכזב למעשי שחיתות לכאורה.

תג מחיר שכנגד
חלק מההנהגה של הערבים הנוצרים החיים בישראל החליטו להתנתק מההנהגה הערבית, ולאפשר גיוס למי שמבין הצעירים רוצה להתגייס לצה”ל. מתברר שאלה שיזמו את המהלך, נתקלים באיומים, בהתנכלות ובמעשה וונדליזם נוסח תג מחיר. בגלי צה”ל נתבקש מיודענו ח”כ טיבי לגנות את התופעה, הוא כהרגלו כאשר מדובר בבני עמו, גמגם  משהו לא ברור. גינוי חריף כמו שהוא גינה את מעשי תג מחיר, לא תשמעו ממנו. ועוד בעניין זה הוא אמר, שגם הנוצרים הישראלים הם ערבים, ושאלה שתומכים בשירות צבאי של הצעירים, הם מיעוט של אנשי שוליים הזויים שפוגעים באחדות האומה הערבית. ובכן ח”כ טיבי לידיעתך, הם לא מיעוט והם לא הזויים, אני נפגש עם לא מעט מהנוצרים הישראלים, שאט אט מביעים שאט נפש מהחכי”ם הערבים המיליטנטים, הם רוצים להתנתק מהזרם המתלהם, כי הם רואים מה קורה לערבים נוצרים בעירק, בעזה, בטורקיה. יתר על כן ח”כ טיבי, מה עם קצת סובלנות כלפי דעות שונות במגזר, מה עם דמוקרטיה? אתה שמטיף לנו על דמוקרטיה וזכויות מיעוט… אני רואה איזה “דמוקרטיה“ אתה הייתה ממשיל עלינו לו אתה הייתה בשלטון. אלוקים ישמור…

 

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *