Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1574843389:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 25890
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | כרמיאל | התחזית האסטרולוגית של מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => %%title%% %%page%% %%sep%% %%sitename%% תחזית אסטרולוגית
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => טלה טליים, הגיע הזמן שתתחילו לחשוב חשיבה בלתי קונבנציונאלית כדי להתפתח מבחינה מקצועית. רק חשיבה שונה ולא שגרתית תוכל להקפיץ אתכם מבחינה מקצועית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 53
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 60
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [_elementor_controls_usage] => Array
        (
            [0] => a:0:{}
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 184
        )

)
הורוסקופ צילום אילוסטרציה Pixabay
הורוסקופ צילום אילוסטרציה Pixabay

תחזית אסטרולוגית לשבוע 1.12.2019-7.12.2019

שתפו

טלה

טליים, הגיע הזמן שתתחילו לחשוב חשיבה בלתי קונבנציונאלית כדי להתפתח מבחינה מקצועית. רק חשיבה שונה ולא שגרתית תוכל להקפיץ אתכם מבחינה מקצועית ולהביא אתכם אל השיאים החדשים אליהם אתם שואפים להגיע. גם קשרים חברתיים מקצועיים חשובים כעת במיוחד לצורך קידום אישי. הטיפ השבועיבתוך כל זאת עליכם לזכור את הזוגיות שלכם, זוגיות מוצלחת היא ערובה להצלחה מקצועית ולהתקדמות אישית.

שור

שוורים, השבוע עליכם להתאמץ במיוחד כדי להוכיח את היכולות המקצועיות שלכם לממונים עליכם. רק כך תוכלו לבוא בדרישות לקידום ולהעלאה במשכורת. בשלב הזה מומלץ גם להשקיע בחיזוק יחסיכם החברתיים, הקשיבו לאינטואיציה שלכם בבחירת חבריכם. הטיפ השבועי הקפידו על תזונה נכונה ומאוזנת, כיוון שיתכן שהתקופה הקרובה תהיה רגישה מבחינה  בריאותית, השתדלו גם להימנע מהוצאות גדולות, המצב יהיה דחוק בחודשים הבאים

תאומים

תאומים, השבוע הפופולאריות החברתית בנסיקה, תוזמנו למפגשים חברתיים ולאירועים משפחתיים, זה עלול להכביד מעט על התקציב האישי, אך בידיכם הבחירה. מאידך קיימים מכשולים ומהמורות בזוגיות, נראה שתחום זה נזנח על ידכם לאחרונה. אתם מודאגים ממצבו של אחד מילדיכם, גלו סבלנות, חזקוהו ונסו לעודדו ככל האפשר. הטיפ השבועיאל תטאטאו בעיות מתחת לשטיח.

סרטן

סרטנים, השבוע עניינים בעבודה עלולים להשתבש, התפתחות בלתי צפויה תאט את קידום הפרויקט שאתם מטפלים בו, עובדה זו תכניס אתכם למתחים מיותרים, נסו להחליק ולהשלים עם המצב. דברים הנאמרים סביבכם מעצבנים אתכם, אתם מפנימים כעסים מבלי לברר אפילו לעצמכם אם אכן ישנן סיבות מוצדקות לכעס. הטיפ השבועינסו לעגל קצוות למען הבריאות שלכם.

אריה

אריות, השבוע רצוי להתחבר יותר לילדיכם, נראה שלאחרונה אתם והם משדרים בערוצים נפרדים, עובדה זו יוצרת מתחים וויכוחים בבית. נסו  להתקרב אליהם לא מעמדה של יודעיכל ובעלי הניסיון, אלא נהגו בהם בגובה העיניים, כך תובנו יותר. הפנויים חשים לאחרונה דיסהרמוניה ביחסים המזדמנים להם, הסיבה פשוטההעקשנות והעמידה על העקרונות בצורה פאנאטית מחסלים כל קשר שהתחיל ללבלב. הטיפ השבועינסו להתגמש ולהאזין גם לאחר.

בתולה

בני מזל בתולה, השבוע הטיפול במשפחה יהיה בראש מעינכם, אתם מעשיים מאוד ומצליחים לפתור מספר בעיות שהתעוררו בקרב ילדיכם. המשימה אינה קלה, אך החוסן והעמידות שלכם מסייעים לכם. למרבה הצער, בני/בנות  הזוג לא יהיו לכם לעזר הפעם. ההתמודדות כולה שלכם. בשבועות הקרובים נכון לכם שיפור כלכלי, כרגע מומלץ להמשיך להדק את החגורה. הטיפ השבועישימו לב, הדומיננטיות שלכם מעמידה בצל את בן/בת הזוג שלכם.

מאזנים

בני מזל מאזניים, השבוע תהיו קשובים יותר לעצמכם ולצרכיכם. האינטואיציה וההתחברות לפנימיותכם  תסייענה לכם בפתרון בעיות בזוגיות. היחסים  עשויים להשתנות לאין ערוך. הפנויים צפויים להכרות שתהווה עבורם סוף פסוק.  זה הזמן לקחת אחריות על חייכם ולא לדחות החלטות חשובות. הטיפ השבועי רצוי לאמץ גישה אופטימית יותר לחיים.

עקרב

עקרבים, בשבועות הקרובים עליכם להתאמץ יותר כדי לממש את הציפיות שלכם מהזוגיות. זוהי תקופה מאוד משמעותית עבורכם בגלל העובדה שאתם ניצבים בפני התחלות חדשות שגובלות עם סגנון חיים חדש. גם בעבודה יהא עליכם לעמול קשה כדי להגיע להכרה אליה אתם שואפים. הטיפ השבועינראה כי עליכם לערוך חשבון נפש והתבוננות מעמיקה על חייכם עד כה.

קשת

קשתים, השבוע אתם נוטים להיות אימפולסיביים יותר מהרגיל עם סף סבלנות מאוד נמוך לצרכים של האחרים סביבכם. יתכן כי העומס בעבודה סוחט אתכם. הגיע הזמן להאט את הקצב ולהתמסר לשאר ההנאות של החיים, קריזוגיות טובה וחיים יותר שלווים ומאוזנים. אחרת, אתם עלולים להפסיד את הקשר היקר לכם מכל. כך גם ובעיקר כלפי ילדיכם, עליכם להשקיע בהם ולא להזניחם.  הטיפ השבועיאספו את הילדים ואת בן/בת הזוג וסעו לקמפינג בחיק הטבע, אולי ציוץ הציפורים יצליח להרגיע אתכם.

גדי

גדיים, בימים הקרובים אתם צפויים לשינויים משמעותיים בחייכם, יהיו שיעברו  דירה, אחרים ישתלבו במקום עבודה חדש, הפנויים ישאפו למסד את חייהם. נראה שצפויים לכם ימי "אקשן" רבים. כל שינוי יהיה לטובה. בעיות מעיקות בקרב המשפחה תיפתרנה על הצד הטוב ביותר, גם פרדות באות בחשבון. הטיפ השבועיזכרו, כל ירידה היא לצורך עליה, הביטו קדימה וצפו לבאות.

דלי

דליים, השבוע אתם משפחתיים במיוחד, הקרבה לבית, למשפחה ולילדים נחוצה לכם, אתם עשויים להשקיע את מיטבכם כדי לרצותם ולשמחם. זוהי תקופה מעולה לקידום עצמכם בתחומים שונים, ובעיקר לפתח קשרים עם חו"ל. אם עד כה חששתם להסתכן, הגיעה העת להעז. הטיפ השבועיכשהבסיס המשפחתי איתן וכשיש לכם רוח גבית ועל מי לסמוך כל קושי יתגמד.

דגים

דגים, השבוע אתם חברותיים ומפרגנים. התקשורת החברתית שלכם טובה, נצלו זאת בעבודה אולי תזכו לקידום המקצועי לו ציפיתם. נראה, כי הנושא הכלכלי שהטריד אתכם מאוד לאחרונה עשוי לקבל מפנה חיובי, סכום כסף יגיע לכם ממקור שלא חלמתם עליו. אל תמהרו להוציאו על צרכים מיידים, רצוי להקפיאו בבנק לימים קשים יותר. הטיפ השבועימי שחושב בדרך חיובית מזמן לעצמו את כל הטוב שבעולם. חשבו חיובי.

בברכת הצלחה, מזל אהרוני

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *