Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1511080052:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 171
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/07/התחזית-השבועית-הורוסקופ.jpg
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תחזית אסטרולוגית לשבוע 19.11.2017-25.11.2017

שתפו

טלה

אתם שופעי רעיונות לשינויים ולשיפורים במיוחד בכל הקשור לבית, אך פשוט אינכם מעיזים להביא את הדברים לידי מימוש, הפחד מפני כשלון מאבן ומשתק כל אפשרות ביצוע, חבל! אל תחששו, קחו את העניינים לידיים, כל פרויקט שלכם יצליח, השבוע  במיוחד  טוב לכך כי האנרגיות שלכם בשיא. גם בתחום הרומנטי אתם שופעי אהבה ויכולת הכלה לכל סובב ובמיוחד כלפי בן הזוג.

שור

השבוע מביא עמו רוחות חדשות של דינמיות והתעוררות היצרים, התשוקות והיוזמה, קיימת בכם אנרגיה עצומה לעשייה ולשיפורים בעיקר בתחום הבית וסביבת המגורים. השבוע במיוחד אתם ערים לעצמכם ולכל הסביבה הקרובה, אתם מיטיבים חקור את הנפש שלכם ואת צורכי הזולת, זו תקופת התנקות והיטהרות ובעקבות כך גם הבנת התהליכים אותם אתם עוברים בחיים

תאומים

דווקא השבוע אתם מתנועעים בכבדות ובלאות, קיים בכם רצון עז להתבודדות, ונטייה לישנוניות. אל תילחמו בצורך של חבריכם להתחבר אליכם, קבלו אותם במאור פנים ואל תשרפו גשרים. בתחום העבודה נכנסתם לתקופה טובה. אתם מוערכים ומתוגמלים בהתאם. נסו להטות יותר אוזן קשבת לצרכי בן הזוג. מבחינה כלכלית עדיין מסתמן קושי, לכן רצוי להדק מעט את החגורה, המצב ישתפר לקראת הקיץ.

סרטן

השבוע אינכם בקו הבריאות, ודווקא משום מה בעבודה אתם משקיעים את מלוא המרץ. מישהו יציע לכם את עזרתו בקידום פרויקט שהחילותם בו, אל תדחו את עזרתו, ממנו תצמח הישועה לקידומכם העתידי. מבחינה חברתיתנכנסתם לתקופת רגיעה הגובלת בהתנזרות, מצב זה זמני בהחלט, כיוון שעיקר הפעילות שלכם בעבודה. מבחינה כלכליתהמצב די משביע רצון.

אריה

השבוע עיקר תשומת לבכם מופנה דווקא לתחום הרגש והאהבה ופחות לתחום העבודה, אתם תוססים ומלאי אנרגיה חיובית העשויה לכבוש עולם ומלואו. תחושת החופש והחיוניות ממלאת אתכם ואתם מוכנים לכל התנסות חברתית. רצוי לא להפריז בכך ולהרגיע כמעה את היצרים. פרויקט שאתם עובדים עליו זמן מה יגיע לסיומו בחודש הקרוב, לכן אין סיבה כעת להזנחה ולהאטה בקצב.

בתולה

השבוע אתם במיטבכם, תחושת יציבות, אופטימיות ושמחה אופפת אתכם. יחד עם זאת עליכם ללמוד להשקיע במערכות היחסים שלכם, רבים נפגעו לאחרונה מלשונכם הביקורתית. רצוי להזמין חברים הביתהשבוע זה סיבה למסיבה  ודווקא את אלה שרחקו מכם. מבחינה כלכלית מצבכם מניח את הדעת, רצוי לא לבזבז מעבר לנחוץ.

מאזנים

שבוע לא פשוט לבני מזל מאזניים. אתם נמצאים בתקופה מתוחה במיוחד, תקופה די מאתגרת עבורכם, זו הזדמנות לבחינת מערכות היחסים שלכם עם בני הזוג ועם עמיתיכם בעבודה. ההתמודדות הרגשית, המחשבתית והפיזית קשה מאוד. גלו סבלנות ואהדה לצרכי הזולת, חשבו חיובי, והימנעו מעימותיםמובטח לכם כי תצלחו תקופה זו בהצלחה רבה.

עקרב

השבוע כדאי לגלות יוזמה ורוח של מנהיגות בעבודה כדי לבלוט ולקדם את מעמדכם, מישהו מעוניין בקידומכם ויעמידכם באור הזרקורים, הושיטו יד,  מובטחת לכם הצלחה רבה. בתחום הזוגיות נראה, כי אתם במצב של המתנה, ההתלהבות שלכם פסיבית, אינכם יוזמים או מקדמים את ענייניכם,  רצוי שתזמו ותעשו אתם את הצעדים הראשונים, בהצלחה!

קשת

שבוע מוצלח להתחלות חדשות, לאהבות, לפרויקטים חדשים ולהיכרויות עם אנשים מרתקים. אתם מלאי כריזמה ויוזמה, אתם כובשים את האנשים סביבכם בזכות ההתלהבות והיצירתיות שלכם. יחד עם זאת המתח אינו מרפה מכם, כתוצאה מכך אתם פגיעים ורגישים, רצוי שתנוחו כמעה ותאטו את הקצב, היו קשובים לגוף ולנפש שלכם.

גדי

לאחרונה הייתם עסוקים כל כולכם בניסיון לרצות את בני המשפחה ואת הקרובים לכם, נראה, כי בתוך כך שכחתם את הצרכים האישיים שלכם. כעת אתם חשים מתוסכלים ומותשים. קחו פסק זמן, עליכם לדאוג מעט לעצמכם, צאו לחיק הטבע, עדיין לא ממש חם ולכן הזדמנות טובה לכך, רק אל תהפכו את העניין להפנינג משפחתי, זכרו, אתם זקוקים למנוחה ולהתרגעות.

דלי

השבוע תהיו ממוקדים יותר בבני הזוג ובבני המשפחה שלכם. אתם מלאי אהבה ורגשות. המשפחה היא העוגן שלכם לביטחון ולשלווה. לפיכך אתם אחראים ומתחשבים, נצלו אתם הימים הבאים לשיחות עומק ולהבהרת הצרכים שלכם. הפנויים בשלים כעת למיסוד היחסים. כאמור, מוסד הנישואין חשוב לכם מאוד לחיזוק ולבניית  "האני" שלכם.

דגים

לאחרונה ניסיתם לחבוק עולם, לא הצלחתם להתמקד בעניין אחד ולהביאו לסיום. השבוע עליכם לנסות להתמקד בדבר אחד ולהתמקצע בו, זכרו– "תפסת מרובהלא תפסת" אומנם אתם מלאים כרימון ותחומי העניין שלכם רבים, אך עליכם ללמוד להתמקד. זמן מוצלח מאוד בכל הקשור למערכות יחסים ולהתאהבויות. הסיכוי למצוא בן זוג כעת מוחשי וזמין במיוחד, אל תצטנעו, נסו לבלוט בשטח כדי לראות ולהיראות.   

בברכת הצלחה,

מזל אהרוני

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *