Array
(
    [_yoast_wpseo_is_cornerstone] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1494940963:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 170
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/07/התחזית-השבועית-הורוסקופ.jpg
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תחזית אסטרולוגית לשבוע 21.5.2017-27.5.2017

שתפו

טלה

טליים, הגיע הזמן למפגש עם הרוחניות שבכם. (אמונה, תרבות ואומנות). הירשמו לחוגים להעצמה רוחנית, זה יטיב אתכם, יתכן ותלמדו להרגיע את התסיסה הפנימית שלכם. אתם חייבים לנקות משקעים וכעסים לפני שאתם שועטים קדימה. היעזרו גם בפעילות ספורטיבית לטיהור הגוף והנפש.  ממתין לכם שבוע אינטנסיבי מאוד בעבודה, לכן עליכם להרגיע ולשמור על קוררוח. הטיפ השבועי: צאו לבילוי מטורף עם חברים.

שור

שוורים, השבוע מזמן לכם מבחנים רבים הקשורים ביכולתכם להבליג ולשלוט באגו שלכם. הדחף להוכיח את צדקתכם קבל עם עלול להכשילכם בגלל התפרצויות זעם בלתי נשלטות וכל זאת בפני אנשים החשובים לעתידכם המקצועי ולקריירה שלכם. אם אתם חפצים להיות מאושרים, יהיה עליכם לוותר על צורך להיות צודקים ולסגל גמישות מחשבתית והשלמה עם מגבלות קטנות, שתאפשרנה לכם לזרום בהרמוניה עם הסובבים אתכם. הטיפ השבועי: עשו הכל כדי ששמכם הטוב והמוניטין שלכם לא יפגעו.

תאומים

תאומים, השבוע עליכם לשמור על איפוק ועל מתינות בהתנהגותכם חרף מצבי הרוח המשתנים חדשות לבקרים. השתדלו למרות הקשיים לא לדחות תוכניות ולעמוד בלוח הזמנים שקבעתם.  היפגשו עם חברים כדי לשחרר מתחים, אולם זהירות! הישמרו מבזבוז יתר, קיימת נטייה כזו השבוע.  הטיפ השבועי: השתדלו לא לערב רגשות בעסקים

סרטן

סרטנים, השבוע עולות על הפרק שאלות של יושר, כנות ואמון. תהליכים ואירועים המתרחשים סביבכם אינם מתרחשים ממקום נקי וישר. עליכם לבדוק בציציותיהם של העובדים המועסקים על ידיכם. יתכן כי מישהו מחבריכם עלול לבגוד בכם ולנסות לטרפד את מהלכיכם. יהא עליכם לגלות ערנות ולהימנע מנאיביות יתר שעלולה להסב לכם נזק. גם בתחום הזוגיות תיתכן "נפילה" באמון שהענקתם (ובשפע) לצד השני. הטיפ השבועי: מומלץ לפנות לייעוץ ולהכוונה שיסיעו לכם להשתחרר מתחושת הבגידה וחוסר האמון.

אריה

אריות, השבוע סוף סוף תיהנו מאווירה של רוגע ונעימות. הדברים יסתדרו בקלילות אם תנהגו בעדינות ובדיפלומטיה. הפנויים צפויים למפגשים מרתקים. אם תאפשרו ללבכם להיפתח, אתם עשויים למצוא את האחד/האחת של חייכם. הסובבים אתכם יפרגנו לקשרים החדשים שלכם. הטיפ השבועי: לאלה מביניכם שהחלו בהליכי גירושין, מומלץ לא להיכנס לויכוחים מיותרים.

בתולה

בתולים ובתולות, השבוע עמוס במיוחד. הלחצים והמתחים יתגברו בעבודה ותחושו מחנק. תיתכן בשורה משמחת בתחום הקריירה הקשורה לנסיעת השתלמות  בחו"ל. ידיעה זו תפיח בכם כוח והתלהבות לקראת הבאות. מאידך קשה לכם המחשבה שתיאלצו להיפרד למספר שבועות מהמשפחה. התייעצו עם בני המשפחה בנושא זה ובכובד ראש.  הטיפ השבועי: שיקלו אפשרות לצרף את בני המשפחה לנסיעה שתהפוך גם לטיול משפחתי מהנה

מאזנים

בני מזל מאזניים, המצב הכלכלי שלכם עדיין זקוק לשיפור וזה בהחלט משפיע על מצב רוחכם הירוד. מאידך אתם לא ממש פתוחים לעצות משמעותיות שהסובבים אתכם מציעים לכם, וחבל! גלו גמישות גם אם זה קשה לכם, היו קשובים יתכן ותצאו נשכרים. התחום הרומנטי מאיר לכם את פניו, אתם "ניזונים" ומתחזקים מהחום והאהבה המורעפים עליכם ע"י בן/בת הזוג. הטיפ השבועי אתם צריכים להתכונן לאפשרויות ולהחליט על האופציה האופטימאלית מבחינתכם.

עקרב

עקרבים, השבוע צפוי מפגש מפתיע עם חבר/ה ילדות שלא ראיתם עשרות בשנים, המפגש יותיר אתכם מבולבלים וחסרי אנרגיות. יועלו דברים רבים ועצובים מעברכם המשותף ויתכן שתחושו תחושת פספוס ואובדן. השתדלו לשמור על איפוק ולא ללכת שולל אחר תחושות רגעיות שגויות, אחרת אתם עלולים למצוא עצמכם בפרשייה לוהטת שתשבש את דעתכם ותהרוס את כל שהשגתם בעמל רב. הטיפ השבועיהשאירו את העבר בעבר, אל תנסו להוציא את השד מהבקבוק.

קשת

קשתים, השבוע פרויקט גדול שהחילותם בו בחודשים האחרונים עדיין אינו נושא פירות, אל תאמרו נואש, ההצלחה בוא תבוא, עליכם להתאזר בסבלות ולא להרפות. ענייני הבית, הזוגיות והמשפחה בכלל מעסיקים אתכם לא מעט ומפריעים להתמקדותכם בעשייה רצופה. אתם מוצאים עצמכם קרועים בין שני המוקדים בית ועבודה, הדבר יוצר מתח רב וסטרס שרצוי להיזהר מפניו. הטיפ השבועי יתכן שתצטרכו לגלות יתר אסרטיביות עם הממונים עליכם כדי להאיץ את קצב התקדמותכם.

גדי

גדיים, השבוע יתכנו עימותים על רקע רומנטי, אתם סקפטיים לגבי הקשר הנוכחי (בעיקר, הרווקים שבכם) אל תחשדו בכשרים, נסו לרדת לשורשם של דברים לפני שאתם "חותכים". בעבודה ניכרים הישגים משמעותיים, המשיכו כך ובקרוב יגיע הקידום. במהלך החודשים הקרובים אתם צפויים לשיפור פיננסי, אך בינתיים אל תרתמו את העגלה לפני הסוסים, קמצו בהוצאותיכם. הטיפ השבועי רצוי לגלות יתר סבלנות, ואוזן קשבת לגחמותיהם של ילדיכם, הקדישו להם יותר שעות איכות, בעיקר כעת בימי החופש, מורטי העצבים

דלי

דליים, שבוע אתם זקוקים למנוחה, בעיקר לרגיעה, אתם חשים חוסר חמור באנרגיות נפשיות ופיזיות. אין זה הזמן לקבל החלטות או לערוך שינויים בשום תחום, שמרו על פרופיל נמוך עד שתתאוששו. הטיפ השבועי רצוי לצאת לנופש לבד או בזוג, הילדים פשוט יכניסו אתכם למתחים נוספים וממלא תהיו חסרי סבלנות, אל תחושו נקיפות מצפון, בקרוב תוכלו בהחלט לתרום להם מזמנכם ואת אהבתכם.

דגים

דגים, השבוע נסו להתעלם מהביקורת המופנית אליכם במקום העבודה כדי לא להיכנס למרה שחורה. יתכן ומישהו מנסה לטמון לכם פח מתוך קנאה בהצלחתכם. אתם נמרצים ומלאי אנרגיות, נצלו את חדוות החיים להשלמת פרויקטים בלתי גמורים, בעיקר בתחום הביתכמו שיפוצים והשבחת מראה הבית. הטיפ השבועיבתחום החברתי, רצוי לקחת צעד אחד אחורה ולהתמקד דווקא במשפחה ובצרכיה

בברכת הצלחה,                                                                                                                      מזל אהרוני


כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *