Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1642949057:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 47181
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | התחזית האסטרולוגית של מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => התחזית האסטרולוגית של מזל אהרוני הורוסקופ מה מצפה לנו השבוע
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מזל אהרוני | הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת סדנאות לבישול טבעוני ומנחת קבוצות מחקר להרזיה‏
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 49
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 6103
        )

)
הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos
עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 23.1.2022-29.1.2022

שתפו

מזל אהרוני

הבעלים של מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת סדנאות לבישול טבעוני ומנחת קבוצות מחקר להרזיה

טלה: כל מה שיקרה אתכם השבוע הוא לטובה. ביטול כפוי של תכנית שתכננתם זמן רב, יותיר אתכם מתוסכלים ומאוכזבים. תמיד הסתכלו על הכוס החצי מלאה, כי כל עכבה לטובה.

שור: פרגון, מילה טובה ואהבה יכולים להיטיב לכם ולכל הסובבים אתכם. השבוע כדאי שתאפשרו לאחרים להתבטא ולהביע את רצונם. הדבר נכון לתחום העבודה וגם לתחום המשפחה. אם תצליחו להתנהל יותר בנועם ובסובלנות במישור הזוגי, תעברו פרק זמן נפלא ומרגיע.

תאומים: השבוע כדאי שתבליגו ושלא תגלו עוינות כלפי אנשים שמזמן כבר נמאסו עליכם. זה לא רע לבטא את הרגשות האמתיים שלכם, אבל יש אפשרות לעשות זאת בדרך טאקטית יותר.

סרטן: דברים רבים יתרחשו סביבכם השבוע חלקם משמחים וחלקם מתסכלים. קבלו את זאת אף זאת באופטימיות ובסבלנות. עניין אחר, חוסר הסבלנות שאתם מגלים בבית אינו במקומו

אריה: השבוע רגישותכם גבוהה במיוחד, אתם חשים כאילו אהבתכם התכהתה. יתכן שאינכם שלמים עם הקשר הזוגי הקיים. אם אכן זהו המצב, כדאי שתסיקו את המסקנות ואל תמרחו את זמנכם מפאת אי נעימות כלפי בן/בת הזוג

בתולה: שבוע לא פשוט מבחינת הזוגיות. תיתכנה התחשבנויות על נושאים מטרידים מהעבר, ותחושה של ניכור וקרירות ביחסים. אם הזוגיות שלכם בריאה ויציבה, תוכלו לצלוח בשלום את "המשברון". עניין אחר, כדאי שתתכוננו נפשית לתקופה מפרכת ומתישה בתחום העבודה.

מאזניים: כדאי לכם  השבוע להתחיל "לקחת את העניינים" לידיים בתחום המשפחה. נראה, כי לאחרונה כל עניין חינוך הילדים מתמוסס, ואתם מרגישים, כי אתם מאבדים כל שליטה, והאנרכיה "חוגגת".  עליכם להבין, כי חינוך דורש שיטתיות, עקביות ואורך רוח לתהליך ממושך, זה לא עניין של "זבנג וגמרנו".   

עקרב: השבוע אתם מרגישים טיפ טיפה ירודים ומחפשים מקור לתשומת לב ולפינוקים. אתם מרגישים עייפות, למרות שאתם מבינים שזה כנראה על רקע גופני. חשוב שתספקו גם את הרובד הרגשי. בני המשפחה יגלו כלפיכם אמפטיה והבנה, וזה יעזור לכם להתמודד עם המצב ולהתאושש.

קשת: השבוע  אתם יכולים להירגע סוף סוף. מהומה שהסעירה אתכם, מסתיימת בקול ענות חלושה. הזמן עשה את שלו וכולם "ירדו מן העץ" בריאים ושלמים. עניין אחר, אינכם קשובים לתחושותיכם הפנימיות ולקצב שגופכם מכתיב. אתם זקוקים לפרקי מנוחה תכופים יותר לגוף ולנפש.

גדי: השבוע אתם מתנהגים בעקשנות, מנסים להשיג שליטה בכוחניות, והתוצאה הפוכה מזו שרציתםמתחים וכעסים גם בעבודה החיונית וגם בבית. בני הזוג זקוקים למעט רוך ולתשומת לב. נסו צעד מפתיע של נדיבות ותגלו שמהצד השני תגיע תגובה חיובית.

דלי: השבוע אתם מוצפים בעבודה חיונית, מוטל עליכם נטל כבד. אתם חשים לחוצים מכל כיוון, שמא לא תעמדו בלוח הזמנים הצפוף. ייתכן, כי אינכם נהנים מעשייתכם הספציפית, אולם כרגע אין לכם ברירה. אין זו תקופה טובה לשינויים או למהפכות הקשורות לפרנסתכם. התאזרו בסבלנות.

דגים: השבוע, למרבה האכזבה, אתם מגלים, כי היחסים ביניכם לבין חברכם הטוב הם מאוד חד סיטרים. אמנם חשוב, שתשמרו על יחסי חברות, אך לא בכל מחיר, עדיף שתשמרו את יכולת הנתינה לבן/בת הזוג ולמשפחה. עניין אחר, עליכם לפתח את כוחות ההבנה העצמית שלכם באמצעות האזנה לתחושותיכם הפנימיות.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *