Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1545319000:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 20250
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_adinserter_block_exceptions] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית לשבוע 23.12.2018-29.12.2018 | פורטל זהר הצפון | כנסו
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => התחזית של מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית לשבוע 23.12.2018-29.12.2018 | כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית לשבוע 23.12.2018-29.12.2018 | מזל אהרוני | טלה השבוע הרגישות שלכם תגיע לשיא חדש, אתם נוטים לחולשה כללית.
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 75
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [photographr] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_photographr] => Array
        (
            [0] => field_526e88dd85757
        )

    [journalist] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_journalist] => Array
        (
            [0] => field_526e890585758
        )

    [youtube] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube] => Array
        (
            [0] => field_5309e571a1762
        )

    [youtube2] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [_youtube2] => Array
        (
            [0] => field_5371dcbebf175
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 306
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית לשבוע 23.12.2018-29.12.2018 | כרמיאל
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית לשבוע 23.12.2018-29.12.2018 | מזל אהרוני | טלה השבוע הרגישות שלכם תגיע לשיא חדש, אתם נוטים לחולשה כללית.
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [rank_math_facebook_title] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית לשבוע 23.12.2018-29.12.2018 | פורטל זהר הצפון | כנסו
        )

    [rank_math_facebook_description] => Array
        (
            [0] => התחזית של מזל אהרוני
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
הורוסקופ תחזית אסטרולוגית מעודכן 2018

תחזית אסטרולוגית לשבוע 23.12.2018-29.12.2018

שתפו

טלה

השבוע הרגישות שלכם תגיע לשיא חדש, אתם נוטים לחולשה כללית, לתופעות אלרגיות ולמיחושים שונים שחלקם אפילו פסיכוסומאטיים כתוצאה מהמתח הרב בו אתם שרויים. השתדלו לא לקחת ללב יותר מדי, יתכנו חיכוכים עם בן הזוג, רצוי לא להגיע להסלמה, ודאי לא לקבל החלטות נמהרות לגבי פירוק הקשר. בעבודה מישהו מערער את ביטחונכם העצמי, אל תיגררו לתחושות תבוסתניות, שמרו על פרופיל נמוך, עד יעבור שבוע קשה זה. זכרו, מחר תזרח השמש.

שור

השבוע תחושו כאילו בני הזוג לא ממש מבינים אתכם, רצוי שתשתפו ותאמרו במפורש מהם ציפיותיכם וכיצד אתם רואים את עתיד הזוגיות. הפנויים ביניכם צפויים להיכרויות מפתיעות ולפעילות חברתית משמחת. בעבודה אתם מעמיסים על עצמכם הרבה מעבר ליכולת הביצוע שלכם, אתם עלולים להיות מתוסכלים. רצוי להאט את הקצב, שמא תפלו למשכב. מבחינה כלכלית אתם מהלכים על חבל דק, הוצאותיכם החודש היו מעל ומעבר ליכולותיכם הכלכליות, תנו דעתכם למצב החשבון האמיתי שלכם בבנק.

תאומים

השבוע הפעילות החברתית שלכם בשיאה, כמוה גם הזוגיות, אתם חווים רגשות עדנה והבנה מצד בן הזוג, אתם ממש פורחים. לא כך בעבודה, מישהו מנסה לרכב על ההצלחה שלכם ולגזול מכם את הקרדיט, רצוי לנהל שיחה רצינית עם הממונים עליכם, והבהירו בגלוי את חששותיכם, אין זה הזמן לבקש העלאה במשכורת המתינו לחודש הבא, ממלא אתם צפויים לפיצוי כספי נכבד ממקור בלתי ידוע, בינתיים רצוי לקמץ בהוצאות ולשמור על פרופיל כלכלי נמוך.

סרטן

השבוע תיתכן האטה בקצב הפעילות החברתית שלכם, באופן כללי ניתן לומר כי "השתוללתם" ביחס לעצמכם, הרחבתם את חוג מכריכם ונהניתם מ –GOOD TIME . מישהו/ מישהי מהעבר הרחוק שלכם ירצה לחדש עמכם את הקשר, עובדה זו תשמח אתכם מאוד ותכניסכם לתוך עננת נוסטלגיה. יחד עם זאת רצוי לא לפתח ציפיות גבוהות מדי שלא תתאכזבו. בעבודה נראה כי אתם מהירי חמה ונוטים לכעסנות יתר כשמשהו אינו פועל בהתאם לציפיות שלכם, גלו סבלנות ואל תמהרו לשבור את הכלים.

אריה

השבוע יתחזק קשר רומנטי שכנראה החל בטיול האחרון שלכם בחו"ל או בהכרות מסוג אחר בעבר, אתם מחוזקים ומוחמאים ובטוחים, כי הנה מבחינה פוטנציאלית נראה כי הגיע הזמן למיסוד הקשר אך, היזהרו מנמהרות יתר, רצוי לא לרתום את העגלה לפני הסוסים, האטו את הקצב ובחנו לעומק את היחסים, זכרו, כי לפעמים מה שרואים משם לא רואים מכאן, בדקו את טיב הקשר בסתם יום של חול ובתוך שגרה. בעבודה פרויקט שהחילותם בו ייבלם מחוסר תקציב, אל תקבלו זאת כעלבון אישי, נסו למצוא תקציב ע"י חיפוש שותפים חדשים.

בתולה

גם שבוע מוצלח לבני מזל בתולה בתחום הרומנטי, מבחינה פוטנציאלית נראה כי אתם בשלים למיסוד הקשר, האהבה שלכם פורחת ואינכם יודעים את נפשכם מרוב אושר. גם בעבודה אתם תעשו חיל, צפוי קידום לקראת החודש הבא. מבחינה כלכלית כדאי לגלות איפוק בהוצאות, בחודשים הבאים תידרשו להוצאות בלתי צפויות בבית או בתיקון הרכב. הפנויים, טוב יעשו אם ישמרו את כספם למימוש החתונה העתידית.

מאזנים

השבוע עליכם לגלות איפוק והבלגה בכל הקשור למערכות היחסים והזוגיות, היזהרו פן תישאבו לתוך ויכוחים קולניים ולהתבטאויות שאין מהן חזרה. גלו סבלנות גם כלפי הגחמות של בת הזוג, נסו להרגיע ולבוא ממקום של סלחנות, פיוס והבנה. אומנם לפעמים נדמה לכם, כי בודקים את גבול הסבלנות שלכם, אך התמורה לא תאחר לבוא, בת הזוג תכיר לכם תודה כשיעבור זעם, ואתם תפוצו כפלים. בעבודה נראה כי העניינים מתנהלים בעצלתיים, אין כל חדש, מומלץ להירשם ללימודים או לקורס שיקדם אתכם ויציל אתכם מבאר השעמום שאתם עלולים לפול לתוכה.

עקרב

השבוע הזוגיות בפריחה, הקשרים האינטימיים יעלו מדרגה ותרגישו ממש בעננים. אתם חשים כי בני הזוג מבינים ללבכם ותומכים בכל רצון שלכם לצמיחה ולהעצמה מבחינת הקריירה, זוהי תקופת צמיחה ושגשוג עבורכם, אל תפספסו את ההזדמנות הניתנת לכם. בתוך כך היזהרו פן תזנחו את בני המשפחה, במיוחד את בני הדור הצעיר, יש לכם נטייה לשעוט קדימה ולהירתם במלוא הכוח לעבר המטרה שהצבתם לפניכם. מבחינה כלכלית אתם בתקופה הדורשת צמצום והידוק החגורה. התקופה שחלפה דלדלה את חשבון הבנק שלכם.

קשת

נראה כי קשר שהחל לפני מספר שבועות מקבל כעת תאוצה, אתם נלהבים ואפילו נוהגים בקלות דעת, רצוי לבדוק לאשורם את רגשות בת הזוג, אם תחושותיה זהים לשלכם, היזהרו פן תתבדו. רצוי להאט את הקצב ולבחון לאורך זמן את טיב הקשר בטרם תקבעו עובדות בשטח – כמו מגורים משותפים או אף נישואין, אומנם המתנתם זמן רב, אך בכ"ז במקרה דנן – המהירות מהשטן. בעבודה נראה כי אתם תעשו חיל וצפויים לקידום גם לפיצוי כלכלי.

גדי

השבוע תחושו מעמסה רבה מדי בבית ובעבודה, כאילו חונקים אתכם מכל כיוון. הדרישות מכם הולכות ומתעצמות ונדמה לכם שאינכם מסוגלים לעמוד בהן. קחו הכל בקלות, הלחץ עליכם הוא זמני וסופו להתפוגג. בתחום הזוגיות אתם שרויים בשגרה משמימה, עליכם ליזום טיול או נופשון לרענון ולהתרגשות מחודשת. רצוי להיפגש עם זוגות נוספים ולבלות יותר מחוץ לבית, מחוץ לפיג'מות ולשלט הטלביזיה. מבחינה כלכלית מצבכם נראה לא רע בכלל. פנקו עצמכם וקנו בגד חדש, אין טוב ממנו לשיפור מידי של מצב הרוח.

דלי

צפוי לכם שבוע אינטנסיבי ותובעני בעבודה, אתם מקדמים פרויקט חדש הדורש את מלוא התייחסותכם. אל תתלוננו, הלא לזה ייחלתם. בתחום הזוגיות אתם בהאטה מודעת של הקשר, אינכם יכולים להיות במיטבכם בשני תחומים באותה עת. בת הזוג תיאלץ לגלות הבנה וסבלנות. כך יבחן הקשר לאורך זמן. יחד עם זאת אל תדחו את הטיפול בעניינים השוטפיםתשלום חשבונות, ביטוח רכב ועוד ענייני דיומא מול הרשויות, כל פיגור יגרור קנסות והפסד כספי.

דגים

השבוע תחושו עייפות, כבדות וירידה באנרגיות, מטבע הדברים תעדיפו רק את חברת עצמכם, ותהיה לכם נטייה להתבודדות. זה לגיטימי, הודיעו לבת הזוג ולחברים כי אתם זקוקים לפסק זמן לצורך התאוששות. תחושה זו תלווה אתכם גם בעבודה, רצוי לבקש מהמעביד חופשה קצרה שתעמיד אתכם על הרגלים. מבחינה כלכלית מצבכם נראה לא רע, מספר ימי חופשה לא ימוטטו אתכם.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *