Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1488100081:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw_text_input] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 68
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 245
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/07/התחזית-השבועית-הורוסקופ.jpg
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תחזית אסטרולוגית לשבוע 26.2.2017-4.3.2017

שתפו

תחזית אסטרולוגית בעדכון שבועי                                                                      26 לפברואר עד 4 ומרץ 2017

מאתמזל אהרוני

טלה

השבוע בולטת במיוחד היכולת האינטואיטיבית שלכם, סמכו על החושים הבריאים שלכם בתחומים המבקשים החלטות מיידיות בבית או בעבודה, אל חשש ההחלטות שתתקבלנה תהיינה מוצלחות. זמן טוב למיצוי היכולת התקשורתית שלכם בעבודה , אתם קולטים אנשים בזכות החוש השישי שלכם, הטיפ השבועינצלו יכולת זאת גם בקשרים הרומנטיים העתידיים.   

שור

השבוע מצב הרוח קרבי, אתם נסערים לפעמים ללא סיבה ברורה הנראית לעין, לכן יכולת השיפוט שלכם בראיית החיים יכולה להיות שגויה. אל תמהרו להסיק מסקנות לגבי טיב היחסים שלכם עם חבריכם ולשפוט את התנהגותם ויחסם אליכם,  הטיפ השבועיכגודל הציפיות כן גודל האכזבות, התנהגו עפ"י הכלל הידוע, "אם אין אני לי, מי לי?" סמכו פחות על האחרים. זה הזמן לממש תוכניות שעדיין לא עשיתם כיוון שייתכן ובהמשך תאלצו לסטות מהן בגלל נסיבות חדשות שיוצרו.

תאומים

השבוע  רצוי להתפנות סוף סוף לכל אותם סידורים קטנים ומעצבנים שדחיתם בחודשיים האחרונים: בדיקת חשבונות הבנק שנזנחו, תיקון התריס שנפל, זיפות הגג ( בדחיפות! החורף כבר כאן) בדיקות לרכב, בדיקות רפואיות, ועוד ועוד לא חסר….  הטיפ השבועיבלעו את הגלולה המרה וצאו לדרך, אף אחד לא יעשה זאת במקומכם. אם הייתה אבן בבית שעוד לא הפכתם, מדף שעוד לא סידרתם או תופעה בריאותית ממנה התעלמתםזה השבוע לטפל בכל הדברים האלה.

סרטן

השבוע הרגש גואה ועולה על גדותיו, ועימו רמת הציפיות מבן/בת הזוג,  המעורבות הרגשית הגבוהה עלולה לגרום לאיבוד פרופורציות התנהגותיות ומחשבתיות. הטיפ השבועיחשוב לראות את כל התמונה לפני שמגיעים למסקנות ופועלים על פיהן. הצעת עבודה/מקור הכנסה נוסף או הזדמנויות להתחלה חדשה של עבודה יוצעו לכם, ואלה מבטיחים הזדמנויות להצלחות בפרויקטים. בשורה משמחת הקשורה לאחד הילדים תמלא את לבכם גאווה ורוממות רוח.

אריה

השבוע אתם עלולים לנהוג בחוסר סבלנות, באימפולסיביות, בהתפרצויות ובכעס. תחושות אלו עלולות להקהות את הערנות ואת החיוניות שלכם. הטיפ השבועישימו לב, עליכם למתן התנהגותכם זו העלולה לפגום בזוגיות שלכם ובקידומכם הצפוי בעבודה. מבחינה כלכלית המצב שפיר, תוכנית השקעה נושאת תשואות נאות.

בתולה

מישהו מעברכם ינסה לחדש עמכם את הקשר, אם אינכם מעוניינים בכך, הבהירו את דעתכם באופן חד משמעי, אל תשחקו "באש" ואל תשדרו דואליות. היו ישירים וכנים על אף אי הנעימות הכרוכה בכך. אירוע חגיגי צפוי במשפחה, מזל טוב! היזהרו מהוצאות שמעבר ליכולות שלכם, אינכם צריכים להוכיח דבר לאף אחד. הטיפ השבועיהשתדלו תמיד לומר את האמת גם אם היא לא נעימה לשומע.

מאזנים

השבוע צפויה הצלחה לכל הלומדים. אולם אל תיתפשו לעודף אופטימיות ולשאננות, השקיעו את מיטבכם וראו ברכה בעמלכם. זמן טוב לחתום על חוזים ולטפל בנושאים משפטיים. ייתכן ותפגשו אנשים מעניינים, אנשים שהגיעו מרחוק או כאלה בעלי רקע שונה מאוד מכם. מפגשים מעניינים אלה ילמדו אתכם לראות את החיים באורח שונה.  הטיפ השבועיהיפתחו וזרמו.

עקרב

השבוע יתאפיין בחיזוק הזוגיות והנישואין, חופשה או טיול שיתרחשו בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל, אתם נהנים ממפגשים וממחמאות רבות בתקופה זו. בעבודה יתכנו שינויים משמעותיים שיפעלו בסופו של דבר לטובתכם. יתכנו גם הוצאות על תקלה, קלקול או שיפוץ שיתבקש בבית. הטיפ השבועיקחו את הדברים בקלות, כסף בא וכסף הולך, העיקר הבריאות!!!

קשת

שבוע טוב לקידום מקצועי ולפתיחת ערוצי ידע חדשים. יתכן שתידרשו במסגרת עבודתכם להשתלמויות בחו"ל, בשורה זו תשמח אתכם מאוד, מאידך תדרוש מכם החלטה מהירה באשר לזוגיות שלכם, לבעלי משפחות העניין ידרוש התארגנות מאומצת יותר, הטיפ השבועילכו על זה, ההשקעה כדאית והשכר יהיה בצידה

גדי

השבוע תבלו את מרבית זמנכם בבית בסידורים ובהשלמת משימות שהוזנחו. עליכם גם לפתור בעיות הקשורות לאדמיניסטרציה ולרשויות. אמנם המחויבות שלכם לבית גבוהה, נסו למצוא משהו מרתק ומעניין לעצמכם. הטיפ השבועי אל תוותרו על רצונות ועל חלומות אישים. זוגות נשואים יחשבו השבוע על הרחבת המשפחה.

דלי

השבוע תיתכן הצעת עבודה די מפתה, רצוי לבדוק בקפידה רבה את כל ההיבטים ואת ההשלכות הצפויים על הבית ועל הפרנסה. רצוי לא להיכנס להרפתקאות מסכנות. הטיפ השבועיכדאי להתייעץ עם חברים ועם מביני דבר, אך לא לקבל החלטות חפוזות. בתחום הבינאישי היחסים בנסיקה. צפויה תקופה רומנטית מרגשת. תיתכן גם נסיעה לחו"ל לטיול משותף.

דגים

נראה, כי השבוע הקרוב יביא עמו תובנות חדשות בקשר לזוגיות שלכם ובקשר לעתידכם. תחושו יותר נינוחים ופחות מבולבלים. מבחינה מקצועית. הטיפ השבועיהמשיכו להקשיב לאינטואיציות שלכם ולפעול בדרך אותה בחרתם. מבחינה כלכליתרצוי לקמץ בהוצאות, החודשים הבאים יהיו די לחוצים. לקראת סוף החודש יהיה שיפור הדרגתי בביטחון העצמי שלכם ואתם תחושו מחוזקים

בברכת הצלחה,

מזל אהרוני

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *