Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1638700198:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 47181
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2021-12-05
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | התחזית האסטרולוגית של מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית לשבוע
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית לשבוע 5.12.2021-11.12.2021 | מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => טלהשבוע מאתגר לבני מזל טלה, שבוע של קלקולים בעיקר מכשירי חשמל, קחו את העניין בקלות, גם במשפחה יתכנו ויכוחים על רקע כספי, השתדלו לשמור על פרופיל נמוך
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 61
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 713
        )

)
הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos
עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 5.12.2021-11.12.2021

שתפו

מזל אהרוני

הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת סדנאות לבישול טבעוני ומנחת קבוצות מחקר להרזיה

טלה

שבוע מאתגר לבני מזל טלה, שבוע של קלקולים בעיקר מכשירי חשמל, קחו את העניין בקלות, גם במשפחה יתכנו ויכוחים על רקע כספי, השתדלו לשמור על פרופיל נמוך. מאידך בתחום העבודה יוצע לכם תפקיד מחמיא במיוחד, נצלו את ההזדמנות ועלו על הגל, אל חשש, אתם יצירתיים תוכלו להשתלב יפה בכל מה שיוצע לכם. שבוע רומנטי לפנויים. יתכנו מפגשים מעניינים למתקשרים במדיה החברתית.

שור

השבוע רצוי לנהוג בכבישים במשנה זהירות, בבית יתכנו ויכוחים על גובה הכנסותיכם, הטענה הכללית היא שאינכם מוערכים כראוי, רצוי לחשוב על אפשרויות הכנסה נוספות, אתם מוכשרים, תוכלו לנצל את כישרונותיכם והיצירתיות  שלכם להגדלת ההכנסה. מבחינה רומנטית קיימת אינטימיות עמוקה עם בן/ בת הזוג, אל תתנו לבעיות הכלכליות לחבל בהרמוניה המשפחתית שלכם.   .

תאומים

זה מכבר אתם שרויים בתקופה של הגיגים וחשבון נפש, ניתוק מבן משפחה קרוב מקשה עליכם מאוד, מאידך אינכם מוכנים נפשית עדיין לשיחה גלויה  ולחידוש הקשר. גם מבחינת הקריירה אינכם "סגורים" עדיין לגבי העיסוק הנוכחי שלכם, יתכן שתצטרכו לחשוב על  שינוי קריירה. בתחום הזוגיות קיימת זרימה, הבנה ואינטימיות, נסו לא להתעקש על שטויות.

סרטן

השבוע תחושו תשישות וחוסר חיוניות, אתם זקוקים למנוחה, אולי הליכה מרובה בטבע? אירועי השבועות האחרונים התישו אתכם. אתם כמהים לשקט, שיניחו לכם לנפשכם. גם הדרישות של הילדים ושאר בני המשפחה מכניסות אתכם למתחים רבים, קיימת נטייה אישית להתבודדות חברתית, שימו לב אל תשרפו גשרים, אין לדעת למי תזדקקו בעת צרה. מבחינה כלכלית אתם "על הגל" הנכון ליציאה מהמחנק.

אריה

למרות תחושת אי הנוחות  מהבחינה הבריאותית אתם בפתחה של תקופה מוצלחת בתחום הקריירה, למבקשים העלאה בדרגה מומלץ להמתין כמעה, העיתוי אינו מתאים, יש להניח שתתקלו בסירוב, למרות שאתם בולטים  במיוחד בתחום עיסוקכם. בתחום הזוגיות אתם בשיא פריחתכם, בקרב זוגות נשואים הרומנטיקה מלבלבת, הפנויים עשויים בקרוב לפגוש את אהבת חייהם ודווקא ממבט ראשון, המתינו בסבלנות.

בתולה

השבוע תחושו צורך להתבודד יותר, קשה לכם מבחינה רגשית ועוד יותר קשה לכם לפרוק, לספר ולדבר על תחושותיכם, העולם הדיסקרטי המוקפד שלכם אינו מקל עליכם, הרצון התמידי להיות בשליטה אינו מרפה מכם, ומכניס אתכם לסיטואציות מתוחות מאוד. חבל! נסו להרפות מעט, העולם ימשיך לנוע ללא עזרתכם. אעפי"כ חברים משחרים לפתחכם, כי אתם מאירי פנים ומוכנים לשמוע על צרותיהם של האחרים ולסייע להם אם בשיחה ואם באופן פיזי.

מאזנים

חלקכם יגיע השבוע לתובנות חדשות קשות בקשר לזוגיות, רצוי להשקיע מחשבה מעמיקה בטרם תפרקו את "החבילה", חשבו על ההשלכות הקשות על הילדים, ועל היכולת הכלכלית שלכם, כדאי ללכת לייעוץ ולאמץ כל  דרך אפשרית לפני ביצוע "הפורענות".  בתחום הקריירה תיתכן תפנית חיובית לטובתכם, מישהו יעזוב, אתם תירשו את מקומו, מבחינתכם זו עליית מדרגה.

עקרב

אתם זקוקים למרחב פעולה עצום, כיוון שאינכם הולכים בתלם ככולם, ראשכם רוחש ברעיונות ובכמיהה עזה ללמוד מכל הבא ליד, לכן נראה כאילו אינכם מתמידים בדבר מסוים או במקצוע אחד, מנסים וטועמים מהכל ומתחשק לכם לבלוע עולם ומלואו, האטו את הקצב, אתם מתישים את עצמכם ואת הסובבים אתכם, הנדרשים לסבלנות עילאית. למרות הכל אתם אהודים על חבריכם, כי יש לכם לב זהב.

קשת

שבוע נפלא לאוהבים, קשרים חדשים יקבלו תפנית יציבה יותר, זוגות נשואים יחושו כבירח דבש שני, מלוא האהבה, ההבנה וההתחשבות. כה לחי! בתחום העבודה- למרות המתחים של השבועות האחרונים והחיכוכים הפרופסיונאליים אתם רואים תוצאות חיוביות ובגדול. רצוי לעסוק בספורט ולהקפיד על מזון בריא יותר, שעות העבודה הרבות מאלצות אתכם לאכול אוכל זמין בשעות לא שעות, רצוי שתדאגו יותר לבריאות שלכם.

גדי

השבוע תעמדו בפני דילמה קשה הקשורה באחד מילדכם, החלטה הקשורה לעתידו בתחום בחירת המקצוע לא תמצא חן בעיניכם, אתם מתקוממים, אך אין ברירה עליכם לסמוך ידיכם על ההחלטות העצמאיות של הילד ולברך על כך, היזהרו מלהרפות את ידיו, הגיע הזמן לשחרר את הגוזל. רבים מכם יחושו עייפות ועצבנות יתר, השתדלו להקדיש יותר שעות למנוחה, ומצאו את הדרך להרגעה עצמית, המצב זמני.

דלי

בחודשים האחרונים מאז הקורונה, כנראה שעשיתם מהפך אמיתי בחייכם, חלקכם יצר סדר וארגון בביתו, חלק החליף מקצוע, חלק התייצבו, התחתנו והטילו עוגן, אחרים שברו את הכלים ויצרו פרדות, חלקן היו אף קשות מאוד. הגיע הזמן לנוח, ובעיקר להתחיל ל"מלא את הכיס" לאחר שהתדלדל לחלוטין בגין הטלטלות הרבות שעברתם. אל דאגה, התקופה הקרובה מסמנת יציבות ורגיעה.

דגים

השבוע תתמודדו עם מצבי רוח משתנים, נסו להרגיע ובעיקר לא לקחת ללב כל כך, אתם פגיעים, קל מאוד להוציא אתכם משלוותכם. התנהלות מסוימת של אחד מבני המשפחה מדירה שינה מעיניכם, נסו בדרכי נועם ובשיחות מלב אל לב להגיע להבנות, אין מקום לכעסים או לדאגות, לפעמים בריא גם להרפות מאשר ליצור קרעים. היזהרו בכבישים, היו ערניים ודחו את ההגיגים ואת המחשבות לזמן שאינכם ליד ההגה.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *