Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1486053765:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 30
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 379
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/01/9742.jpg
        )

    [rank_math_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תחזית אסטרולוגית לשבוע 5.2.2017-11.2.2017

שתפו

טלה

אתם הרבה יותר ביקורתיים, זה עלול לגרום לחיכוכים עם אחרים או לתת להם להרגיש דחויים. יש בכם נטייה להדחקת רגשותיכם, דבר שעלול לגרום לבעיות עם יקיריכם. נסו להיות מודעים לכך. עניני בריאות עלולים להציק לכם השבוע, שימרו על תזונה ועל איזון כללי. ייתכן ותאלצו לטפל בנושאים כספיים המעיקים עליכם. עם זאת לא מומלץ ליזום התחלות חדשות משום סוג. היכולת שלכם להיפתח לאופקים חדשים טובה. קיימת אפשרות  לקשרים עם חו"ל בגין פרויקט. הקשיים יגיעו השבוע לשיאם.

שור

השבוע תיאלצו לקבל החלטות מהירות בגלל הקצב המהיר והמואץ של ההתרחשויות סביבכם. תפגינו  אכפתיות רבה כלפי האנשים העובדים איתכם, דבר שיתרום לפופולאריות שלכם. אופציות והזדמנויות חדשות בפתח שיביאו אפשרויות רווח וחיזוקים בתחום הפיננסי. ובכלל, זהו זמן טוב לפיתוח  הקריירה.  תיתכן התמודדות עם קושי בתחום הבריאותי, עם מתחים הקשורים לדאגות ולמועקות אותם טרם פתרתם. יחסים יכולים להציק כרגע ולהוביל להרגשה של מחנק. נסו לא להיסחף לכיוון השלילי, כי המצב זמני.

תאומים

השבוע תחושו צורך לברוח מהעולם ולהתבודד. מומלץ שתמצאו לכם פינה נוחה ומנותקת לצורך כך. ייתכן שתאלצו להתמודד עם מישהו קרוב. התעסקות בענייני הבית יגיעו לכלל פתרון במחיר של התמודדות, ויכוח ומאמצים מתישים. זה הזמן למסע קניות קטן, רק היזהרו מהנטייה לעבור את הגבול. ומלבזבז  סכומים גדולים יתר על המידה.

סרטן

השבוע תסתייעו בחבריכם וגם תתמכו בהם. אנשים יפרגנו ויחמיאו לכם על הופעתכם. זה הזמן  למפגשים חברתיים מהנים.ייתכנו מצבים לא פשוטים בהתמודדות עם נושאי בירוקרטיה. תחושו מאוימים ולחוצים, גלו סבלנות ואופטימיות לדברים יימצא פתרון בסופו של דבר.

אריה

היו זהירים בכל הנוגע להשקעות פיננסיות. כדאי להתרכז בבניית מסגרת עבודה ובתכנון  ארוך טווח. אתם נכנסים לשלב מעשי יותר בתחומים חדשים ומאתגרים. פעלו בשיקול דעת כדי לבנות בסיס כלכלי לעתיד לבוא. יתכן סיוע כספי ממקור שהוא  שיסמל שינוי משמעותי בחייכם.

בתולה

השבוע תגלו רגישות רבה לסובבים , נסו לתעל את ביקורתכם לכיוונים חיוביים כדי לא לפגוע בסובבים. אנשים יחושו בצורך שלכם להתקרב אליהם רגשית ויאהבו זאת. זה הזמן  לחשיבה פילוסופית  ולרוחניות. יש לכם יכולת טובה כרגע להבין דברים מופשטים. ייתכן ותפגשו אנשים מעניינים השבוע, נצלו זאת לטובתכם.

מאזניים

סף הרגישות גבוה, הדבר יתבטא גם בפן הבריאותי. תקופה של מתחים הקשורים לדאגות ומועקות אותם טרם פתרתם. התעסקות בדברים איזוטריים (מעמיקים, רוחניים וכו') יכולה להיות מועילה מאוד. תוכלו כרגע גם להתקדם בתחום בו אתם מתעניינים וגם לשחרר חלק מבעיותיכם הרגשיות בעזרת דברים רוחניים. הרגשות שלכם מוקצנים השבוע, עליכם לנסות להישאר רגועים עד כמה שניתן. צפויה אכזבה בתחום הפיננסי הן מצד בני הזוג והן ממקורות אחרים. אל תיבנו על אף אחד.

עקרב

קשר רגשי עם חברים מאוד חשוב לכם וניתן לנצלו להעמקת קשר קיים. תוכלו ליצור מפנה חיובי בכל מה שקשור לתחום אותו אתם מייצגים. זה זמן טוב לבדיקה של המטרות שלכם בחיים. נסו לראות מה מקור  הדחפים והרצונות שלכם, והאם הדברים עדיין רלוונטיים. השבוע רצוי להתאזן מבחינה נפשית, ולהתמקד במצב הבריאותי. וכן לפתור בעיות מציקות. זה הזמן לשפר את תפקודכם בעבודה להרשים את הממונים עליכם, ולפתוח את סגור לבכם.

קשת

השבוע יהיה בסימן בעיות ומתחים. היו מוכנים לכך שבמקום העבודה יופעל עליכם לחץ לא קטן. נסו לקבל זאת ולהתמודד בצורה חיובית. ייתכן שמכרים יבקשו עזרה, יהא עליכם לנסות לא לערב חברים ועסקים  במהלך היומיים הקרובים. זה הזמן למלא לוטו, כי השבוע מסמן אפשרויות טובות בתחום הפיננסי. הילדים עשויים להביא נחת הרבה יותר מהרגיל. למי שאין עדיין ילדים, זה בהחלט זמן טוב להתחיל לחשוב על כך.

גדי

השבוע הוא זמן חשוב לקידומכם המקצועי. זמן טוב לחתימה על חוזים ולטיפול בנושאים משפטיים. תחושו שמחים ונלהבים לקראת מצבים חדשים, נסיעות, לימודים והרגשת בטחון עצמי בהתמודדויות. הלומדים שביניכם, צפויים להקלה ולהצלחה במבחנים מהמשוער. עם זאת היזהרו מאופטימיות יתר ומשאננות העלולה להטעותכם בשיפוט גרוע. ייתכן שתאלצו להתמודד עם מישהו קרוב. לא מומלץ ליזום התחלות חשובות בנושא הבית, דחו כל מה שחשוב לימים הבאים.

דלי

השבוע ייפתח בסימן חולשה ועייפות, נסו להחזיק מעמד. זה הזמן לעסוק ברוחניות ולשחרר לחצים ומתחים בעזרת לימוד עצמי. עלולה להתפתח בעיה במערכת יחסים קרובה. כדאי לשמור על איפוק במערכות היחסים כדי לא להתלקח ולהתפרץ. היכולת התקשורתית שלכם תהיה במיטבה, נצלו זאת לטובתכם. לאנשי התקשורת שביניכם אין זמן טוב מזה למיצוי היכולת המקצועית. גם ביחסים הבין -אישיים תתבטא  היכולת התקשורתית שלכם, אם רק תשכילו לכלכל את דבריכם בתבונה.

דגים

בתחום הרומנטי תגלו במפתיע רגישות יתר, דבר שיועיל לכם בהעמקת הקשרים. הפנויים ביניכם עשויים להדק קשר לא צפוי. זה הזמן לשדרוג מערכות היחסים  לכיוונים רציניים, לשותפויות ולבחינה מחדש של המטרות והיעדים. היזהרו! מערכת החיסונית שלכם חלשה, אתם עלולים להידבק  במחלות עונתיות, קיימת נטייה לעייפות מצטברת מחוסר שינה ומתשישות.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *