Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1636284209:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 47181
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2021-11-07
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 288
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | התחזית האסטרולוגית של מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => הורוסקופ
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => תחזית אסטרולוגית לשבוע 7.11.2021-13.11.2021 מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => מזל אהרוניהבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת סדנאות לבישול טבעוני ומנחת קבוצות מחקר להרזיה‏
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 56
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 468
        )

)
הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos
עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 7.11.2021-13.11.2021

שתפו

מזל אהרוני

הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת סדנאות לבישול טבעוני ומנחת קבוצות מחקר להרזיה

טלה

טליים, הפחדים שהיו לכם לאחרונה יתמעטו לעומת הפרופורציות שקיבלתם על החיים. נראה, כי אתם רגועים יותר ומשלימים עם מספר עובדות בחייכם מתוך הבנה שאין לשנותם או להילחם בהם. במקום העבודה החדש רצוי בתחילה להרכין ראש ולבצע את שמורים לכם. הטיפ השבועי: חשוב שלא תעשו צעד חפוז ללא מחשבה ושלא תפעלו מתוך אימפולס.

שור

שוורים, השבוע אתם מגלים מחדש את יכולת ההשפעה שיש לכם על האחרים. שיתוף הפעולה מתרחב עם אנשים שקשורים למעגל החברתי וכן לעבודה. אתם צפויים להיכרויות חדשות עם אנשים מעניינים שעשויים להשפיע על חייכם בעתיד. מצב הרוח שלכם נינוח ואתם מצליחים להעסיק את עצמכם בפעילויות מהנות במיוחד. הטיפ השבועי: אל תדחו למחר את שאתם יכולים לבצע היום.

תאומים

תאומים, השבוע אתם מוטרדים, רצוי לרדת לשורש הבעיה המטרידה אתכם ולהפסיק לטאטא דברים אל מתחת לשטיח. רגישותכם הגבוהה משפיעה עליכם לרעה גם מבחינה בריאותית. אל תמהרו להיעלב או לשלוף ציפורניים. בחנו היטב את שנאמר לכם, יתכן ויהיו כמה טיפים שיועילו לאיכות חייכם. הטיפ השבועי: תקשורת עם בעלי ניסיון היא בעלת משמעות עליונה ותסייע לכם לעבור את תקופות השפל בחייכם בצורה קלה יותר.

סרטן

סרטנים, השבוע אתם מגלים סימני התאוששות, גם היחסים בבית נרגעו ומתנהלים כעת (טפו, טפו) על מי מנוחות. נראה, כי הצלחתם ליישר את ההדורים במערכות היחסים בבית ובעבודה. הרמה האנרגטית שלכם גבוהה ואתם חשים שביכולתכם לבצע משימות שקודם לכן לא יכולתם אפילו להעלות על הדעת. השאפתנות שלכם תעזור לכם להתקדם. הטיפ השבועי: תזונה נכונה ופעילות ספורטיבית תועלנה לכם רבות.

אריה

אריות, לאחרונה בזבזתם כספים ללא הכרה וחייתם כמלכים. נסו להאט את הקצב, את "זוללים" את מעט החסכונות שצברתם. בתחום הזוגיות, הפנויים שביניכם צפויים בעתיד הקרוב לפגוש את אהבת חייהם, עליכם להיות ערניים כדי לא לפספס את ההזדמנות שלא במודע. גם אם במבט ראשון נראה לכם, כי בן/בת הזוג החדשים אינו מתאים, "אל תסתכלו בקנקן, אלא במה שיש בו", עליכם לתת הזדמנות שנייה ושלישית כדי להתחיל להבין מי באמת עומד מולכם. הטיפ השבועי: רצוי לא לראות בבן/בת הזוג דבר המובן מאליו.   

בתולה

בתולים ובתולות, השבוע תחושו טוב בעבודה. הפרויקטים שאתם אחראים עליהם נושאים פרי ומתקדמים בקצב משביע רצון. ראשכם רוחש כעדת דבורים כשהמטרה היא קידום עצמי. אל חשש אתם יצירתיים וברוכי סגולות מולדות, הדרך להצלחתכם קצרה. הטיפ השבועי: "טוב שם טוב משמן טוב", גם אם שכרכם כרגע אינו גבוה במיוחד, אל תזלזלו בכבוד שאתם זוכים לו.

מאזנים

בני/בנות מאזניים, כבר בתחילת השבוע  אתם מתחילים לתכנן נסיעה שתתרחש בקרוב. הדבר גורם לכם התרגשות ומעלה את מצב הרוח. שינויים בתחום הקריירה צפויים להתרחש בימים הקרובים. הטיפ השבועי: שימו לב לפרטים הקטנים ואל תמהרו לחתום על מסמכים לפני שתקראו את כל האותיות הקטנות עד הסוף!

 עקרב

עקרבים, הקשיבו השבוע לצרכים הרגשיים העמוקים שלכם בכל הנוגע לתכנון וליישום תוכניות לטווח הקרוב והרחוק. כמו כן, השתדלו לקבץ סביבכם את האנשים הקרובים לכם כדי שתוכלו לשתף אותם בשמחתכם. נסו לשים את העבודה במקום שאינו דורש את כל תשומת לבכם. הטיפ השבועי: כשתאהבו ממש את עצמכם תוכלו לאהוב את הזולת ללא התניות.

קשת

קשתים, השבוע מצב הרוח הפכפך, אתם עלולים לקבל החלטות שגויות, רצוי לדחות החלטות הרי גורל לשבועות הבאים. קשר רומנטי מגיע לשיאים חדשים. אם כי אתם נתקפים בחרדות וחששות לגבי ההמשך, אינכם מעוניינים כעת למסד את היחסים. אל תיכנעו ללחצים. הטיפ השבועי: אתם זקוקים לשקט כדי לחשוב בקור רוח על מה שקורה לכם בחיים.

גדי

גדיים, השבוע אתם זקוקים לפעילות חברתית אינטנסיבית, העובדה שאתם מוקפים בחברים מחזקת אתכם ונותנת כביכול גיבוי ועידוד להחלטות שקיבלתם לאחרונה. נושאים פיננסים מטרידים אתכם ולא נותנים לכם מנוח. הטיפ השבועי:ערכו בדק בית, יתכן שההוצאות שלכם רבות מעבר להכנסות, אולי הגיע הזמן לחיות בהתאם לאמצעים הריאליים שלכם.

דלי

דליים, השבוע  צפוי לכם פרק זמן מרתק. מפגשים עם חברי ילדות טוענים אתכם בנוסטלגיה מופלאה. יתכן שתוזמנו לחו"ל ע"י אחד מחבריכם. הזמנה זו, אם תיעתרו לה עשויה לשנות באופן מהותי את חייכם (בעיקר אם אתם זוג צעיר משוחרר ממחויבויות). הטיפ השבועי:  התנהגות שכלתנית עשויה למנוע מצבים בלתי ניתנים לגישור.

דגים

דגים, השבוע אתם חשים מותשים, אירועי השבועות האחרונים הותירו אתכם מדוכדכים וחסרי נשימה, העולם נראה אפרורי ומאיים לבלוע אתכם. העניין זמני, קחו את עצמכם בידיים ואל תאמרו נואש. אחרי הכל לא הובטח לכם גן של שושנים. החיים מלאים עליות ומורדות. הטיפ השבועי:  מנוחה, מנוחה, מנוחה לגוף ולנפש.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *