Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 26
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 407
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2014/05/Zodiac.jpg
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תחזית שבועית 10.5.2015-16.5.2015

שתפו

טלה

טליים, השבוע  עליכם לפקוח עיניים, להתעורר ולטפל  בנושא שהדחקתם זמן רב, פשוט פחדתם לגעת בו פן תיפתח תיבת פנדורה. ניתנת לכם הזדמנות להוציא לפועל תוכניות מגירה שהיו קבורות עמוק בתודעתכם ולא העזתם לפעול למענן. הזמן מתאים. הטיפ השבועי: עימדו על שלכם ואל תאפשרו לאחרים לשנות את החלטתכם.

שור

שוורים, השבוע עליכם להיות מפוקסים וערניים, זה אחד מהשבועות ההם שבו עליכם לגלות אחריות מקסימלית למחויבויות שלכם. החיים דורשים מכם עכשיו כיסוי להבטחות שלכם לעולם ולעצמכם, במיוחד עליכם לשים לב להוצאותיכם ולחשב את מצבכם הכלכלי האמיתי. הטיפ השבועי: נסו ליהנות מהדברים הקטנים שהחיים מזמנים לכם.

תאומים

תאומים, מצפה לכם שבוע  של עבודה פיזית ומאמץ עילאי לעמוד בלוח זמנים להגשת הפרויקט/עבודת החקר (סטודנטים!!), רבים מכם עשויים לקצור את פירות עמלכם. שבוע של הזדמנויות חדשות להשתדרגות מקצועית ולרווחים כלכליים. הטיפ השבועי: יהיה עליכם להאמין ביכולותיכם, לחשוב חיובי ולהעז!

סרטן

סרטנים, שבוע של עומסים פיזיים, רגשיים ושכליים. קיים בכם רצון בלתי מוסבר לפרוץ גבולות, להשתחרר ממקובעויות, לפתוח ערוצי חשיבה חדשים ומקוריים עם העולם ולצאת לחופשי מעקרונות שחנקו אתכם. לפתוח דף חדש בתחום הזוגיות והאהבה. הטיפ השבועי: רצוי להתעלם  מביקורת הנמתחת עליכם ולשדרג תדמית אישית ומקצועית.

אריה

אריות, מצפה לכם שבוע של פרידה/סיום ויציאה לדרך חדשה מתוך הגיון, בגרות, מודעות והבנה שצריך לפנות מקום לדברים חדשים בחיים. תהליך זה שתעברו ילווה בעצבנות ובחוסר שקט. השתדלו לשמור על המהלכים שלכם בדיסקרטיות רבה. הטיפ השבועי: צאו לטיולים רגליים ארוכים כדי לרענן את החשיבה ולגבש רעיונות.

בתולה

בתולים ובתולות, לאחרונה עברתם חוויות קשות שהותירו את נשמתכם פצועה ופגועה. מעז יצא מתוק. הקשיים הובילו לבגרות מחשבתית ולתובנות חדשות. השבוע תוכלו לנהל דיאלוג מבורך ושיחות עומק בארבע עיניים עם בני המשפחה ולפייסם. הטיפ השבועי: פנקו את עצמכם – מסיבה פרועה, חדר כושר ועיסוי להפגת מתחים יועילו לגוף ולנפש.

מאזניים

בני/בנות מאזניים, השבוע  אתם עלולים לחוש אכזבה ותסכול, כיוון שאינכם עומדים בציפיות של עצמכם. אולי כדאי להנמיך ציפיות ולקרב מטרות. המעיטו בהוצאות כדי לאפשר לחשבון הבנק להתאושש. פנויים, צאו לבילויים וזמנו מפגשי חברים. הטיפ השבועי: מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי.

עקרב

עקרבים, שבוע חיובי ניצב בפתח. מסתמן שיפור כלכלי והתייצבות במצב הכללי. עננת הדאגה שאפפה אתכם לאחרונה הולכת ומתפוגגת. גם מערכת היחסים המעורערת בבית מתנהלת כעת על מי מנוחות, נראה, כי השגרה הברוכה מתחילה לתת את אותותיה ואתם רגועים יותר. מעבר דירה או שיפוץ ועיסוק שקשור במקום המגורים עולים השבוע על הפרק. הטיפ השבועי: אל תמהרו “לחגוג” בנושא הבית, המתינו לשנה הבאה.

קשת

קשתים, השבוע אתם מקסימים ואטרקטיביים במיוחד. אתם יצירתיים מאוד דווקא בעתות משבר ולחץ, ומוערכים מאוד על כך בעבודה ובקרב חברים. לאחרונה, אתם מעדיפים בילויים ביתיים בחיק המשפחה על פני התרוצצות בין הפאבים והמועדונים. גם זו לטובה. הטיפ השבועי: סובלנות, רכות והקשבה עדיפות על פני עיקשות והתבצרות בדעות בעת התדיינויות.

גדי

גדיים, השבוע התחום הזוגי לא יסב לכם נחת, טלטלות רגשיות יצרו בכם סימני שאלה באשר להמשך הקשר. יתכן שהעימות יהיה בעיקר על רקע המצב הכלכלי הקשה, גם האפרוריות וחוסר חדוות החיים עושים את שלהם. גלו סבלנות ואל תשברו את הכלים. הטיפ השבועי: התמדה ונחישות יובילו לשיקום היחסים.

דלי

דליים, השבוע יושם הדגש על הצורך להתייעל ולהתארגן כספית וכלכלית. יהא עליכם לפעול באופן חכם וממוקד. שתפו את בני הבית בתכנון ובחשיבה על הדרכים לחיסכון כלכלי ולצמצום בהוצאות. שימו לב! השבוע התקשורת המילולית שלכם בשיאה, תוכלו לפתוח דלתות שנטרקו בעבר בפניכם. הטיפ השבועי: לימדו ליהנות מהדברים הקטנים שבחייכם.

דגים

דגים, השבוע אינכם רגועים במיוחד, יתכן כי אתם עייפים, שחוקים ומרוטים מהאינטנסיביות בעבודה בחודשים האחרונים. כדאי להאט את הקצב ולהקדיש זמן למנוחה ולבילוי. אחד מילדיכם זקוק לתמיכתכם ולהכוונתכם. הטיפ השבועי: בזוגיות אין מקום לכיפופי ידיים ולמלחמת מוחות, נסו לפרגן באופן יומיומי וקבוע לבן/ בת הזוג.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *