Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 75
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1669
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 381
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תחזית שבועית 12.10.2014-18.10.2014

שתפו

טלה

טליים, השבוע השקעה בילדים או בקרובים גוזלת את מרבית הזמן הפרטי שלכם. אתם זקוקים לזמן להירגע ולאסוף כוחות. אתם חשים צורך עמוק להחליף אווירה ולברוח מן הנסיבות המעיקות. מבחינה כלכלית המצב די דחוק, רצוי לא לבצע רכישות כרגע גם אם נראה לכם שהדברים חשובים ונחוצים.  הטיפ השבועי: נסו לבדוק מקורות הכנסה נוספות.

שור

שוורים, הגיע העת ללמוד להיות מעט מניפולטיביים. היושר והיושרה שלכם עומדים לכם לא פעם לרועץ. עליכם להבין שמרבים האנשים סביבכם מצליחים בחייהם באמצעות תמרונים. לפעמים עובדת היותכם ישירים מידי מקשה עליכם להגיע להישגים תוך קיצורי דרך מתבקשים, אלא בדרך הקשה והמייגעת. הטיפ השבועי: טחנות הצדק טוחנות לאט!

תאומים

תאומים, השבוע תבלטו במיוחד במקום העבודה, וזאת בזכות היצירתיות המחשבתית שלכם. התכונות החשובות והיתרונות שלכם יסבו אליכם את תשומת ליבם של מעסיקיכם, אתם צפויים להעלאה במשכורת. הזוגיות בבית עולה יפה נראה. הטיפ השבועי: הקפידו על אוכל מזין ובריא. הימנעו מג’אנקיאדה.

סרטן

סרטנים, השבוע עדיין הראש שלכם בעבודה ונראה, כי מערכות היחסים בבית אינן מקלות עליכם. יתכן, כי תחושו צורך מסוים לחשוף את הרגשות שלכם באופן גלוי, חכו עם זאת להזדמנות שתהיו פחות קצרי – רוח, פן תזיקו יותר. הטיפ השבועי: כדאי להימנע מלשפוט במהירות את הזולת ולהאשימו, היזהרו מלשון עוקצנית וסרקסטית.

אריה

אריות, השבוע מפגש עם איש עסקים טומן בחובו אפשרויות מעניינות עבורכם. אתם מקבלים הצעה שאינכם יכולים ואינכם רוצים לסרב לה. קחו את המצב בקלילות, גם אל תנסו לצפות את העתיד. פשוט לכו עם מה שקורה לכם מכל הלב. ביחסים האישיים קיימות עליות ומורדות, זו תקופה שכזו המצב עשוי להשתפר. הטיפ השבועי: המתינו בסבלנות עד יעבור זעם.

בתולה

בתולים ובתולות, השבוע תשובנה אליכם האנרגיות ותחושו מחוזקים ובריאים.  אתם עומדים לפני תקופה מעניינת מאוד,  לא יהיה לכם רגע דל. נושאים כספיים יהפכו להיות מוקד העניין ואתם תבצעו שינויים הקשורים במעבר דירה או בשיפוץ הדירה הנוכחית. יתכן ששינויים אלה קשורים במחשבה להרחבת המשפחה. הטיפ השבועי: קחו את זה בסבבה. ילדים הם ברכה.

מאזנים

בני/בנות מאזניים, השבוע תהיו מוצפים בהצעות לפעילויות חברתיות ולבילויים. יתרה מכך תיתכנה גם הצעות למפגשים רומנטיים. אומנם הפנויים שביניכם כמהים לזוגיות אמיתית ועמוקה, אולם איבוד החופש והעצמאות האישית מבהיל אותם וגורם להם להסתגר, הפחד מקלקל להם את כל ההנאה. הטיפ השבועי: מישהו מנסה להתקרב אליכם ויפתיע בגישתו.

עקרב

עקרבים, השבוע אירוע עשוי לשמח אתכם ולהפגישכם עם אנשים חשובים ומעניינים. הצעה שתקבלו כדאי יהיה לשקול ברצינות. הזוגיות שלכם בפריחה, נראה שסוף סוף אתם שלמים עם עצמכם ומגיבים בצורה בוגרת לדברים שפעם הוציאו אתכם מדעתכם. הטיפ השבועי: המשיכו להתחבר לפנימיות שלכם.

קשת

קשתים, השבוע היכולת התקשורתית שלכם בשיאה, (זהירות! לפעמים אתם ניגפים בלשונכם ומעוררים אנטגוניזם אצל אילו שאינם נינוחים מול הציניות הנטועה בכם). מאידך אתם נוהגים ביושר ובכנות, אל תחששו להיות מי שאתם והתנהגו בחופשיות ובטבעיות. התנהלות זו תביא לכם את התוצאות המצופות. הטיפ השבועי: אתם צריכים ללמוד לנהוג  בנחרצות, בהחלטיות ובתעוזה.

גדי

גדיים, השבוע אתם מגלים פילנתרופיה ונאמנות, מישהו יבקש את עזרתכם ואתם תחלצו לעזרתו עם כל הלב והנשמה. דווקא בבית יתכן ויכוח נוקב עם בן/בת הזוג שבסופו (לאחר הפיוס המתוק) תחושו מחוזקים. הטיפ השבועי: גילוי לב עשוי לקדם את חייכם בכל תחום. אל תחששו להיראות חלשים, ההיפך הוא הנכון.

דלי

דליים, השבוע  הפנויים יתחילו להכיר בני זוג בעלי פוטנציאל לקשר רציני. היו ערניים פן תחמיצו הזדמנויות. השתדלו להיות פחות יומרניים ופחות ביקורתיים. יחד עם זאת אל תזניחו את רצונותיכם ומאוויכם הכמוסים ביותר רק כדי לרצות אחרים. הטיפ השבועי: אל תסרבו לקבל עזרה מחברים כשאינכם מצליחים בפרויקט כלשהו.

דגים

דגים, לפניכם שבוע די תזזיתי, בעבודה אתם נדרשים לשעות נוספות, בבית מלחיצים אתכם בגלל דברים שהתחייבתם לעשותם. אתם חשים, כי תובעים מכם מעל ומעבר ליכולות שלכם וכי חונקים את עצמאותכם. מבחינה כלכלית המצב די יציב, מאידך אל תיכנסו לאופוריה. הטיפ השבועי:  קחו את הדברים בקלות, מצאו זמן להפוגה, למנוחה ולבילויים.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *