Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 75
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1247
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 353
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תחזית שבועית 21.12.2014-27.12.2014

שתפו

טלה

נראה כי השבוע תהיו עסוקים “בכיבוי שריפות”, ידיכם תהיינה מלאות עבודה, בעיות הקשורות בהתנהגותו של אחד הילדים יתבעו את התערבותכם המיידית – שיחות והצבת גבולות. אתם מודאגים וחשים אובדי עצות.דבר אחד ברור- אתם זקוקים למנוחה פיזית ונפשית. הטיפ השבועי – צאו לפעילות תרבותית חברתית שתגרום לכם לעונג – סרט טוב או הצגה.

שור

אתם עסוקים כמעט באופן אובססיבי בעתיד שלכם, אתם חשים כי עליכם לערוך שינוי דרמטי בחייכם. מחשבות אלה טורדות אתכם ואינן נותנות לכם מנוח. אמנם הגשמת החזון האישי שלכם חשובה מאוד, אולם עליכם להרפות לעת עתה ולנסות לפתור את בעיות הפרנסה הדוחקות. הטיפ השבועי-דאגו לבריאות שלכם והתרחקו מאנשים בעלי אנרגיות שליליות.

תאומים

שבוע עמוס מצפה לכם בעבודה, כנראה תיאלצו להישאר שעות נוספות כדי לסיים עניינים שאינם סובלים דיחוי. השתדלו בתוך כל הלחץ להקפיד על ארוחות מסודרות ועל שעות שינה מכסימליות. הרחיקו מעליכם אנשים הגורמים לכם רגשי אשמה באופן קבוע, הם מערערים את הביטחון העצמי ואת השלווה הנפשית שלכם. הטיפ השבועי – שימרו על הזוגיות שלכם, אל תקבלוה כמובנת מאליה.

סרטן

לפניכם שבוע של פעילות חברתית תוססת. באופן מתמיה אתם הופכים למסמר חברתי מבוקש ומוערך, יחד עם זאת עליכם לשמור על הבריאות שלכם ולא להתיש את עצמכם עד אובדן חושים. בעבודה חלה האטה, נראה כי נתקפתם שוב בתחושת שעמום וחוסר סיפוק מתפקידכם. הטיפ השבועי-אין זה סוף פסוק, תמיד ניתן לעשות הסבה מקצועית.

אריה

שבוע של אנרגיות טובות, חיוניות ומרץ. תיתכן בשורה משמחת הקשורה באחד מילדיכם. הפנויים ימצאו עצמם מחוזרים ומוזמנים למסיבות ולאירועים חברתיים  רבים. בעבודה המתח גואה, נראה כי מאבקים ומשחקי כוח על רקע אגו פגוע מעכירים את מצב רוחכם. הטיפ השבועי – סבלנות, זה שם המשחק. נסו לנוח וליהנות מהחיים, הכעס לא מועיל לכם.

בתולה

בעבודה צפוי שינוי לטובה ובה במידה מצבכם הכלכלי. הפנויים יחשבו על מעבר מגורים משותף ועל מיסוד היחסים. לנשואים צפויה תקופה רומנטית וזוגיות טובה. למרות האמור יתכן שבוע של תסיסה רגשית ומצבי רוח קיצוניים. תתכנה גם הוצאות בלתי צפויות. הטיפ השבועי – נסו לשמור על קור רוח ואל תיסחפו לפרובוקציות, היזהרו מפליטות פה שתצטערו עליהן.

מאזנים

השבוע תחושת מלנכוליה אופפת אתכם, אתם זקוקים באופן נואש לכתף תומכת ולמישהו שיבין, שיתמוך ושיכיל את רגישותכם. אתם חיים בתחושה שחייכם אינם זורמים בקצב ובסגנון עליהם חלמתם. אתם עסוקים בהתרחשויות שונות ומנסים לברר מה משמעותם. לפנויים צפויים מפגשים מעניינים, אך למרבה הצער, זה עדיין לא זה. הטיפ השבועי – המשיכו לחפש, אל תאמרו נואש.

עקרב

לאחרונה הזוגיות עלתה על שרתון, אתם חייבים להקדיש את השבוע לשיחות נפש ולבירור כל “המוקשים” העומדים בדרכיכם ושמפריעים לחיים התקינים. אתם חשים כבולים במסגרת הקיימת מאידך האהבה עדיין מלבלבת, הטיפ השבועי – עליכם להתחבר לפנימיות שלכם ולנהל דיאלוג על הצרכים האמיתיים שלכם.

קשת

השבוע אתם מוצאים סוף סוף זמן לטפל בכל אותם עניינים אדמיניסטרטיביים שזנחתם לאחרונה. אתם יודעים לחלוק את זמנכם בין ענייניכם האישיים לבין החברים והעבודה. עשו סדר בחייכם ושימו גבולות ברורים בין מעגלי חייכם החשובים. מישהי מעברכם הרחוק תנסה ליצור עמכם קשר ותבלבל אתכם מבחינה רגשית. הטיפ השבועי – עליכם למתוח קו ברור על העבר ולא להתפתות לשוב אליו.

גדי

נראה, כי אתם מעדיפים לטפל בענייני אחרים ומתוך כך אתם מקבלים “צידוק” לדחיית הטיפול בעניינים הבוערים שלכם. אין מנוס, עליכם להתעמת עם חייכם ולברר לעצמכם מהו הכיוון אליו אתם שואפים באמת. לבחון מחדש את הזוגיות, להחליט לגבי המשך לימודים / עבודה. הטיפ השבועי – עליכם לשמור על הבריאות שלכם, למרות שזה לא ממש בראש שלכם.

דלי

השבוע ענייני כספים ידרשו את מלוא תשומת לבכם. אתם משולים “למכבי שריפות” הגיע הזמן לאזן את חייכם ואת חשבון הבנק שלכם. היו אמיצים וקבלו החלטות קשות (אם צריך), אל תתביישו, בלי סנטימנטים. לפעמים חובה “לחתוך  בבשר החי”. הטיפ השבועי – אם תסמכו על תחושת הבטן שלכם (ורק שלכם!) צפויה לכם הצלחה.

דגים

השבוע אתם פעילים במיוחד, ידיכם מלאות בעבודה בבית ומחוץ. אל תישברו! גלו סבלנות מכסימאלית כלפי כל הזקוקים לעזרתכם.  הרצון שלכם לבלוט ולהצטיין בכל דבר בו אתם נוגעים מעורר קנאה אצל עמיתיכם לעבודה. הטיפ השבועי – המשיכו בשלכם ואל תיכנעו ללחץ החברתי. יחד עם זאת בעיות כלכליות מעיקות עליכם ומשפיעות על מצב הרוח.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *