Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית - מזל אהרוני
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 82
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1975
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 321
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית - מזל אהרוני
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תחזית שבועית
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תחזית שבועית 24.8.2014-30.8.2014

שתפו
טלה
טליים, השבוע אתם חשים זנוחים, לפיכך אתם נוטים להסתגר ולהתבודד מחברים ומבני משפחה. זו הרגשה כבדה ומדכאת, אולם אינכם מוכנים לקבל כל סיוע מאחרים ואפילו לפתוח את סגור לבכם ולשתף במצוקותיכם. בעבודה מסתמנת ירידה משמעותית בחיוניות ובמרץ. הטיפ השבועי-צאו לבלות, היפתחו להזמנות חברים.

שור
שוורים, השבוע תחושו התעוררות מה בנושא החברתי, אתם תזמו מפגשים חברתיים ותיעתרו לצאת לבילויים, ההסתגרות שכפיתם על עצמכם מרצון בשבועות האחרונים תוחלף בפעילות חברתית ענפה. מבחינה כלכלית אתם חשים שפופים וממולכדים, ההוצאות הכבדות של השנה האחרונה הותירו אתכם חסרי נשימה. הטיפ השבועי – הידוק החגורה, רבותיי, צמצמו בכיוון המותרות.

תאומים
תאומים, השבוע צפויות הפתעות בתחום הרומנטי. אל תדחו הצעות לבילויים, לכו לבקר חברים שעושים לכם טוב על הנשמה. בעבודה אתם זוכים להערכה רבה, יתכן קידום  בעוד כמה שבועות. מבחינה כלכלית המצב די מאוזן, שימרו על כספכם לעתיד, תיתכנה טלטלות כלכליות דרמטיות בעוד כמה חודשים. הטיפ השבועי – נסו להשתחרר ממוסכמות חברתיות ולחיות עפ”י הקודים של עצמכם.

סרטן
סרטנים, השבוע רצוי להתחיל לחשוב על לימודים והרחבת אופקים. ובכלל כדאי להתנתק מכל הטרדות היומיומיות שאתם שרויים בהם ולנסות לצאת מהשריון. התחברו לאנשים חדשים, צאו לבלות, ופתחו את הלב. הטיפ השבועי- כאשר תבחרו את האנשים המתאימים לכם, וכאשר תעמדו על עקרונותיכם, שערים רבים ייפתחו בפניכם, בעיקר בתחום הזוגי- הרומנטי.
אריה
אריות, השבוע מצב הרוח משתפר, וכך גם מצב בריאותכם. לאחר מספר שבועות של התשה בעבודה, אתם סוף סוף נינוחים וחייכנים. הפרויקט האחרון היה תובעני מדיי ומצץ ממש את לשדכם. הגיעה העת לנפוש ולהיפגש עם ידידים, הפנויים, יוכלו סוף סוף להתפנות למפגשים המזמנים להם אפשרויות להיכרויות חדשות.  הטיפ השבועי-הנשואים שביניכם, הגיע הזמן להתחיל לחשוב על הרחבת המשפחה.
בתולה
בני מזל בתולה, השבוע מצב הרוח מרחף כמעה, אתם מרבים לחשוב ולהגות, אתם מתחבטים בזוגיות שלכם ובאחריות שאתם עומדים לקחת על עצמכם. העיתוי מתאים לשיחות נפש. נסו להאזין למה שמייעצים לכם, ואל תיכנסו לעמדות של וכחנות והתגוננות. התחייבות כספית שלקחתם על עצמכם מלחיצה אתכם עד כדי כך שאין לכם מנוח לא ביום ולא בלילה. הטיפ השבועי- אל תענישו את עצמכם.
מאזנים
בני מזל מאזנים, השבוע בסימן משפחה ומשפחתיות, מאורע משמח ירתום את המשפחה לפעילות משותפת שתדרוש אורך רוח וסבלנות רבה מצדכם. רצוי לשמור על איפוק כדי שהרוחות לא תתלהטנה. באווירה חיובית ומתאימה תוכלו להעלות נושאים לדיון ולקבל החלטות משותפות. במערכת הזוגית אתם מיציבים רף גבוה מאוד, ספק, אם מישהו יכול לעמוד בדרישותיכם. הטיפ השבועי – נא להתחשב ברגשות הזולת, ולא לחשוב רק על צרכיכם.
עקרב
עקרבים, יתכן כי השבוע בעבודה יעמידו למבחן את הנאמנות שלכם. אתם תידרשו לעשייה שהיא מעבר ליכולות ולאפשרויות שלכם, אינכם יכולים לסרב, מצד שני הדרישה יצאה מכלל פרופורציות. נהגו בהתאם לתחושות שלכם והיו אסרטיביים. הפסיקו להתלבט כל כך הרבה לגבי מה חושבים עליכם אנשים אחרים. הטיפ השבועי – חשוב מאוד לשמור על גישה חיובית למרות שהסבלנות שלכם לא בשיאה.
קשת
קשתים, השבוע כדאי להקפיד בנושא הוצאותיכם, מצבכם הפיננסי אינו מזהיר במיוחד כפי שאתם סבורים. לפנויים שביניכם צפויה הרפתקה מרתקת בתחום הרומנטי. רצוי לנהוג ביתר דיסקרטיות ולא לשתף כל מי שאתם חושבים כחברכם בבעיות האישיות שלכם. הטיפ השבועי – אל תיגררו אחרי חברים המנסים לפתות אתכם לבילוי יוצא דופן ויקר.
גדי
גדיים, השבוע אתם מתחבטים ומתלבטים בסוגיה משפחתית הדורשת פתרון מידי. אין טעם להתחמק או לנהוג כאילו העניין אינו נוגע לכם. שתפו בני משפחה אחרים במצוקותיכם, ונסו להגיע לכלל פתרון שיהיה מתקבל על הדעת ושידרוש הכי מעט הקרבות מצדכם ומצד בני המשפחה הקרובים. הטיפ השבועי – הימנעו ממאבקי כוח שלא רק שאינם תורמים לכם, אלא אף מקלקלים.
דלי
דליים, השבוע ענייני הבית יעסיקו אתכם. בתוך כל ההמולה השתדלו לא לשכוח את צרכיכם האישיים. אתם אנרגטיים מאוד ומונעים מכוח האינרציה ושוכחים שעליכם לאכול בצורה מסודרת ולנוח. אומנם אתם נהנים מתחושת אופטימיות והתחדשות, רק אל תגזימו, מאוחר יותר הגוף עלול לקרוס. הטיפ השבועי – רצוי לא להתחייב לביצוע דברים שהם מעבר ליכולותיכם, כדי לא לאכזב אחרים.
דגים
דגים, השבוע תחושו מועקה וחוסר שביעות רצון, אינכם במיטבכם בעבודה, כיוון שהמחויבויות המשפחתיות גוזלות את מרבית זמנכם. אתם זקוקים באופן נואש לשינוי האווירה ולנופש, כדאי שתיזמו מפגש חברתי שיועיל לכם ויוציאכם ממצב רוחכם המדוכדך. הטיפ השבועי- אל תקפאו על שמריי העבר המיושנים.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *