Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1893
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 381
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תחזית שבועית 31.8.2014-6.9.2014

שתפו

טלה

טליים, השבוע קדחתני במיוחד, עליכם לשים לבכם לענייני הבריאות הקשורים באחד מבני המשפחה. המשפחה תובענית ולוחצת. בעבודה אתם נדרשים למלוא המרץ. אל תיגררו אחר פרובוקציות העלולות להפוך לריב משפחתי.. הטיפ השבועי – מי מכם שעדיין לא הגיע למנוחה ולנחלה מבחינה מקצועית יוכל להפנות משאביו לכיוון האדריכלות והעיצוב.

שור

שוורים, השבוע תחושו במיטבכם, אנרגטיים וחזקים, הביטחון העצמי מתחזק ובעקבותיו מערכות היחסים עם החברים ובני הזוג. תוכלו להתחבר לתחביבים ולכישרונות הברוכים שלכם. הטיפ השבועי – יהיה עליכם לקבל את העובדה שאין שלמות ביצוע מהרגע הראשון. נסו ללמוד מניסיונם המקצועי של האחרים, ואל תתעקשו על זוטות.

תאומים

תאומים, השבוע נופלת עליכם אחריות גדולה וכבדה בעבודה, אל בהלה, קחו את העניינים בקלות ובחיוך (כדרככם). יצוצו כמה נושאים סבוכים, ויהיה עליכם לתמרן ולמצוא להם פתרונות. בד בבד אתם עולים ופורחים מבחינה חברתית, בקרוב יהיו במשפחה כמה אירועים משמחים. הטיפ השבועי – מתנו את הקצב שלכם, לימדו להתפנק ולפרגן לעצמכם.

סרטן

סרטנים, השבוע מזמין את הפנויים שבכם להיפתח לאהבה חדשה, או להכניס יותר רוך, אהבה ועדינות למערכות היחסים הקיימות. בעבודה יתכן קידום מקצועי שיביא עמו התפתחות כלכלית טובה יותר. הירשמו ללימודים גבוהים בתחום העיסוק שלכם. בקרוב ישוב לארץ מישהו מהמשפחה שנפרדתם ממנו משך שנים רבות. הטיפ השבועי- שימרו מרחק מאלה שאינכם בוטחים בהם.

אריה

אריות, השבוע יעסיקו אתכם נושאים הקשורים לענייני הבית והמשפחה, מעבר דירה בהחלט מתאים לתקופה הבאה. זה הזמן להשקיע בבית שלכם, ברכוש וגם בגוף הפיסי שלכם ולבנות את התשתיות אשר ישמשו אתכם בהמשך. בעבודה קיימים מאבקי כוח, מישהו מנסה לתפוס את מקומכם. הטיפ השבועי – בכל מאבק חשוב לשמור על קור רוח כדי לנצח.

בתולה

בני/בנות מזל בתולה, לאחר תקופה ממושכת של ערפול ובלבול אתם מגיעים לבהירות לגבי חייכם, רצונותיכם ושאיפותיכם. השתדלו להאיר פנים לעמיתיכם לעבודה ונסו לעבוד תוך שיתוף פעולה. עליכם להבין כי שיתוף פעולה יקדם בסופו של דבר את האינטרסים שלכם לקידום. הטיפ השבועי-מומלץ לשמור על דיסקרטיות לגבי עניינים הקשורים לבני המשפחה.

מאזנים

בני/בנות מזל מאזנים, השבוע תחושת הבדידות מתעצמת. אתם חשים חולשה וחוסר באנרגיות. קשה לכם לחשוב בבהירות ולשתף אחרים בתחושותיכם, אתם מתכנסים בתוך עצמכם ומהרהרים רבות בנוגע לעתידכם האישי והמקצועי. הטיפ השבועי-כך או כך נסו למצוא את האיזון בין ההתכנסות האישית לבין המשך הפעילות השגרתית של חייכם.

עקרב

עקרבים, השבוע טוב להסכמים ולשותפויות גם במישור העסקי, למרות שענייני המשפחה טורדים את מנוחתכם, נסו לשמור על ריכוז ועל חשיבה בהירה בעבודה. זה הזמן לסיים פרויקטים ביתר מרץ ולהוכיח את יכולותיכם המקצועיות. יתכן ותוצע לכם נסיעת עסקים לחו”ל, אל תדחו רעיון זה על הסף. הטיפ השבועי – רצוי לעסוק בספורט ולצרוך אוכל בריא יותר.

קשת

קשתים, השבוע העבודה תופסת את מלוא תשומת לבכם, אינכם מתפנים לעניינים האישיים ולמפגשים חברתיים. ההשקעה תשתלם לכם בסופו של דבר ותוכלו אח”כ לנפוש כדרככם. אולם היזהרו פן תזניחו יתר על המידה את בן/בת הזוג, במסגרת המשפחתית אין התחכמויות, הנסיבות כופות את עצמן. הטיפ השבועי-נסו להימנע מעימות רגשי, לא תמיד צריך להגיד את כל האמת.

גדי

גדיים, השבוע אתם חשים קלים ומשוחררים, למרות ההתמודדויות היומיומיות והעיסוק המלאה בפרטים הפרקטים של החיים אתם חשים נינוחים ושוחים במים מוכרים. הפנויים שבניכם יוכלו לטעת יתד בכיוון המשפחתיות, זה הזמן למיסוד מערכות היחסים והזוגיות, זה גם הזמן להרחבת המשפחה. הטיפ השבועי – שמרו על כספכם, אתם תזדקקו לו לפרויקט חייכם.

דלי

דליים, השבוע אתם חברותיים ותקשורתיים במיוחד, המזל יאיר את פניו למחפשים זוגיות ואהבה. בעבודה ההתקדמות שלכם טובה, צפוי קידום שיש עמו עליה במשכורת בחודשים הקרובים. הקפידו על מעמדכם בעבודה ואל תאפשרו שיתפסו עליכם. אומנם יש היררכיה וצריך לשמור עליה, אולם  היררכיה אין פירושה ניצול. הטיפ השבועי – זה זמן למסע הרוחני, לחיפוש אחר הנסתר ואחר כיוונים רוחניים.

דגים

דגים, השבוע החיים שלכם אינטנסיביים במיוחד. אתם ערניים וקדחתניים ומסוגלים למספר פעולות בעת ובעונה אחת. נראה כי אתם מזניחים לאחרונה את בן/בת הזוג לטובת התחביבים והעיסוקים האישיים, דבר העלול לגרום לחיכוכים משפחתיים. הטיפ השבועי – שימרו על אופטימיות, גם אם יהיה עליכם להתמודד עם כמה בעיות בזוגיות.

כתבה מעניינת:

הורוסקופ. עיבוד גרפי: Deposit Photos

תחזית אסטרולוגית לשבוע 10.4.2022-16.4.2022

שתפו מזל אהרוני, הבעלים של ‏מזל אהרוני – המרכז ללימודי אסטרו-נומרולוגיה של נפש וגוף האדם, מנטורית, מנחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *