Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2357
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => תל אביב עיר של ניגודים
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => תל אביב עיר של ניגודים - אשי טאוב
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 84
        )

    [_wp_old_slug] => Array
        (
            [0] => %d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91-%d7%99%d7%97%d7%a1%d7%99-%d7%90%d7%94%d7%91%d7%94-%d7%a9%d7%a0%d7%90%d7%94-%d7%95%d7%92%d7%9d-%d7%9e%d7%9b%d7%99%d7%a8%d7%aa-%d7%94%d7%97%d7%99%d7%a1%d7%95%d7%9c
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 420
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => תל אביב עיר של ניגודים - אשי טאוב
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => תל אביב עיר של ניגודים
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

תל אביב עיר של ניגודים וגם: מכירת החיסול בעיצומה

שתפו

תל אביב – יפו… עולם אחר, הכי יפה בכיעורה

עיר מוזרה תל אביב. עיר יפה. עיר מכוערת. עיר שיש בה הכל ואין בה כלום. עיר שאין בה כלום אבל יש בה הכל. עיר של הכי חדש, הכי חדיש, הכי מודרני, הכי ליברלי, עיר של ישן-עתיק מאוד, עיר הכי פרימיטיבית, עיר הכי שמרנית. עיר שמונה מאות אלפי אנשים, עיר ללא איש אחד. אתה הכל בתל אביב ואתה שום דבר בתל אביב. עיר של הפכים, עיר של ניגודים, עיר עשירה, עיר ענייה, עיר יקרה, עיר זולה, עיר של הכי תרבות, עיר של הכי חוסר תרבות, עיר של הכי עשירים, עיר של הכי עניים, עיר של הזדמנויות, עיר של החמצות. עיר של דירות פאר, עיר של הומלסים. העיר הכי שאני אוהב בעולם!
אבל, חוזר הביתה – תמיד, לכרמיאל.

בחרתי להציג בפניכם את התמונה למעלה, כי תמונה כזו ניתן לצלם רק בתל אביב…

 

מכירת חיסול…

אז תנובה נמכרה לסינים (אחרי שנמכרה כבר לקנדים)… כתבו כבר הכל על מכירת תנובה שכמובן היתה סוג של סמל לאומי. עכשיו מכרו את טמבור, הצבעים של המדינה לזרים. עזריאלי מכר ב-500 מליון מליונים שהם חצי מיליארד ₪…

לא שמעתי צפצוף לא משר האוצר, לא מראש הממשלה, לא מהנשיא ירום הודו. למי זה כאב? לנו. האזרחים מן השורה. להם מה אכפת?

אז זה מה שהולך לקרות בעתיד הקרוב בקצב הזה.

כך יבשרו כותרות העיתונים. "תל אביב נמכרה לאינדונזיה"… "ירושלים נמכרה ליפן… "צה"ל נמכר במחיר מציאה לעירק…"  “הכנסת נמכרה לסעודיה…" "העם – עם ישראל נמכר במכרז, כלומר לממעיט במחיר, לקטאר, איחוד האמירויות ולפלסטינים…"  "ראש הממשלה נמסר חינם אין כסף לארה"ב, כור מחצבתו, שרה נמסרה חינם אין כסף לאיחוד מנקות הבית העולמי…", "שר האוצר נמכר לשרי אריסון בגרושים, ושרי האריסון נמכרה לביל גייטס…", "בנק הפועלים הועבר לרוסיה…", "המנון התקווה נמכר לניניו של מחבר הלחן הצ'כי (אם אינני טועה – אמיתי אגב…), "דגל ישראל נמכר לאבו מאזן כמזכרת למה שהיתה פה פעם, מדינת ישראל…."

 

הידעתם שבפריפריה הצפונית התחבורה הציבורית יקרה בהרבה מהתחבורה הציבורית במרכז הארץ?

הנסיעה מכרמיאל כדוגמה לחצור הגלילית או לקריית שמונה יקרה כמעט פי 2 מהנסיעה לאותם המרחקים מתל אביב לכל הכיוונים. נשמע מופרך? אז זהו שלא. זו המציאות חברות. כל, אני מדגיש, כל הנסיעות בתחבורה הציבורית בפריפריה הצפונית שכוללת את כרמיאל כמובן, יקרות באחוזים משתנים, אבל תמיד יקרה יותר מהתחבורה הציבורית במרכז הארץ, ממרכז הארץ… זה מטורף לחלוטין ומשום מה, איש אינו פוצה פה ומצפצף, כאילו זו גזירה משמים… אבל כאן נכנסים לתמונה חבר'ה צעירים, נהדרים, מכל רחבי הצפון, מקרית שמונה ועד חיפה שהתכנסו תחת השם "פרויקט צעירי הצפון". השבוע נפגשתי עם נציגים שלהם, כאן בכרמיאל במרכז הצעירים שלנו. אירח אותם, הנציג שלנו בפרוייקט, אלעד ז'אן.

הצעירים הללו שמו להם למטרה לשנות דברים בפריפריה הצפונית והנושא הראשון שהחלו לטפל בו הוא ענין התחבורה הציבורית. עוד על סדר היום שלהם: הבריאות בצפון שנחותה בהרבה מזו במרכז או בירושלים, ענין התעסוקה, ענין הדיור ועוד נושאים.

הצעירים הללו חדורי מוטיבציה, נחושים מאוד ומי יודע, אולי אולי הם התקווה שלנו לשינוי חברתי-כלכלי בצפון, כי אנשים, הפריפריה רק הולכת ומדרדרת, אף אחד לא סופר אותנו בממשלה הזו וקודמותיה. הממשלה האחרונה שטיפלה בפריפריה, היתה ממשלתו של יצחק רבין הרצוח! אתם מוזמנים להצטרף לעמוד הפייסבוק של הפרוייקט ולחתום על עצומה בענין התחבורה הציבורית.

תל אביב עיר של ניגודים

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *