אבי קוריאט מועצת עיריית כרמיאל
אבי קוריאט. צילום ארכיון

אבי קוריאט מזהיר: הקלות בניה יחמירו את עומס התנועה

שתפו

חבר המועצה מטעם סיעת התחדשות עם אחריות טוען כי העירייה מעניקה הקלות לקבלנים מבלי לדאוג לשיפור הכבישים. בעירייה מגיבים: אנחנו מכינים תוכנית אב לתחבורה בעיר

מאת גיל דובריש

בישיבת מועצת העיר שתתקיים ביום רביעי, מתכנן חבר סיעת התחדשות עם אחריות באופוזיציה, אבי קוריאט להעלות לדיון את נושא הקלות הבניה המוצעות בשכונת רבין, אשר לדבריו רק יחמירו את בעיות התנועה בשכונה, שגם כך סובלת מפקקים רבים, בעיקר בשעות הבוקר ואחרי הצוהריים.

לאחרונה הוגשו לוועדה המקומית לתכנון ובניה בכרמיאל בקשות למתן הקלות שונות מצד חברת בניה המקימה פרויקט חדש בשכונת רבין, בין השאר תוספת של 20% במספר יחידות הדיור, 52 במקום 44 כפי שתוכנן מלכתחילה. בעקבות הקול הקורא – שפירסמה הוועדה ובו היא מודיעה כי כול מי שמתנגד לבקשה מתבקש לפנות ולהגיש השגותיו, טוען אבי קוריאט כי העירייה מזדרזת להקים פרויקטים חדשים לדיור מבלי שתדאג לתשתיות התחבורתיות כמו כבישי גישה. הפרויקט החדש רק יוסיף לבעיית התנועה הקשה הקיימת בשכונת רבין, הוא אומר.

קוריאט: ״ידוע כי בשכונת רבין קיימים עומסי תנועה כבדים בשעות הבוקר וערב הן ביציאה והן הכניסה לשכונה, מכיכר כרמים, מכיכר האבן, בכיכר אקדמיה וזאת בשל כלי רכב רבים״ אומר קוריאט. ״לי אישית לוקח למעלה מ-20 דקות בכול בוקר כדי להגיע מתוך השכונה לצומת כרמים. הקמת הפרויקט החדש מבלי לדאוג לשינויים בתשתית הקיימת תביא לתוספת של עוד עשרות כלי רכב על הכביש״.

קיראו גם בפורטל זהר.נט:

בתגובה לטענות נמסר מעיריית כרמיאל: ״הנושא יידון בפני הוועדה המקומית לתכנון ובנייה שתקבל החלטה בנושא. ראש העיר משה קונינסקי שוקד בימים אלה על הקמת צוות מיוחד שמטרתו להכין תכנית אב לתחבורה בעיר ובמסגרת תכנית זו בכוונתו לקדם תכנית לפתיחת יציאה נוספת משכונת רבין לכביש 784 ובנוסף, הפיכת רחוב אלה לדו סיטרי וליצור בכך יציאה נוספת לכיוון כיכר האיריסים״.

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *