סנצ איציק בן אבו מפקד משטרת כרמיאל צילום דוברות המשטרה
סנ״צ איציק בן אבו. צילום דוברות המשטרה

אחרי קצת יותר משנה: מפקד משטרת כרמיאל צפוי לעזוב

שתפו

אחרי שנה וחודש בלבד בתפקיד: סגן ניצב איציק בן אבו שהתמנה למפקד משטרת כרמיאל בקיץ שעבר יעזוב את התחנה מסיבות אישיות. מי יחליפו?

מאת גיל דובריש

בקרוב מאוד: חילופי מפקדים במשטרת כרמיאל, מוקדם מהצפוי. אחרי שנה וחודש בלבד בתפקיד, צפוי מפקד התחנה סגן ניצב איציק בן אבו (50) לעזוב בתקופה הקרובה את התחנה. הסיבות לכך לפי גורמים המקורבים לנושא, הן על רקע אישי.

בדרך כלל נמשכת תקופת כהונה של מפקד תחנת משטרה כשלוש שנים שלאחריהן הוא מתמנה לתפקיד פיקודי אחר. במקרה הזה כאמור, ארכה תקופת הפיקוד של סנ״צ בן אבו כשליש מהזמן שהוקצב לו מראש.

בן אבו אשר לאחרונה מחופשה פרטית ביוון, צפוי להתמנות לתפקיד חדש בסבב המינויים הקרוב במחוז הצפון. במשטרה לא ממהרים לחשוף את זהות מחליפו שימונה בסבב הקרוב, אך ככל הנראה כבר יש מועמד אחד לפחות המסומן כמתאים לתפקיד.

סנ״צ איציק בן אבו, תושב עכו, נשוי ואב לשלושה, התגורר בכרמיאל במשך 26 שנים ומכיר היטב את העיר שעל תחנתה פיקד. הוא מונה לתפקיד מפקד התחנה בשיא משבר הקורונה, בקיץ 2020.

עד למינויו בכרמיאל, מילא בן אבו שורת תפקידים מבצעיים במחוז צפון האחרונים שבהם: קצין אג"מ מרחב עמקים, קצין אג"מ כרמיאל ומפקד צוות ביג"ל. מעניין מה יהיה תפקידו הבא במשטרת ישראל.

קיראו עוד בפורטל זהר.נט:

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *