Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1590996535:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 35671
        )

    [_wp_page_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_elementor_controls_usage] => Array
        (
            [0] => a:0:{}
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט - זהר הצפון | איך להישאר בריאים וחזקים במהלך החורף בצורה טבעית ופשוטה? |
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => בריאות | היכנסו לכתבה |
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => בריאים
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => איך להישאר בריאים וחזקים במהלך החורף בצורה טבעית ופשוטה? | כרמיאל
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => אביאור עמנואל מכרמיאלמאמן אישי לבריאות טבעית בגוף ובנפש לתהליך ליווי אישי בקליניקה היפה שלי בכרמיאל או אונליין ניתן ליצור קשר בוואטסאפ 054-4-263688
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 56
        )

    [_yoast_wpseo_content_score] => Array
        (
            [0] => 60
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 299
        )

)
אביאור עמנואל תה בריאים בחורף כרמיאל
אביאור עמנואל. צילום פרטי

איך להישאר בריאים וחזקים במהלך החורף בצורה טבעית ופשוטה?

שתפו

אביאור עמנואל תמונת פרופיל מדוראביאור עמנואל מכרמיאל

מאמן אישי לבריאות טבעית בגוף ובנפש לתהליך ליווי אישי בקליניקה היפה שלי בכרמיאל או אונליין

ניתן ליצור קשר בוואטסאפ 054-4-263688

תתלבש. תתחמם. אל תצא רטוב. שלא תתקרר. שלא תהיה חולה. אפצ'י. אני מצונן. י׳מגעיל אל תתעטש עליי. שלא תדביק אותי. אמאלה כואב לי הראש. ישלך נייר טואלט? אח. האוזניים. העיניים. ניראה לי יש לי סינוסיטיס. אני עייף. עייפות כרונית. בטח מהחורף. מזה שמחשיך מוקדם. אני תשוש. עצוב לי. דיכאון חורף. קר לי. גם כואבת לי הבטן. ניראה לי אני חולה. שפעת. די. אני הולך לרופא. נמאס לי. תביא כדור. שתיים. משהו. תחסן אותי. לא רוצה להיות חולה.

רגע. תעצור שניה. מה קורה פה? איך זה שבחורף נהיים חולים יותר? מה קרה? מה, כי קר יש יותר חיידקים, יותר מחלות? איפה הן היו כל הקיץ? בטן גב בתאילנד? מה נזכרו לחזור אלינו בחורף?
מה נשתנה?

בוא נעשה רגע סדר. וירוסים ומחלות משגשגים בחום, לא בקור. חיידקים מתרבים כשהטמפרטורות עולות. תשאיר בננה בחוץ, היא תרקיב, שים אותה במקפיא היא תישאר פיקס. בחוץ, החיידקים צ'יק צ'ק יפרקו אותה, בקירור לא.

אז איך זה שבקיץ אנחנו פחות חולים, פחות מנוזלים, פחות מרגישים כבדים, ופתאום כשהחורף מגיע וקצת מתקרר, כולם מסתובבים עם גליל נייר טואלט בכיס, מרגישים שהנה תכף השפעת הזאת תתקוף, מה קרה?

הגוף שלנו חכם מאוד. כל המערכות מתפקדות בצורה מושלמת, אם לא מפריעים להן כמובן. בריאות היא מצב טבעי לגוף ולנפש שלנו. יש חוקים טבעיים שאם נפר אותםנקבל קנס. בגוף ובנפש יש מנגנון של קליטת ופליטת רעלים.

אוכל ג'אנק, זיהום אוויר, מחשבות שליליות, יותר מדיי שעות מול הטלויזיה, עישון, אלכוהול ועוד כל מיני הפתעות של המאה ה-21 מכניסות רעלים לגוף שלנו. הרעלים מצטברים ומצטברים והגוף שלנו עם הזמן, ובכל פעם קצת, פולט ומוציא את הרעלים החוצה.

זיעה, נזלת, שיעול, שלשול, כאבי ראש, דלקות אוזניים, הן חלק מהצורות שבהן הגוף שלנו פולט ומוציא את הרעלים שצבר החוצה. אלו הדוגמאות הקלות. הגוף שלנו יודע לבחור את המקום הנוח והקל ביותר, שדרכו ייצאו הרעלים החוצה.

בכל הזדמנות שיש, הגוף שלנו עושה זאת בחכמה ובתבונה, בלי שנתערב ואפילו בלי שנהיה מודעים לכך. הבעיה מתחילה כשאנחנו מפריעים, מתערבים, מכניסים יותר ממה שאנחנו מוציאים. כמו עצירות. לא טוב. לא בריא ולא כדאי.

בקיץ אנחנו הולכים עם קצר, רצים, קופצים, פעילים, הולכים לים, אירועים, מים קרים, אוכלים פחותהגוף שלנו קולט פחות רעלים ופולט יותר. יש לו יותר אפשרויות, יותר הזדמנויות ולכן הוא עושה זאת בחכמה ובהצלחה רבה.

בחורף אנחנו מפריעים להוצאת הרעלים והם נשארים בגוף. מתלבשים שכבה ועוד שכבהמפריעים לזיעה לצאת החוצה. מרתיחים את עצמנו במים רותחיםנקבוביות העור שלנו נסגרות ואין פליטת רעלים דרכם החוצה. קריר לנואז אנחנו ממעטים בתנועה, אוכלים יותר לעת ערב ובכלל נכנסים למין מצב כבד שכזה. מצב חורף.

כבדות, עייפות, חוסר תנועה, תזונה לא בריאה, מחשבות שליליות, חוסר איזון רגשי, והרעלים מצטברים. וכשהם מצטברים מופיעות המחלות. הגוף נכנס למצב סטרס שבו יש יותר מדיי עומס של רעלים ואין דרך לפלוט אותם החוצהאז הוא משתמש בדרכים הכי פשוטות בשבילו לסלקןליחה, נזלת, שיעול, דלקת גרון, דלקת ריאות, עליית חום והתרבות חיידקים. הגוף משתמש בכלים הכי בסיסיים ופשוטים בשבילו כדי לדאוג לפינוי הרעלים.

ואז מה קורה? במקום לפרגן לגוף החכם והמבין עניין שלנו, אנחנו לוקחים כדור, מתכסים עוד יותר, מרתיחים את עצמנו, פחות זזים, ומתפלאים למה נגמר לנו גליל נייר טואלט ביום. בואו נקשיב לגוף שלנו. בואו נשתף איתו פעולה. ניתן לגוף שלנו את ההזדמנות לפנות את הרעלים, להוציא את המשקעים ולחדש את התאים. אז איך עושים את זה? שאלה מצוינת. בשביל זה אנחנו כאן.

הנה כמה טיפים פשוטים וחינמיים במיוחד, שיעזרו לנו להתחזק ולעבור את החורף הזה בריאים וחזקים יותר, בגוף ובנפש:


1.
תנועההכי חשוב. כמה שיותר להרבות בתנועה. מה שאפשר. שחייה, ריצה, אופניים, הליכה, יוגה, פילאטיס, קפיצה על חבל, ריקודים, הכל הולך. העיקר להניע את הגוף.
כשאנחנו בתנועה, הדם זורם טוב יותר, הגוף קליל יותר ומתחזק בפליטת הרעלים החוצה.

2. תזונהלהפחית במזונות מכייחים. להפחית במזונות שמעמיסים על הגוף שלנו. להימנע כמה שאפשר ממאכלי חלב. להרבות בפירות וירקות טריים. עלים ירוקים. יש באלו סיבים אשר מנקים את הדם שלנו וסופחים את הרעלים ומוציאים אותם בצורה טבעית החוצה.

3. לתמוך בתהליכים הטבעיים של הגוף ולא להפריע להםשיעול? ליחה? נזלת? שלשול? מצוין. תנו לגוף להוציא. הוא יודע טוב מאוד מה הוא עושה. אל תפריעו לו. אדרבה, כשנבין שזו הדרך הנבונה ביותר של הגוף שלנו להוציא רעלים החוצה, חצי מהריפוי כבר התרחש.

4. נשימהתשאירו פתח לאוויר צח. לישון עם חריץ פתוח בחלון של החדר, שאוויר צח ונקי ייכנס. גם באוטו. בכלל, אין דבר בריא ומחדש זרימה בגוף כמו נשימה עמוקה של אוויר צח של אחרי הגשם.

5. תרבו בנוזלים טבעיים חליטות תה, מרק ירקות, מים חמים עם קינמון, ג'ינג'ר ולימון. הכל טוב. נוזלים טבעיים ובריאים יחזקו את הגוף וישפרו את זרימת הדם. קר לך? אל תרוץ להדליק מזגן ותתכסה עם 10 שכבות. תעשה כוס תה. תחמם את הגוף מבפנים, כבר תרגיש יותר טוב.

6. הפחיתו את כמות המאכלים לפני השינה עדיף לא לאכול כ 3 שעות לפני השינה, על מנת לשפר את איכות השינה, להקל על מערכת העיכול במהלך הלילה וכדי לאזן את תחושת הקלילות שלנו כשנקום בבוקר, רעננים וחיוניים. במקום להישפך לישון אחרי אכילה רגשית כבדה, עדיף להיכנס למיטה בנחת עם כוס תה, לקרוא ספר טוב ולהירדם בצורה טבעית. לא תאמינו איך תרגישו בבוקר.

7. טיפ של אלופיםלמתקדמים שרוצים להיות סופר חיוניים וחזקיםסיימו מקלחת עם מים קרים. חצי דקה, דקה. כל פעם קצת יותר. המים הקרים משפרים את זרימת הדם, מחזקים את המערכת החיסונית, מעצימים את יכולת הריכוז והסבלנות שלנוומועילים לוויסות החום הפנימי הטבעי של הגוף.

פשוט סך הכל, לא? פשוט וטבעי.
הבריאות היא מצב טבעי לגוף ולנפשאז בואו נאפשר לעצמנו להיות בריאים, שמחים ומאושרים כי החיים לטובתנו.

שתפו אותנו איזה טיפים הצלחתם ליישם, צלמו איזה סלפי בזמן אמת וספרו לנו איך החורף שלכם מרגיש.


עד הפעם הבאה שיהיה לנו חורף בריא ונעים,

שלכם באהבה ובאמונה,
אביאור עמנואל מכרמיאל
מאמן אישי לבריאות טבעית
בגוף ובנפש

לתהליך ליווי אישי
בקליניקה היפה שלי בכרמיאל או אונליין ניתן ליצור קשר בוואטסאפ 054-4-263688

כתבה מעניינת:

חיסון פרבנר צילום דוברות הכללית

חיסון פרבנר: המגן החיוני מפני דלקת ריאות בכל השנה

שתפו"דלקת ריאות היא מחלה זיהומית חמורה והסיכון לחלות בה עולה עם הגיל. היא מסוכנת משום …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *