Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2357
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אין ביטחון - יש פינטו
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => אין ביטחון - יש פינטו לאחרונה אירע ניסיון לחטוף אישה בישוב אבטליון, ניסיון שנגמר למזלנו ללא פגע. מזל שלבני הזוג היה אקדח בבית.
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 85
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 438
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => אין ביטחון - יש פינטו לאחרונה אירע ניסיון לחטוף אישה בישוב אבטליון, ניסיון שנגמר למזלנו ללא פגע. מזל שלבני הזוג היה אקדח בבית.
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => אין ביטחון - יש פינטו
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
לאחרונה אירע ניסיון לחטוף אישה בישוב אבטליון, ניסיון שנגמר למזלנו ללא פגע. מזל שלבני הזוג היה אקדח בבית.

אין ביטחון – יש פינטו, אין פינטו – יש זגורי

שתפו

תחושת בטחון רופפת בגליל
לאחרונה אירע ניסיון לחטוף אישה בישוב אבטליון, ניסיון שנגמר למזלנו ללא פגע. מזל שלבני הזוג היה אקדח בבית.
בשבוע החולף בתי הצעירה וחברתה יצאו בשעות הערביים להליכה, מכונית עצרה בצד הדרך וגבר בעל מבטה ערבי, ביקש לדעת איך מגיעים לשדרה, הבנות התחילו להסביר לנהג איך להגיע, עד שהם שמו לב, שהוא מחזיק את אבר מינו בידו. הן ברחו בבהלה, התקשרו בנייד, הגענו למקום ודיווחנו לניידת השיטור האזרחי. זו הייתה חוויה קשה עבור הבנות הצעירות. למחרות הילדה ביקשה שאני אצייד אותה בגז מדמיע. ואמנם כך עשיתי.
השבוע יצאה אותה חברה של ביתי להליכה עם אימה, רכב עבר וראה אותן, הרכב עצר, יצאו ממנו בני מיעוטים והלכו בכיוון האם והבת, כאשר הם ראו שיש אדם בוגר בסביבה, הם נרתעו וחזרו לרכבם.
אני מקווה שהעירייה והמשטרה מודעים למציאות הזו, הם צריכים לנקוט  באמצעים להבטחת הנשים שיוצאות להליכה בשעות הערב, כמו למשל יותר סיורים של השיטור העירוני בשבילי ההליכה המוכרים.

האימפריה של זגורי
מדובר בסדרת טלוויזיה שעשויה היטב, עם שלל כוכבים, כמו עוז זהבי ומשה איבגי הגדול. אבל ככל שאני מרבה לצפות בה, אני חש אי נוחות, הסגנון בתוך המשפחה הוא גס, בוטה  ואלים. סיגנון של ביב שופכין. הבטתי שמאלה וימינה אל משפחתי הענפה, ואנחנו בלי עין הרע מונים כמה מאות, לא מצאתי זכר באיש מהם לסגנון שכזה, או אפילו סגנון שמתקרב לזה. יוצר הסדרה זגורי הוא בעצמו ממוצא מרוקאי. הוא מציג כאן משפחה של ערסים, על סף העבריינים. צר לי על כך, הסדרה מקבעת סטריאוטיפים של עדה בעלת סגנון אלים וגס רוח, זה רחוק מלשקף את המציאות.

סיפורו של הרב פינטו
עקבתי אחר הסיפור של הרב פינטו וניצב ארביב והנה כמה תובנות אישיות. הרב המקובל הסתבך לכאורה, כנראה עם אנשים מפוקפקים בארה”ב. נפתחה חקירה, על-פי פרסומים בתקשורת הרב חשוד כי פנה  לקצין בכיר וביקש לכאורה אינפורמציה על החקירה תמורת שוחד. הקצין הבכיר הודיע לממונים עליו והקליט את המעשים. הרב נעצר. בתמורה שיניחו לו לנפשו, הציע לכאורה לתת להם את ראשו של ניצב ארביב שגם היה מחסידיו, באמירה שהוא עוזר לכולם. עד כה ממה שידוע, ניצב ארביב לא לקח שוחד. אבל שמו הוכתם והקריירה שלו נהרסה. מה שמקומם בכל העניין זו התנהגות הפרקליטות. מדוע מסכימים לעסקת טיעון תמורת מידע על דג שמן? אדם צריך לשלם על מעשיו, נקודה. אם יש חשד צריך לחקור ללא קשר למה שיאמר העבריין. לא הגון להרוס את שמו ואת הקריירה של אדם שתרם 37 שנה מחייו, למען השירות הציבורי, שנים בהם היה קצין משטרה מסור ומוערך.

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *