Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 6753
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => אני
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => אני והספינינג שלי
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 84
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 893
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 413
        )

    [essb_cached_image] => Array
        (
            [0] => https://zhk.wpengine.com/wp-content/uploads/2015/01/9781.jpg
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => אני והספינינג שלי
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => אני
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)
אני והספינינג שלי
אני והספינינג שלי

אני והספינינג שלי

שתפו

את אימון/ קורס הספינינג הראשון שלי למדתי והוכשרתי בסאן דיאגו [ארה”ב] לפני 22 שנה, כמי שתמיד מובילה ופרפקציוניסטית בנשמה השתתפתי בתחרויות טריאתלון ואף זכיתי תמיד במקום הראשון מהסיבה שאני חייבת להבין מה קורה בגוף האדם, במוח, בנשמה בזמן הרכיבה.

“מכורה לספינינג”. החדר חשוך, המוסיקה קצבית ואנרגטית, הזיעה ניגרת על עיניי, הדופק גבוה וקצב הנשימה מהיר. אני עוברת, נוגעת ואומרת בלחש, “קדימה, אתה יכול! אל תוותר לעצמך, עוד כמה קילומטרים קפה ועוגה עלי,  רק המובחרים טסים איתי לתחרות בחו”ל..” ובאותו רגע נפרצת  אנרגיה מחודשת, הדם זורם בקצב המוסיקה והתופים.. זהו שיעור הספינינג, סוג פעילות שהגיע אלינו עוד בסוף המאה הקודמת, ושלא כמו טרנדים פופולאריים אחרים שהיו ונעלמו להם, הספינינג כאן כדי להישאר ואני בחרתי להוביל את הקבוצה המקצועית בהולמס פלייס כרמיאל ובקנטרי משגב ליעדים חדשים.

הספינינג הוא ענף ספורט אירובי בו רוכבים על אופניים נייחים בתוך סטודיו. האימון נבנה עבור רוכבים מקצועיים אך עבר הסבה והותאם לקהל הרחב במועדוני הכושר השונים בעולם. לשיעורי הספינינג  שלי באים  בגלל האווירה, המיוחדת, המשמעת, הקצב, המקצועיות, ניקוי הראש, כדי לשרוף קלוריות ולשפר את הכושר הגופני.  הספינינג הוא ענף ספורט אינטנסיבי השורף המון קלוריות מיותרות (800-1200 קלוריות לשעת אימון). זהו סוג פעילות שהוא גם אישי וגם קבוצתי. בזמן אימון קצר יחסית ישנה עבודה מאוד מגוונת על סבולת לב ריאה (שריפת שומן), עיצוב וחיטוב (בעיקר פלג גוף תחתון, אך שרירי הבטן וחגורת הכתפיים עובדים קשה מאוד אף הם).

זהו סוג פעילות מעולה לאנשים שקצרים בזמן ובסבלנות ואינם מסוגלים להתמיד לבדם בחדר הכושר. יפה לראות, שמי שמתמיד בפעילות רואה מהר מאוד תוצאות. אין צורך בקואורדינציה כמו באימוני המדרגה שלי, רמת הזעזועים נמוכה, העומס על המפרקים נמוך ביחס לפעילות אירובית, אני תמיד אשמור על איזון פיזיולוגי ונפשי.  אני בחרתי ספינינג מהסיבות הבאות: שריפה ענקית של קלוריות, שיפור סבולת לב ריאה, חיזוק שרירים, עיצוב וחיטוב הגוף, חיזוק שרירי יציבה ושרירי ליבה, עבודה אישית בקבוצה, אימון מקסימאלי בזמן מינימאלי, הצרת היקפים והורדת אחוז שומן, שיפור הגמישות, הפגת מתחים והגדלת מדד השמחה והאושר. אז נתראה בחדר הספינינג? אני בהולמס פלייס בימי רביעי 19.00-20.00 ובמועדון כפרי משגב בימי שלישי 19.00-20.00.

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *