יניב דוידה אקופארם צילום פרטי
יניב דוידה מאקופארם. צילום פרטי

אקופארם: משלוחי קנאביס רפואי עד הבית

שתפו

גרים בכרמיאל ומשגב ויש לכם רישיון לקנאביס רפואי? המבחר והמחירים הטובים ביותר עם משלוח עד הבית ממתינים לכם באקופארם. תתקשרו

מאת גיל דובריש

אקופארם החברה המובילה בצפון בתחום הקנאביס הרפואי, מורשית משרד הבריאות, מגיעה לכרמיאל!

מעתה יוכלו מאות מתושבי כרמיאל, בעלי מרשם ורישיון לצריכת קנאביס רפואי, ליהנות ממבחר גדול של זנים ומחירים מיוחדים – בדיוק כמו שאר תושבי הצפון.

אקופארם היא פארם במעלות שמתמחה בתחומי הבישום, הקומסטיקה והטואלטיקה ומתגאה במחירים האטרקטיביים שלה. באתר האונליין שבבעלות החברה, מבוצעים בכל יום עשרות רבות של משלוחים מדי יום ללקוחות בכל רחבי הארץ, ממטולה ועד אילת.

לפני כשלוש שנים החליט הבעלים המשותף של החברה, יניב דוידה, רוקח מוסמך בעל ותק של 20 שנות ניסיון להיכנס לענף הקנאביס הרפואי ברישיון. לאחר שהושלמו כל ההליכים הנדרשים מול היחידה לקנאביס רפואי במשרד הבריאות, קיבלה אקופארם רישיון להפצה ומכירה של קנאביס לבעלי מרשם ורישיון לפי החוק.

לדברי יניב דוידה, ״העיסוק בתחום הקנאביס עבורנו הוא סוג של שליחות. אנחנו כמובן עסק מסחרי שמפרנס עובדים ומשפחות, אבל במקביל אנו מקלים ככל האפשר על המטופלים הצורכים קנאביס ומעניקים הנחות מפליגות ושירות אישי. אנחנו מבינים ללבם של הלקוחות שלנו, ביניהם אפשר למצוא אנשים עם פוסט טראומה, לוקים בחרדות, בעלי נכויות שונות, נכי צה״ל, חולים אונקולוגים ועוד״.

עוד מוסיף יניב כי במסגרת השירות ללקוחות, ״אנו מבצעים משלוחים עד הבית לכל הצפון, רמת הגולן, צפת, קרית שמונה, כרמיאל, משגב, נהריה, עכו. המחירים שלנו נוחים מאוד, מי שקונה את הכמות החודשית יכול לחסוך עד 200 שקלים, וזה סכום משמעותי מאוד״.

באקופארם מתגאים במגוון רחב ועצום של זנים מכל הסוגים, מה שמאפשר התאמה מקסימלית לצרכיו של כל לקוח. ״אנו מעניקים לכל לקוח יעוץ מקצועי לגבי סוג התפרחות המתאים לפי המרשם שלו. למשל, אם לקוח סובל מכאבים מסוימים ורוצה לישון טוב יותר בלילה, נדאג לספק לו זן שמרגיע ולא זן מעורר. הצוות שלנו מנוסה, אחראי ומקצועי ויודע לבצע את ההבחנה ולהתאים גנטית את התפרחת לכל לקוח״, מסכם דוידה.
למשלוחי קנאביס רפואי ברישיון עד הבית, במחירים מיוחדים,

להזמנות ומידע נוסף צלצלו 051-507904

(תוכן שיווקי)

כתבה מעניינת:

רופא שיניים אילוסטרציה

סוגי השתלות שיניים ב-2024 שכדאי להכיר

שתפוהקידמה מביאה בשורות חדשות לעולם הרפואה בכלל, וברפואת השיניים בפרט. הצורך הוא אבי ההמצאה, ונראה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *