Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => ארדואן
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => ארדואן מכה שנית
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 88
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 1710
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 366
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => ארדואן מכה שנית
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => ארדואן
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

ארדואן מכה שנית, איילה חסון שוכחת את תפקידה

שתפו

ארדואן מכה שנית

קטאר החליטה לגרש את הפעילים של האחים המוסלמים מתחומה. מי מזמין אותם להתארח במדינתו? כמובן ארדואן נשיא תורכיה. תורכיה היא חלק מנאט”ו, במוקדם או מאוחר המערב יצטרך להתמודד עם ארדואן. מדובר באיסלאמיסט רדיקאלי אשר תומך בין היתר בחמאס. החמאס על דעת האיחוד האירופאי הוא ארגון טרור.

איך מדינה שהיא חלק מנאט”ו יכולה לתמוך בארגון טרור? זו שאלה שאתה העולם יצטרך להתמודד.

איילה חסון

איילה חסון הכתבת של ערוץ אחד, זה אך מונתה לתפקיד מנהלת החדשות, והיא ישר שלפה ציפורניים והשעתה את מגישת החדשות גאולה אבן. על שום מה? כיוון שגאולה אבן ראיינה ח”כ מהליכוד גילה גמליאל. כזכור גאולה אבן היא אשתו של השר גדעון סער. יש כאן הרבה צביעות וצדקנות, תמיד היו מגישי חדשות עם דעות פוליטיות והיה ברור כשמש  לאיזה מחנה הם משתייכים, אף אחד לא הדיח אותם.

למען האמת אני לא מחסידיה של איילה חסון, ככל שהיא התקדמה בראשות השידור, היא הלכה והתנפחה, היא מנהלת את תכניותיה בהרבה חשיבות עצמית, היא שמה את עצמה במרכז ולא את הנושא או את המרואיין. ומה עם אחוות נשים? ואחוות קולגה? חסון שכחה כלל מאוד חשוב, כלל שאומר, “עשה את עבודתך ברצינות, אל תיקח את עצמך ברצינות”. היא צריכה ללמוד מעמיתה יעקוב אחימאיר, עיתונאי מוערך שעובד ברשות השידור קרוב לחמישים שנה, אך בכול השנים הללו, שמר על צניעות ואנושיות.

מרידור ובגין – אנשים טובים ומבוזבזים

מוסכם על כולם שכיום, יותר מתמיד, יש חשיבות להסברה בעולם. זהו שדה הקרב הנוכחי, יש חשיבות לנציגי המדינה ברחבי הגלובוס. יש לנו אנשים מאוד מוכשרים ורהוטים. למה לא משתמשים בשירותיהם? אני מדבר לפחות על שניים, בני בגין ודן מרידור. בדובר בשני תותחי על, אנשים רציניים, אינטליגנטים ורהוטים. למה לא למנות אדם בעל שיעור קומה כזה לשגריר בארה”ב? הרי אנחנו צריכים לשקם את היחסים עם נשיא ארה”ב וצריכים לטפח את הקשר עם הקהילה היהודית. אין מתאים מהם. למה לא למנות אדם כזה לשגריר ישראל באו”ם? גם שם אנחנו זקוקים לאדם בעל שיעור קומה, שיסביר את מצבה הגיאופוליטי הלא פשוט של ישראל. כמה חבל שהפוליטיקה קטנה גוברת על הצרכים הלאומיים.

דאעש באוסטרליה

אזרחים מהמזרח התיכון שחיפשו חיים טובים היגרו לאוסטרליה, בעיקר אנשים שברחו מהתופת בלבנון, סוריה ועירק. אני מכיר את אוסטרליה, המדינה הזו מכונה “ארץ המזל”, יש בה הכול, יש בה דגה, מחצבים, עצים, אוכלוסיה של 17 מיליון, שמאכלסת יבשת בסדר גודל של ארה”ב. זו מדינה מאוד שלווה עד כדי שעמום, החדשות העיקריות מוקדשות למזג האוויר, מירוצי סוסים וכלבים.

לכאורה אפשר לחשוב שאותם מהגרים שברחו מהתופת במדינותיהם, יבואו למדינה הזו ויכירו תודה על האירוח הנדיב ויכבדו את אורח החיים האוסטרלי, אבל מתברר שלא, יש שם הפגנות שבהם שורפים דגלים של ארה”ב וישראל, קריאות מוות לאמריקה, לקחו את אותה התלהמות, אותו סיגנון מזרח תיכוני אלים לאוסטרליה. עכשיו נתפסו 15 קושרים שתכננו לערוף את ראשיהם של אוסטרלים אקראיים, למה? סתם כך, והמטרה היא להטיל אימה על האוסטרלים. היש מעשה בזוי מזה?

גמר חתימה טובה

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *