תור במוקד חיסוני הקורונה במרכז ברוך. צילום פרטי
תור במוקד חיסוני הקורונה במרכז ברוך. צילום פרטי

בגשם ובקור: קשישים נאלצים לעמוד בחוץ במוקד החיסונים

שתפו

צפו בסרטון: אחרי שעה ארוכה של המתנה לחיסון השני בסופת גשמים נמסר לממתינים לחזור הביתה כי ״אין חיסונים״ (צילום: ד״ר רמי נחום)

מערכת פורטל זהר.נט

הזוי: עשרות תושבים, רובם מבוגרים מעל גיל 60 ובחלקם בגדול קשישים, נאלצו לחכות שעה ארוכה במוקד החיסונים במרכז ברוך כשהם בחוץ, בתנאי מזג אוויר קשים של גשם וקור. לדברי האנשים, שנקראו לקבל מנת חיסונים שניה נגד הקורונה, נאמר להם עם בואם הבוקר (יום ראשון, 17.1.2021), שהחיסונים עדיין לא הגיעו למקום ולכן הם נאלצו להמתין שעה ארוכה ברחבה החיצונית של מרכז ברוך, כשבחוץ משתוללת סופת גשמים.

רק לאחר שפורסמה הידיעה בפורטל זהר.נט, הודיע אחד הנציגים במקום לקהל הממתינים לשוב הביתה משום שהגעת החיסונים מתעכבת. לטענת אנשים נמסר להם שעליהם לקבוע תור חדש לביצוע החיסון השני.

״אנשים נרטבו לגמרי בגשם החזק״ סיפרה אחת הנשים שחיכתה במרכז ברוך. ״אמרו לנו לבוא בבוקר אבל כשהגענו הודיעו לנו שאין מלאי של חיסונים ונאלצנו לחכות יותר משעה בחוץ. כולם ניסו להצטופף ברחבה המקורה של מרכז ברוך, אבל זה לא מספק שום מחסה מתאים נגד הגשם והקור. זה הגיוני שאנשים בני 70,80 צריכים לחכות בלי שום הגנה סבירה מפני הגשמים? חבל מאוד שהאחראים לא התכוננו עם מתן פתרונות לימי החורף. לפחות היו מודיעים לנו מראש להגיע מאוחר יותר כדי שלא נצטרך לחכות כל כך הרבה זמן בקור!״

תושב העיר שהמתין בתור, אומר: ״הודיעו לנו שאין חיסונים, למה לא שלחו בבוקר הודעות שלא נגיע כי אין חיסונים? אנשים חיכו שעות בקור ובגשם, ואז שלחו אותם הביתה בלי להתחסן. אף אחד לא מבין מה לעשות, לעשות תור חדש או לבוא שוב בהמשך היום״.

גם זה יעניין אתכם בפורטל זהר.נט:

 

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *