Array
(
    [_edit_lock] => Array
        (
            [0] => 1628757644:5
        )

    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 5
        )

    [_thumbnail_id] => Array
        (
            [0] => 46798
        )

    [_advads_ad_settings] => Array
        (
            [0] => a:2:{s:11:"disable_ads";i:0;s:19:"disable_the_content";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_primary_category] => Array
        (
            [0] => 1869
        )

    [tie_sidebar_pos] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [tie_post_slider] => Array
        (
            [0] => 184
        )

    [_the_champ_meta] => Array
        (
            [0] => a:5:{s:7:"sharing";i:0;s:16:"vertical_sharing";i:0;s:7:"counter";i:0;s:16:"vertical_counter";i:0;s:11:"fb_comments";i:0;}
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-title] => Array
        (
            [0] => פורטל זהר.נט | בד בלבד: כך נוכל לעצב את הבית רק באמצעות בדים
        )

    [_yoast_wpseo_opengraph-description] => Array
        (
            [0] => בית ועיצוב
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => עיצוב הבית
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => בד בלבד: כך נוכל לעצב את הבית רק באמצעות בדים | עיצוב הבית
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => בד בלבד: כך נוכל לעצב את הבית רק באמצעות בדים. הרבה מאתנו סוחבים במשך שנים את החלום לשדרג את הבית. הזמן שצריך לפנות, העלות הגבוהה וההתעסקות המרובה
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 48
        )

    [_wp_old_date] => Array
        (
            [0] => 2021-08-12
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 92
        )

)
הופכים את הקיר למוקד העיצובי ברגע מתוך עלית הלבשה לבית צילום ARTE studio
צילום ARTE studio

בד בלבד: כך נוכל לעצב את הבית רק באמצעות בדים

שתפו

הרבה מאתנו סוחבים במשך שנים את החלום לשדרג את הבית. הזמן שצריך לפנות, העלות הגבוהה וההתעסקות המרובה, הן הסיבות העיקריות לדחייתו הארוכה במקרה הטוב, ובמקרה הרע חוסר מימושו. אם אתם נמנים על אותם אנשים – אל תמהרו להרים ידיים: יש דרכים שמאפשרות לשדרג את הבית בצורה חסכונית ומהירה יחסית, מבלי להתפשר על התוצאה ובלי כאב הראש שמתלווה אליו פעמים רבות. קשה להאמין שכל מה שאתם צריכים הן רק כמה חתיכות בד

לרפד מחדש את הספות

לכולנו יצא להיתקל באיזה שולחן עתיק או ארונות מטבח ישנים, שעם זריקת צבע חדשה נהיו כמעט בלתי ניתנים לזיהוי, ונראו כאילו זה עתה נקנו מהחנות. אל תדאגו – לא תתבקשו כאן לצבוע משהו, בטח לא את הספות. אבל בדיוק כמו שצבע יכול לשדרג ריהוט מסוים, כך גם ריפוד חדש לספה יכול להשיל ממנה את סימני הגיל ולגרום לה להראות כאילו מדובר באחת חדשה ומודרנית. אתם בוחרים לא רק את הצבע, אלא גם את המרקם והסגנון של הבד. אם במהלך השנים קניתם ריהוט מודרני, זו הזדמנות מצוינת להתאים את הספה והכורסאות אליהם, מבלי באמת להיפטר מהם. מומלץ להשתמש בשירותיו של רפד מוסמך, שכן פעולת הריפוד אינה פשוטה ודורשת ידיים מקצועיות.

לוותר על הצבע ולשלב במקום חיפוי קיר

לצבוע את קירות הבית זה תהליך ארוך, מפרך ובעיקר מלכלך. אנחנו צריכים להזיז את כל הרהיטים, לכסות את הרצפה, להמתין שכל הצבע יתייבש ולהתמודד בזמן הזה עם ריח חזק. על כל התלאות האלו ניתן לוותר בקלות, ואף לשדרג את העיצוב עוד יותר: "חיפויי קיר הם אופציה נהדרת וקלה ליישום, שצוברת יותר ויותר פופולריות בשנים האחרונות. המגוון האינסופי של ההדפסים, הצבעים והחומרים מאפשרים להתאים אותם לכל חלל בבית, ולהעניק לו טאץ' ייחודי – גם אם מחפים קיר אחד בלבד", מספרת קרן וברמן-דקל מעלית הלבשה לבית.

להוסיף שטיח

תחשבו על זה, שטיח הוא "בסך-הכל" פיסת בד השרויה על הרצפה, אך עם זאת יש לו השפעה כל-כך גדולה על העיצוב והאופי של הבית. פרישת שטיחים בבית יכולה  להעניק לחלל אופי ייחודי – אתם בוחרים אם ללכת על שטיח מודרני בעל מראה חלק או דוגמאות מתוחכמות, או על מראה אוריינטלי עם צבעים חמים ופרנזים בכל צד. שטיח יוכל לעזור לכם גם להגדיר את הגבולות בכל חלל, ובכך לתרום לעיצוב נקי ואלגנטי. אם כבר יש לכם שטיח בבית, אתם יכולים להחליף אותו לאחד שונה שבאמת ייצור שינוי, או לבחור שטיח נוסף שיתכתב איתו ולצרף אותם יחד היכן שתבחרו.

לסגנן מחדש את הכריות

כריות הן כביכול פריט קטן בתוך חלל שופע רהיטים ואקססוריז, אבל התוספת שלהן בתוכו היא רבה, משמעותית, ויכולה להיות בדיוק הטאץ' הסופי שכל-כך ייחלתם לו. נסו להחליף את כיסוי הכריות בסט חדש, ואל תחששו להתפרע עם הכיוונים – אתם יכולים להחליף גם את סוג הבד, את צבעו ואת ההדפס שמופיע עליו, ובכך ליצור שינוי בולט וססגוני. היתרונות הנוספים? מדובר במהלך זול וקל לביצוע!

לשדרג את הווילון

רבים מאתנו מתייחסים לווילונות בבית כאל כלי הצללה בלבד – כזה שנועד לעמעם את קרני השמש או להעניק לנו פרטיות מהשכנים מהבניינים הסמוכים. עם העובדה הזו אין שום בעיה – זה התפקיד העיקרי של הווילון ולשם כך הוא מלכתחילה נועד. יחד עם זאת, הבעיה מתחילה כאשר רוכשים אותו מבלי להתייחס גם לפן העיצובי שלו, ובכך מפספסים הזדמנות להוסיף שיק לבית. ״אם פעם היינו מתקבעים על וילון בצבע אחיד, ולרוב גם ניטרלי, השפע הגדול של ההדפסים והצבעים שקיים היום בתחום הווילונות הפך את החלון לאלמנט עיצובי בולט בחדר. יתר על כן, עכשיו אפשר להדפיס כל תמונה וצילום על הווילון ובכך להתאים אותו במידה המקסימלית לחזון העיצובי שלכם״, מספר איתמר זיקרי, מבעלי מותג BLIND-US.

כתבה מעניינת:

הכוח של מטבח ירוק בעיצוב כפרי

שתפובתחום עיצוב המטבחים, הסגנון הכפרי בולט בזכות החמימות המזמינה והעל – זמנית שלו. מטבח כפרי …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *