Array
(
    [_edit_last] => Array
        (
            [0] => 1
        )

    [slide_template] => Array
        (
            [0] => default
        )

    [post_views_count] => Array
        (
            [0] => 2367
        )

    [_yoast_wpseo_focuskw] => Array
        (
            [0] => בחירת הנשיא וכדורגל בישראל
        )

    [_yoast_wpseo_metadesc] => Array
        (
            [0] => בחירת הנשיא וכדורגל בישראל את מי בכלל מעניינת בחירת הנשיא וכדורגל בישראל - אשי טאוב דעה אישית - זהר הצפון
        )

    [_yoast_wpseo_linkdex] => Array
        (
            [0] => 76
        )

    [_wp_old_slug] => Array
        (
            [0] => %d7%94%d7%a6%d7%93%d7%a7-%d7%a1%d7%95%d7%a4%d7%95-%d7%9c%d7%a0%d7%a6%d7%97-%d7%90%d7%aa-%d7%9e%d7%99-%d7%91%d7%9b%d7%9c%d7%9c-%d7%9e%d7%a2%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%a0%d7%aa-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%aa
        )

    [_yoast_wpseo_title] => Array
        (
            [0] => בחירת הנשיא וכדורגל בישראל - זהר הצפון
        )

    [tie_views] => Array
        (
            [0] => 318
        )

    [rank_math_title] => Array
        (
            [0] => בחירת הנשיא וכדורגל בישראל - זהר הצפון
        )

    [rank_math_description] => Array
        (
            [0] => בחירת הנשיא וכדורגל בישראל את מי בכלל מעניינת בחירת הנשיא וכדורגל בישראל - אשי טאוב דעה אישית - זהר הצפון
        )

    [rank_math_focus_keyword] => Array
        (
            [0] => בחירת הנשיא וכדורגל בישראל
        )

    [rank_math_robots] => Array
        (
            [0] => a:1:{i:0;s:0:"";}
        )

)

הצדק סופו לנצח, את מי בכלל מעניינת בחירת הנשיא וכדורגל בישראל מודל 2014

שתפו

הצדק סופו לנצח – גם אם יתמהמה
על פי כל הסימנים בקרוב מאוד יפורקו כל תאגידי המים בארץ. לפני שבוע הודיע חבר הכנסת איציק שמולי שהגיע לסיכום עם רשות המים כי התאגידים לא ינתקו יותר מים כאמצעי כפייה על חייבים לשלם את חובם.
השבוע לקחה חברת הכנסת מירי רגב את ענין התאגידים הכי רחוק שאפשר והצליחה לשכנע את הממשלה לבטל כליל את התאגידים, שעד היום לא ברור לשם מה הוקמו, מלבד הקמת מנגנונים – כלומר ג’ובים וייקור המים בעשרות אחוזים, כולל מע”מ.
ראשי הערים, ללא יוצא מן הכלל, התנגדו, התנגדות עזה להקמת התאגידים, אבל, משום מה, משרדי הממשלה ממש כפו עליהם הקמת אותם התאגידים.
ובמהירות רבה, ביום אחד בהיר, העלו באחת את מחיר המים בגובה המע”מ באותו הזמן (16 אחוזים)… המנגנונים הלכו ותפחו במהירות מפחידה.
שוחחתי לא פעם עם מספר ראשי ערים שהתנגדו בתוקף להקמת התאגיד בעירם כשהם מסתכנים בקנס גבוה. כולם, ללא יוצא מהכלל אמרו שכוונת המחליטים היתה שוב להיטיב עם הטייקונים. “ברור לכולנו שעם הזמן התאגידים הללו יתפחו למימדים שיכניסו אותם לגרעונות (חלק מהתאגידים כבר בגרעונות לא מבוטלים… א.ט.) ואו אז מי ירכוש אותם? כמובן, אותם טייקונים שמחזיקים בלאו הכי את רוב משאבי הציבור”.
וזו אכן היתה הכוונה. ואולם, לחץ ציבורי בכל הארץ ובערים שונות ורבות, כולל בכרמיאל, הביאו חברי כנסת להבין שמי שיצליח לפרק את התאגידים,יזכה ביתרון גדול בעת הבחירות הפנימיות וכך קרה. ח”כ איציק שמולי מהעבודה זכה לשבחים מכל קצווי הארץ ומירי רגב שאיננה אהודה על כל שדרות העם, זכתה הפעם להוקרה מצד כל האזרחים ואני מודה שגם שלי.
זו עוצמתו של לחץ ציבורי בלתי פוסק. כך קרה עם עוד נושאים, הכך יקרה עם נושאים נוספים. הציבור הרחב מבין יותר ויותר שכאשר הוא מאוחד למטרה ספציפית ברורה- אין מי שיכול לעמוד מולו- אין והנצחון מובטח!
אז נראה שהמים יוחזרו לרשויות המקומיות, או אם תרצו יושבו לאזרחים, ממש כמו שצריך, כפי שהיה.

אז יהיה נשיא? או לא יהיה?
שאלה הרת גורל. האמת היא שמענין את הסבתא רבא של הסבתא רבא שלה אם יהיה או לא יהיה נשיא. אני, בשמחה, הייתי מוותר על המוסד הזה. צפיתי השבוע בנשיאנו האהוב (נו מילא…מצטער, לא עלי…) מתגפף עם ריטה, מה אומר לכם? אולי רק נשיאנו הקודם, מר קצב, היה מתגפף טוב יותר עם ריטה (נסיון, אתם יודעים… נסיון…) ופתאום אני מוצא את עצמי מסכים עם מי שאני מודה, שסולד ממנו, ראש הממשלה, ביבי נתניהו.
לא ממש. ביבי איננו רוצה במוסד הנשיאות מסיבות שונות לגמרי… ביבי ביקש להאריך את כהונתו של שמעון פרס, כי חברים, ביבי רוצה להיות הנשיא הבא, כלומר שרה חושקת בתפקיד הגברת הראשונה. ממש הראשונה. אין לי שום ספק בכך. עכשיו כשהוא מבין שזה לא יקרה, אז יאללה “תמות נפשי עם פלישתים…” אם לא הוא נשיא – אף אחד לא ובטח לא שנוא נפשו רובי ריבלין…

כדורגל… ישראל… 2014
פתאום, לאחר שבקושי ניצחה בכל העונה, מכבי פתח תקווה הקבוצה של הלוזונים, מנצחת 5:0 את אשדוד… איזה שחקן של הפועל חיפה מפיל ברחבה בצורה מעוררת תמיהה שחקן של פתח תקווה בדקה ה91-, גול והופ לוזון נשאר בליגת העל… תגידו לא מסריח? אז לכו תעשו בדיקה לחוש הריח שלכם…
מכבי תל אביב שוב אלופה, כפי שהיה צפוי מתחילת העונה, אבל איפה הדאבל איפה?
הענין היחיד שנותר בליגה, לאחר שבני יהודה ורמת השרון ירדו, הוא מי תגיע לאירופה (תודות לקרית שמונה..), הפועל תל אביב או מכבי חיפה. נא לקחת בחשבון שהטור נכתב ביום שני, לפני מחזור הליגה באמצע השבוע. הפועל תל אביב שמשחקת בתקופה האחרונה מצוין, אך לא מבקיעה, הכניסה את עצמה לצרות כשהפסידה לבאר שבע 2:1, על אף שהיתה טובה יותר במשחק… מכבי חיפה? לך תבין את הקבוצה הזו השנה… בכל מקרה הכל תלוי בהפועל תל אביב בשל הפרש הנקודה מחיפה וגם יחס שערים עדיף בהרבה…
ואולם, קרית שמונה חברתינו הצפונית היא גיבורת העונה שלי. מאמן פנטסטי, ברק בכר, שחקנים מחוייבים, חרוצים ושאפתניים עשו ב-3 שנים מה שקבוצות רבות, ותיקות ועשירות ממנה לא עשו (כמו מכבי חיפה למשל…?) החברים מק”ש לקחו אליפות לפני 3 שנים כמעט בהליכה והשנה לקחה בגדול את גביע המדינה. שאפו גדול לאחותינו מקרית שמונה.

ערוץ יוטיוב KTVZZZ של הטלויזיה קהילתית של כרמיאל – בדרך לחצי מליון
זה נשמע הזוי. זה נשמע פנטסטי… זה אמיתי לחלוטין. ערוץ היוטיוב של הטלויזיה הקהילתית של כרמיאל KTVZZZ שובר שיאים… 350,000 צפיות. חברות וחברים, אינו דבר של מה בכך ואנו דוהרים במהירות לכיוון החצי מליון.
מעט היסטוריה. הטל”ק (טלויזיה קהילתית) הוקמה בשנת 1997 ביוזמת חנה קובל, המנכלי”ת הקודמת של העירייה, ביחד אתי. לא ידענו הרבה אז ואולם, עם הזמן למדתי בעצמי עריכת סרטים וצילום ובימוי, בכתיבה תמיד הצטיינתי. עם הזמן הצטרפו צעירים לטל”ק… למדו עריכה וצילום ואני קובע את התכנים. לטל”ק מטרה אחת מרכזית לתעד ולספר על התושבים ועל הפעילויות השונות והרבות בכל תחומי החיים. תושבי כרמיאל הם הם הכוכבים של הטל”ק ולא אף אחד אחר… שנים אני מנהל את הטל”ק…היום צמוד אלי תומר בדש אותו לקחתי אלי לפני כ-4 שנים… והוא עוסק בעיקר בעריכה… אני הבמאי, העורך הראשי ואוהב מאוד לצלם. השבוע הצטרף אלינו כח חדש, צעיר, מוכשר, מתן שטרנברג שמו… בסך הכל בן 15 ומתנשא לגובה של 1.90 מ’… כן, הוא מצטיין בכדורסל ומשחק ב”הישגי כרמיאל” של גיא כהן. השבוע כבר צילם, ועתידו ללא ספק לפניו… אני באופן אישי מתגעגע לעריכה וזה מה שאשוב לעשות לצד הצילום… כמובן שכולנו כפופים למחלקת הדוברות ויחסי הציבור של עיריית כרמיאל, כמו עובדי רשות השידור, רק בלי האגרה… אנחנו ממשיכים כל הזמן לתעד את הנעשה בכרמיאל ובעיקר את התושבים שהביעו בנו אמון מוחלט. ועל כך תודתי.

הצדק סופו לנצח, את מי בכלל מעניינת בחירת הנשיא

וכדורגל בישראל מודל 2014

 

כתבה מעניינת:

שתיין צילום אילוסטרציה: Pixabay

קמצן, מתלהב או חבר אמת: איזה סוג של שתיין אתה?

שתפוכמו חבר אמת, אלכוהול תמיד נמצא שם: כשעצוב, כששמח, במסיבה הכי שווה ובאירוע המרגש ביותר. …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *