אנטולי חייקין ואביו צילום פרטי
אנטולי חייקין ואביו. צילום פרטי

ביטל במחאה את המנוי לטופ קלאב: התאכזבתי מהיחס

שתפו

בקאנטרי טופ קלאב בכרמיאל אישרו מנוי בחינם לקשיש בן 91 אך ביטלו את ההחלטה בטענה כי חלה טעות. בנו של הקשיש ביטל את מנויו במחאה

מערכת פורטל זהר.נט

אנטולי חייקין מכרמיאל ביקש בסך ביקש להפתיע את אבא שלו, שורד שואה בן 91 המתגורר בעיר, ולרכוש לשניהם מנויים בקאנטרי טופ קלאב בכרמיאל. זה נגמר בעוגמת נפש ובביטול המנוי.

חייקין מספר כי ביקש לדעת כמה יעלה לו לרכוש מנוי בטופ קלאב עבורו ועבור אביו הקשיש. לדבריו, ״הפקידה ציינה שאבא שלי זכאי למנוי בחינם בגלל גילו המבוגר – כל שעליו לעשות הוא להגיע למקום בעצמו כשהוא מצוייד בתעודת הזהות שלו״.

אנטולי רכש עבור עצמו מנוי במחיר מלא ובישר לאביו את הבשורות המשמחות: ״סיפרתי לאבא שלמחרת נלך לטופ קלאב כדי לבלות ביחד בבריכה. אבא מאוד שמח והתפנה לארוז בציפיה גדולה את תיק הרחצה שלו״.

למחרת בבוקר הגיעו אנטולי ואביו לקאנטרי טופ קלאב, שמחים ונרגשים. אבל הציפיה לבילוי משותף נגוזה במהירות. ״הצגתי בפני הפקידות את תעודת הזהות של אבא ואז נאמר לי שלא מגיע לו מנוי בחינם״, משחזר חייקין. ״דרשתי לשוחח עם מנהל הטופ קלאב בטלפון, והוא אמר לי במפורש שאין לאבי זכות למנוי ובהמשך שלח אותי להתלונן למי שאני רוצה כי זה לא יעזור לי״. אנטולי מספר כי נדהם והתאכזב קשות: ״נתקלנו בהתייחסות מזלזלת וגסה, הרגשנו שלעובדים במקום לא איכפת. חוץ מזה לא יתכן שהפקידים לא ידעו את החוקים והכללים במקום. הם נטעו בנו ציפיות שווא כשהבטיחו מנוי בחינם לאבי. הבטתי בפניו של אבא וראיתי כמה הוא מאוכזב, הוא חיכה יום שלם לבילוי בטופ קלאב. לא ידעתי מה לומר לו, הרי הבטחתי לו יום כיף איתי בבריכה״.

אנטולי מספר כי בו ברגע ביטל את המנוי החדש שרכש וחזר הביתה מאוכזב ומתוסכל. לטענתו שיגר מכתבים בנושא לראש העיר ולממלאת מקומו, בהם התלונן על המקרה ציין שהוא מצפה לקבל תשובה בהקדם.

מעיריית כרמיאל נמסר בתגובה לטענות: ״ראשית, צוות הטופ קלאב עושים ימים ולילות למתן שירות אדיב ואיכותי לכלל תושבי העיר. לעצם העניין, מר חייקין פנה טלפונית לברר בנושא רכישת מנוי, לו ולאביו בן ה- 91. פקידת הקבלה שענתה לשיחה, סברה בטעות כי המדובר בלקוח וותיק ואכן לקוחות וותיקים (מעל 5 שנים) זכאים למנוי כבוד בחינם מעל גיל 90. כשהגיע הלקוח לקאנטרי טופ קלאב והתבררה הטעות, הצוות התנצל ואף הוצע לו מלפנים משורת הדין לעשות מנוי לאביו ב-50% הנחה״.

כתבה מעניינת:

בוריס פודוקושיק צילום ארכיון

פרידה מבוריס פודוקשיק: "מר היאבקות", אגדה וחבר

שתפומה שעשה ותרם בוריס פודוקשיק למען ענף ההיאבקות בכרמיאל ובארץ, אף אחד לא עשה ואף …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *