סנצ איציק בן אבו מפקד משטרת כרמיאל צילום דוברות המשטרה
סנ״צ איציק בן אבו מפקד משטרת כרמיאל. צילום דוברות המשטרה

במשטרת כרמיאל ערוכים לסילבסטר: ידוע לנו על מסיבות מתוכננות

שתפו

משטרת כרמיאל מוכנה בכוחות מתוגברים לקראת ערב השנה החדשה, מחסומים יוצבו ביציאות מהעיר ועשרות שוטרים ופקחים ישמרו על הסדר הציבורי. סנ״צ איציק בן אבו מפקד התחנה: נאכוף את החוק במלוא הכוח

מערכת פורטל זהר.נט

חגיגות השנה האזרחית החדשה יעמדו הלילה (31.12.2020) בצל המגבלות וההנחיות של הסגר, לפיהן חל איסור מוחלט על קיום מסיבות ואירועים במקומות ציבוריים ואיסור מעבר מבית לבית של אנשים שלא נמנים על המשפחה הגרעינית.

מחסום משטרתי. צילום דוברות המשטרה

במשטרת כרמיאל מציינים כי חמ״ל מיוחד יוקם הלילה וירכז את פעילות האכיפה. כוחות מתוגברים של עשרות ניידות, שוטרים, יחידות מיוחדות ואנשי שיטור עירוני יסיירו בכרמיאל וביישובי האזור וכן יוצבו מחסומים בכל הכניסות והיציאות. ״אנחנו יודעים שרבים מציינים הלילה את השנה האזרחית החדשה ואנו נעשה לשמור על הסדר הציבורי וההנחיות. המטרה העיקרית שלנו היא לאפשר לאנשים לחגוג בבטחה בביתם וממליצים להם לעשות זאת ביחד עם בני המשפחה הגרעינית״ מסר גורם במשטרה.

סנ״צ איציק בן אבו מפקד המשטרה אמר לנו: ״אנו נפעל הלילה בכוחות גדולים מאוד בשיתוף פעולה מלא עם העירייה ונפגין נוכחות מוגברת במטרה לאכוף את החוק. על פי ההנחיות – חל איסור לערוך מסיבות, לא בבתים פרטיים ולא במקומות בילוי כמו מסעדות ומועדונים. יש לנו מידע מוקדם על התארגנות לעריכת מסיבות מתוכננות ׳בחצר האחורית׳ של מקומות בילוי. נפעל בנחישות כדי לאכוף את החוק, להפסיק את המסיבות, להוציא צווי סגירה ולהטיל קנסות במידת הצורך. המטרה העיקרית שלנו היא לשמור על שלום הציבור ולבלום את מגפת הקורונה״.

גם זה יעניין אתכם בפורטל זהר.נט: 

עוד לדברי סנ״צ בן אבו: ״הלילה נעבוד בכמה מערכים במקביל,  נאכוף במלוא הכוח גם את נושא התנועה, השכרות, הבריונות בכביש, וכל הקשור לרישוי עסקים, מסיבות במקומות ציבוריים, פארקים, מועדונים, מסעדות, מקומות אירוח, צימרים ועוד. התקשרנו לבעלי מקומות בילוי בעיר והזהרנו אותם מראש לבל יעברו על החוקים. לא ניתן יהיה לצאת מהעיר או להיכנס אליה בהתאם למגבלות הקיימות. כל רכב יבדק בכניסות וביציאות״.

משטרת כרמיאל מאחלת לתושבי כרמיאל והאזור שנה אזרחית טובה ובטוחה.

 

כתבה מעניינת:

משה קונינסקי. צילום מדף הפייסבוק

הציבור אמר את דברו: ניצחון גדול למשה קונינסקי בבחירות

שתפונוק אאוט של ראש העיר המכהן למתמודדיו בבחירות: 53.5% בחרו בקונינסקי, שאר הקולות התפזרו בין …


4 תגובות

  1. מי היה סילבסטר .
    אפיפיור קאתולי נוצרי .רודף ושונא יהודים .
    טוב לדעת

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      זה רק מראה כמה הכותב יודע על תרבות יוצאי ברית המועצות, מנהגי מפגשים משפחתיים, הבדל בין חגים נוצרים ופגאניים לאזרחיים ועל המצב הפוליטי בארץ בנוגע לדוברי רוסית.

    • דת=כסף

      רק בבואינים פרימיטיביים חסרי שכל קוראים ל-01.01 סילבסטר.
      ובאותו הזמן בירושלים ועוד כמה הרים שורפים דגלי ישראל לראש השנה. ומה שמפריע לאותם בבואינים חסרי שכל זה חגיגות שנה חדשה.

  2. מחסומים ומשטרה סימו בחנוכה או פורים ו תמנעו מדוסים לחגוג ולא מהנוצרים! בגלל הדתיים המגפה ממשיכה ! הם לא רואים בעיניים!! בושה לעשות אותה גיבורים איפו שקל לכו לירושלים נראה אותכם שם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *